اطلاعات تماس
  • 031339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970430306128753

برخی از نکات خرید دستگاه حکاکی لیزر که باید به آنها توجه داشت

کد: 13970430306128753

https://goo.gl/CNRuFr

، اصفهان , (اخبار رسمی): توجه به قدرت و آمپر مورد نیاز، توجه به اندازه میز دستگاه و اهمیت آن، قابلیت استفاده از آن برای افراد با سطح مهارت مختلف و ... از جمله نکات خرید دستگاه حکاکی لیزر هستند.

برخی از نکات خرید دستگاه حکاکی لیزر که باید به آنها توجه داشت
نکات خرید دستگاه حکاکی لیزر

انتخاب دستگاه مناسب به عنوان اولین نکات خرید دستگاه حکاکی لیزر است

اگر از کسانی هستید که به دنبال نکات خرید دستگاه حکاکی لیزر هستید و می‌خواهید با اطلاعات قبلی و با شناخت کامل نسبت به انتخاب دستگاه اقدام کنید، باید موارد بسیاری را در نظر داشته باشید که هر کدام از آنها بر کیفیت نهایی کار تأثیرگذار خواهد بود. در مورد دستگاه حکاکی لیزر مطالب بسیاری وجود دارد که برخی از آنها به صورت کامل و برخی نیز به صورت ناقص اطلاعاتی در مورد دستگاه ارائه داده‌اند؛ اما توجه به نکات خرید دستگاه برش لیزری توسط شرکت‌ها و وب‌سایت‌های کمتری مدنظر قرار گرفته است و متأسفانه در این حوزه محدودیت‌های بسیاری وجود دارد.

 ما در شرکت خود به دلیل سابقه طولانی در حوزه خرید و فروش این دستگاه‌ها، رسالت خود می‌دانیم که برخی از نکات خرید دستگاه برش لیزری را عنوان کنید و توجه خریداران را به تمرکز بیشتر بر روی آنها جلب کنیم. پس با ما همراه باشید!

انتخاب دستگاه مناسب به عنوان اولین نکات خرید دستگاه حکاکی لیزر

برای بسیاری از افراد و خریداران، دستگاه حکاکی لیزر به عنوان یک ماشین بسیار قوی شناخته می‌شود که می‌توانند از آن برای اهداف مختلف خود استفاده کنند. این در حالی است که به عقیده ما دستگاه برش لیزری برای اهداف خاصی در نظر گرفته شده است و به همین دلیل شرکت‌های سازنده تلاش کرده اند که آنها را به صورت تخصصی و برای دست مواد خاصی انتخاب کنند.

بنابراین توجه داشته باشید که انتخاب دستگاه مناسب یکی از مهمترین نکات خرید دستگاه برش لیزری است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید و با همکاری شرکت فروشنده دستگاه، یک ماشین متناسب با نیاز خود انتخاب کنید و کارایی آن را با توجه به هدف خود در نظر بگیرید.

توجه به قدرت و آمپر مورد نیاز

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات خرید دستگاه حکاکی لیزر، توجه به قدرت و تعداد آمپر دستگاه مورد نیاز است. خوشبختانه دستگاه‌های لیزری سیستمی بهره می‌برند که اپراتورها می‌توانند قدرت اشعه لیزر را تنظیم کنند و به همین دلیل استفاده از آن‌ها با انعطاف بیشتری همراه است.

انعطاف بالا باعث ایجاد این طرز فکر افراد می‌شود که می‌توانند از آن برای همه مواد استفاده کنند. این در حالی است که برای خرید دستگاه‌های لیزری باید توجه ویژه‌ای به قدرت و آمپر آن داشته باشید و آنها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. انتخاب دستگاه با قدرت بالاتر نمی‌توانند برای شما مفید باشند و سرمایه شما را از دست می‌دهند و انتخاب دستگاه ضعیف‌تر نیز شما را در انجام کارهای مختلف محدود می‌کند.

 توجه به اندازه میز دستگاه و اهمیت آن

در حال حاضر برای اکثر دستگاه‌های حکاکی لیزر شرایطی فراهم شده است که می‌توان از میزهایی با اندازه‌های استاندارد A3 تا A1 بهره ببرند و بدیهی است که هر چه این میز بزرگ‌تر باشد، امکان کار با دستگاه بیشتر بوده و می‌توانند زمان بیشتری را به تولید اختصاص دهند. بنابراین به عنوان یکی از نکات خرید دستگاه برش لیزری باید توجه داشته باشید که اندازه میز دستگاه و نوع آن را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. در حال حاضر انواع مختلفی از این میزها وجود دارند که هر کدام از آنها برای ظرفیت خاصی از خط تولید در نظر گرفته شده‌اند. به همین دلیل شما نیز توجه داشته باشید که دستگاه مورد نظر را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

نیاز به سیستم تهویه و متعلقات اضافی

نیاز به سیستم تهویه و متعلقات اضافی عامل مهمی که باعث شده است در میان نکات خرید دستگاه حکاکی لیزر قرار گیرد. باید توجه داشته باشید که در کارگاه‌های مختلف علاوه بر شما به عنوان یک اپراتور دستگاه، افراد زیادی وجود دارد که در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند. از سوی دیگر کار با لیزر به صورتی است که بخشی از نمونه مورد نظر را می‌سوزانند و یا تبخیر می‌کنند که ممکن است با تولید دود و حتی مواد سمی همراه باشد. بنابراین به هنگام خرید دستگاه برش لیزر توصیه می‌شود که سیستم تهویه و نحوه عملکرد آن را در نظر داشته باشید و شرایطی فراهم کنید که کارگاه از لحاظ ایمنی در سطح مناسب قرار داشته باشد.

ایجاد تناسب بین اندازه دستگاه حکاکی لیزر و اندازه کارگاه

اگر در فروشگاه‌های اینترنتی و یا شرکت‌های تولیدکننده دستگاه برش لیزر چرخی زده باشید و به مطالعه محصولات مختلف آنها پرداخته باشید، متوجه می‌شوید که در این شرکت‌ها محصولاتی با اندازه‌های مختلف و با قابلیت‌های متنوع ساخته شده است. به همین دلیل نباید انتظار داشته باشید که به هنگام انتخاب دستگاه فقط با یک یا چند گزینه محدود مواجه شوید که انتخاب خود را از بین آنها صورت دهید.

خوشبختانه امروز شرکت‌های سازنده با توجه به نیاز شرکت‌های مختلف صنعتی، دستگاه‌های با اندازه‌های متناوب و متنوع تولید کرده‌اند که امکان استفاده از آنها در کارگاه‌های با اندازه‌های مختلف فراهم است. بنابراین تلاش کنید که هنگام خرید دستگاه برش لیزری به تناسب بین اندازه دستگاه و اندازه کارگاه توجه ویژه‌ای داشته باشید که ما آن را به عنوان یکی از مهمترین نکات خرید دستگاه برش لیزری در نظر داشته باشید.

انتخاب دستگاه با توجه به موادی که بر روی آن کار می‌کنید

در مورد توانایی دستگاه حکاکی لیزر عنوان می‌شود که قسمت لیزری آن منعطف بوده و می‌توان با تغییر قدرت این اشعه امکان برش و حکاکی بر روی مواد مختلف را فراهم آورد. اما این موضوع به این معنی نیست که می‌توان از این دستگاه در همه حوزه‌های مختلف و بر روی همه مواد کار کرد. در حقیقت با وجود قابلیت تغییر شدت اشعه لیزر، باید توجه داشت که انتخاب دستگاه باید براساس نیاز کارگاه و موادی که بر روی آنها کار می‌کنند صورت می‌گیرد.

کسانی که به این مورد از نکات خرید دستگاه برش لیزری توجه ویژه‌ای داشته باشند، این شانس را خواهند داشت که نهایت بازدهی را از دستگاه دریافت کنند و از لحاظ اقتصادی نیز برای آنها مقرون‌به‌صرفه باشد.

 فراهم آوردن جلسات آموزشی و نحوه تعمیر و نگهداری برای اپراتورها

یکی دیگر از مهمترین نکات خرید دستگاه حکاکی لیزر فراهم آوردن جلسات آموزشی و همچنین آموزش نحوه تعمیر و نگهداری از دستگاه برای اپراتورها است. طبیعتاً نمی‌توان انتظار داشت که تمامی افراد و اپراتورها این قابلیت را داشته باشند که با دستگاه‌های مختلف کار کنند. به همین دلیل ممکن است مجبور شوید که از شرکت‌های فروشنده این دستگاه‌ها بخواهید که جلسات آموزشی برای اپراتورهای دستگاه در نظر بگیرند و آنها را از لحاظ کار کردن با این دستگاه توجیه کند.

برخلاف دستگاه‌های سی ان سی، در دستگاه‌های برش لیزری، مهارت اپراتور در کاربرد دستگاه و کنترل آن بسیار مهم است و می‌توانند نتیجه نهایی کار را تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین قبل از خرید دستگاه با شرکت مورد نظر به توافق رسید و شرایط لازم برای آموزش پرسنل خود فراهم کنید.

قابلیت استفاده از آن برای افراد با سطح مهارت مختلف

 برخی از شرکت‌ها هدف خود را از خرید دستگاه حکاکی لیزر را کار به همراه آموزش عنوان می‌کنند. در حقیقت این شرکت‌ها دوست دارند که علاوه بر انجام روند تولید محصولات خود، به آموزش پرسنل جدید نیز بپردازند و آنها را به عنوان سرمایه‌های بعدی خود به کار گیرند.

این وضعیت باعث می‌شود که خرید این دستگاه روند جدیدی به خود گرفته و به ایمنی آن نیز مطرح شود. معمولاً کسانی که می‌خواهند از این گزینه در مورد پرسنل خود استفاده کنند، با افرادی با سطح مهارت پایین مواجه هستند که شاید قبل از کار با دستگاه را تجربه نکرده باشد.

به همین دلیل کنترل مناسب دستگاه و ایجاد شرایط ایمیل برای انجام کار بسیار مهم است. به همین دلیل اگر قصد شما از خرید دستگاه برش لیزری این است که به کمک آن آموزش افراد جدید داشته باشید، در مورد هدف نهایی خود با شرکت مورد نظر مشورت کنید و از آنها در مورد استفاده از پرسنل مبتدی و ناشی مشورت بگیرید.

توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش

آخرین مورد از نکات خرید دستگاه حکاکی لیزر، توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش است که می‌تواند از لحاظ اقتصادی و از لحاظ کارایی یک یار همراه با اپراتور و یا کارگاه باشد. باید توجه داشت که کلیه دستگاه‌های صنعتی در معرض خراب شدن و استهلاک قرار دارند. بنابراین موضوع گارانتی و خدمات پس از فروش آنها کمک می‌کند که دستگاه خود را با کمترین هزینه ممکن و با استفاده از این نیروهای آموزش دیده تعمیر کند.

در ضمن طول مدت گارانتی و خدمات پس از فروش به عنوان یک فاکتور مهم در تعیین اعتماد شرکت سازنده به دستگاه خود شناخته می‌شود. به همین دلیل هنگام خرید دستگاه حکاکی لیزر توجه داشته باشید که شرکت مورد نظر برای دستگاه خود چه مدت‌زمانی به عنوان گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. هر چه مدت‌زمان گارانتی و خدمات پس از فروش بیشتر باشد، نه‌تنها هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه را کاهش می‌دهد،  بلکه این ایده را می‌رساند که دستگاه مورد نظر تا مدت‌زمان تعیین شده به‌احتمال‌زیاد دچار مشکل نمی‌شود.

برخی از نکات خرید دستگاه حکاکی لیزر از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و شخص خریدار باید توجه داشته باشد که این فاکتورها تا چه اندازه می‌توانند کیفیت انتخاب نهایی آنها را تحت تأثیر قرار دهد. توصیه می‌شود در این مورد قبل از اقدام برای خرید دستگاه با یک فرد ماهر در این حوزه مشورت کرده و از وضعیت دستگاه مطلع شوید. در ضمن برای شناخت دستگاه شرکت‌های مختلف تلاش کنید که با روابط عمومی آنها در ارتباط باشید و سؤالات خود را با آنها مطرح کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه‌ها و همچنین سفارش محصولات مختلف با ما در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پاورکم

شرکت سیمای شهر با دارابودن بیش از دو دهه فعالیت رسمی در زمنیه های دستگاه بنر ,دستگاه چاپ بنر, دستگاه لیزر , دستگاه سی ان سی از مشاوره فروش تا بهره برداری و متریال (مواد مصرفی)از شما دعوت می نماید با استفاده از راه های ارتباطی از مشاورین ما استفاده کنید!

اطلاعات تماس
  • 031339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید