اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970208293237468

به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان اشتهارد برگزار شد:

جشن گلریزان به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان

کد: 13970208293237468

https://goo.gl/HEKNeG

، کرج , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز، مراسمی به‌منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد استان و به مناسبت هفته جوان و اعیاد شعبانیه در عصر چهارشنبه پنجم اردیبهشت، بعد از برگزاری فریضه نماز مغرب و عشاء در محل زورخانه پوریای ولی شهرستان اشتهارد برگزار شد.

 جشن گلریزان به منظورآزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان
زورخانه پوریای ولی. محل برگزاری جشن گلریزان کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد./

این گزارش حاکی است که این مراسم با حضور جمعی از افراد محسن و نیکوکار، محمدباقر مقدسی مدیر ستاد دیه استان البرز و مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان اشتهارد و نیز غفرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به‌عنوان بانیان مراسم گلریزان، برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ما ورزشکاران باید در عرصه کمک به آزادی زندانیان پیشقدم باشیم، به خصوص در این رشته که ورزشی پهلوانی است .

وی افزود: هرکس به وسع و توانش به کسانی که ناخواسته اسیر زندان شدند، کمک کند و ان شالله اجرشان نزد خدا محفوظ است.

خاطرنشان می‌شود برگزاری جشن گلریزان دیگری با هدف کمک برای آزادسازی زندانیان، در شهر کرج و نیز در شهرستان نظرآباد از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، برنامه‌ریزی‌شده است که خبر آن متعاقباً اعلام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد دیه البرز

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سال ۱۳۷۸ به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد، تشکیل شد. مسئول روابط عمومی: حجت خباز 32745606-026 تلفکس : 32740736-026 نشانی : کرج - بلوار دانش آموز - ساختمان الوند - طبقه 5- ستاد دیه استان البرز Http://WWW.ALBORZIPRO.IR سامانه دریافت و ارسال پیامک: 50002060222333 پست الکترونیک: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه