اطلاعات تماس
  • 031339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970301296768753

روند کار دستگاه چلنیوم

معرفی دستگاه حروف ساز چلنیوم

کد: 13970301296768753

https://goo.gl/v7mLYP

، اصفهان , (اخبار رسمی): دستگاه حروف‌ساز چلنیوم قابلیت ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را دارد و می‌تواند از قطعات آلومینیومی؛ آکریلیک یا حتی پلاستیکی برای ساخت حروف چلنیوم استفاده کند.

معرفی دستگاه حروف ساز چلنیوم
دستگاه حروف ساز چلنیوم قابلیت ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را دارد

دستگاه حروف ساز چلنیوم نامی آشنا در ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی است

دستگاه حروف ساز چلنیوم قابلیت ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را دارد و می‌تواند از قطعات آلومینیومی؛ آکریلیک یا حتی پلاستیکی برای ساخت حروف چلنیوم استفاده کند. در واقع می‌توان گفت که هنگام انتخاب نهایی، گزینه‌های متعددی در اختیار خواهید داشت که انتخاب هرکدام از آنها تابع عوامل مختلفی است. اولین مؤلفه انتخاب دستگاه چلنیوم، تابلوهای دوطرفه هستند. این تابلوها باید از دو طرف به‌خوبی دیده شوند و حروف آنها قابل‌تفکیک باشند. در این نوع دستگاه‌ها می‌توان از رنگ‌های استاندارد یا سفارشی استفاده کرد که بستگی زیادی به محیط و طراحی اطراف آن دارد.

یکی دیگر از مواردی که انتخاب دستگاه حروف ساز چلنیوم را تحت تأثیر قرار می‌دهد، استفاده از لامپ‌ها و دیودهای رنگی درون حروف است که باعث می‌شود عمق حروف بیشتر شود. در اغلب موارد عمق این تابلوها را حدود 4 تا 6 اینچ در نظر می‌گیرند. خم کردن ورق چلنیوم فلزی راحت‌تر از سایر ورق‌هاست و زمانی که شکل مورد نظر را به خود گرفتند، امکان باز شدن آنها کم است، اما ورق‌های پلاستیکی منعطف هستند و احتمال باز شدن یا تغییر حالت آنها وجود دارد.

به‌طورکلی روند کار دستگاه چلنیوم را می‌توان به سه مرحله کلی تقسیم کرد:

• طراحی حروف چلنیوم: طراحی حروف توسط بخش دیجیتال انجام می‌شود و کاربر می‌تواند حروف الفبای مختلف را به کمک برنامه کامپیوتری راحی کند و عمق و اندازه آن را تعیین کند. درنهایت پس از گرفتن خروجی، آن‌ها را به صورت دستور به قسمت مکانیکی دستگاه می‌فرستد.

• شکل‌دهی ورق: بخش مکانیکی دستگاه حروف ساز چلنیوم مسئول خم کردن ورق و شکل‌دهی آن است. در این بخش، مطابق با طراحی داده شده به دستگاه، خم‌کاری حروف صورت می‌گیرد و شکل اولیه حروف ساخته می‌شود.

• قرار دادن لامپ LED: قرار دادن لامپ LED درون حروف و استفاده از لایه آکریلیک بر روی آن آخرین مرحله ساخت حروف چلنیوم است. لامپ‌های LED و همچنین لایه آکریلیک در رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند و انتخاب رنگ آنها با توجه به سلیقه مشتری و طراحی اطراف تابلو صورت می‌گیرد. بااین‌وجود، اکثر سازندگان ترجیح می‌دهند که از لایه آکریلیک سفیدرنگ یا شفاف استفاده کنند و از این طریق نور تابلو بهتر دیده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پاورکم

شرکت سیمای شهر با دارابودن بیش از دو دهه فعالیت رسمی در زمنیه های دستگاه بنر ,دستگاه چاپ بنر, دستگاه لیزر , دستگاه سی ان سی از مشاوره فروش تا بهره برداری و متریال (مواد مصرفی)از شما دعوت می نماید با استفاده از راه های ارتباطی از مشاورین ما استفاده کنید!

اطلاعات تماس
  • 031339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی