اطلاعات تماس
  • 031339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970223295508753

چرا از دستگاه برش لیزر در تبلیغات استفاده می‌کنیم؟

3 مورد از استفاده‌های دستگاه برش لیزر در صنعت

کد: 13970223295508753

https://goo.gl/X2qX74

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از اصلی‌ترین حوزه های کاری در ارتباط تنگاتنگ با دستگاه برش لیزر و ماشین آلات مشابه، حوزه‌ی چاپ و تبلیغات است. یکی دیگر از صنایعی که در سال‌های اخیر، استفاده از دستگاه برش لیزر را جزو برنامه‌های توسعه ی خود قرار داده، صنایع مرتبط با پارچه و چرم هستند.

3 مورد از استفاده های دستگاه برش لیزر در صنعت
گستره بهره برداری از دستگاه برش لیزر

یکی از مهم ترین حوزه های کار با انواع دستگاه برش لیزر، صنایع قالب‌سازی و مدل‌سازی است. این صنایع ارتباط تنگاتنگی با شاخه ماشین سازی دارند

یک کارگاه کوچک در صورت خرید یکی از این نوع ماشین آلات، قادر خواهد بود نقش خود را در رفع نیاز صنایع مرتبط، ایفا کند. یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های کاری در ارتباط تنگاتنگ با دستگاه برش لیزر و ماشین آلات مشابه، حوزه چاپ و تبلیغات است. به خوبی می‌دانیم که صنعت تبلیغات امروز، صرفا توزیع آگهی و اطلاع‌رسانی با استفاده از بنر و صفحات مجازی نیست. ابزار و لوازم کاربردی و تزئینی مانند قاب‌های کوچک، جعبه‌های فانتزی و … ، بخش مهمی از روش‌های تبلیغات در عصر نوین را متوجه خود کرده‌اند. به همین ترتیب، قسمت سخت‌افزاری و پشتیبانی این رویکرد، یعنی تهیه متریال مورد استفاده (چوب، فلز، سنگ، پلاستیک و …) از یک سو و ماشین‌آلات شکل‌دهی این مواد از سوی دیگر، جایگاه مهمی در پیشبرد اهداف تبلیغاتی دارند.

یکی از مهم‌ترین حوزه‌های کار با انواع دستگاه برش لیزر، صنایع قالب‌سازی و مدل‌سازی است. این صنایع ارتباط تنگاتنگی با شاخه ماشین‌سازی دارند. اما خروجی نهایی آن‌ها، بیشتر برای موارد حساس‌تر و دقیق‌تر است. به عنوان نمونه مدل‌هایی که قرار است برای ساخت و شکل‌دهی قالب‌های ریخته‌گری استفاده شوند، باید دارای دقت ابعادی بالایی باشند. با توجه به دو پارامتر سرعت و دقت (غیر از سیستم کنترل هوشمند) در عملکرد دستگاه برش لیزر، بهره‌برداری از چنین ماشین شگفت‌انگیزی برای کارفرمایان فعال در این گونه مشاغل، وسوسه‌انگیز و در برخی موارد گریز‌ناپذیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پاورکم

شرکت سیمای شهر با دارابودن بیش از دو دهه فعالیت رسمی در زمنیه های دستگاه بنر ,دستگاه چاپ بنر, دستگاه لیزر , دستگاه سی ان سی از مشاوره فروش تا بهره برداری و متریال (مواد مصرفی)از شما دعوت می نماید با استفاده از راه های ارتباطی از مشاورین ما استفاده کنید!

اطلاعات تماس
  • 031339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید