اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970225295826679

جهانبخش همراه کلییر شامپو مردانه شماره1 جهان شوره را از میدان به در می‌کنند

کد: 13970225295826679

https://goo.gl/WW44sU

، تهران , (اخبار رسمی): نشست خبری مشترک علیرضا جهانبخش، ستاره تیم‌ملی فوتبال کشورمان و اوزگور کولوکفاکی مدیرعامل شرکت یونیلیور ایران با حضور سردبیران و دبیران گروه ورزشی و اقتصادی رسانه‌های مطرح کشور برگزار شد.

جهانبخش همراه کلییر شامپو مردانه شماره 1 جهان شوره را از میدان به در میکنند
جهانبخش همراه کلییر شامپو مردانه شماره1 جهان شوره را از میدان به در می‌کنند
جهانبخش همراه کلییر شامپو مردانه شماره 1 جهان شوره را از میدان به در میکنند
جهانبخش همراه کلییر شامپو مردانه شماره1 جهان شوره را از میدان به در می‌کنند

شامپوی ضدشوره کلییر با پیغام "دلیلی برای پنهان شدن نیست" به شما اعتماد به نفس ناشی از عدم وجود شوره روی پوست سر را وعده می‌دهد تا با ظاهر بی‌نقص خودتان دیگر چیزی برای پنهان کردن نداشته باشید

در این نشست خبری، اوزگور کولوکفاکی مدیرعامل شرکت یونیلیور ایران پس از خوش آمدگویی به اصحاب رسانه، اظهار داشت: یونیلیور واردات محصولات خود به ایران را از سال 2001 آغاز کرد و در سال 2003 هیات حقوقی خود را در ایران تحت عنوان "یونیلیور ایران" ثبت و با 5 کارمند شروع به فعالیت کرد. در همان سال کارخانه خود را در قزوین تاسیس و خط تولید کارخانه در سال 2005 با تولید صابون Lux کلید خورد و در حال حاضر یونیلیور ایران 389 کارمند دارد.

وی سخنان خود را با توضیحاتی پیرامون برند کلییر ادامه داد: کلییر یکی از مهمترین برندهای یونیلیور ایران است. برندی پیشتاز در مبارزه با شوره که در سال 1975 به بازار معرفی شد. فرمولاسیون کلییر با کمک تحقیقات متمرکز و آزمایش‌های بالینی توسط دانشمندان، همواره در حال توسعه و تکامل بوده است. به همین دلیل است که کلییر به عنوان شامپویی پیشتاز در مراقبت از پوست سر در جهان زبانزد شده است

مدیرعامل یونیلیور ایران در ادامه صحبت‌های خود در نشست خبری سفیر برند کلییر گفت: شامپوی ضدشوره کلییر با پیغام "دلیلی برای پنهان شدن نیست" به شما اعتماد به نفس ناشی از عدم وجود شوره روی پوست سر را وعده می‌دهد تا با ظاهر بی‌نقص خودتان دیگر چیزی برای پنهان کردن نداشته باشید و به دنیا نشان دهید که چطور در مورد شما بیاندیشند و هرگونه قضاوت و پیش داوری را به چالش بکشید.

کلییرشامپو مردانه شماره یک جهان است که برای بانوان نیز محصولات تخصصی متنوعی ارائه می‌دهد و در ایران و سراسر جهان با استقبال خوبی مواجه شده است. کلییر برای 3 سال متوالی برنده تندیس زرین برند محبوب مصرف‌کنندگان ایرانی شده است که اثباتی است بر کیفیت بالایی که این برند عرضه می‌کند.

وی ادامه داد: برجسته کردن نگاه کلییر با انتخاب شخص علیرضا جهانبخش میسر می‌شود و ما بسیار مفتخر هستیم که او را به عنوان سفیر برند در کنار خودمان داریم.

مدیرعامل یونیلیور ایران عنوان کرد: اعتماد به نفس و روحیه قهرمانانه علیرضا جهانبخش گواهی است بر عملکرد قهرمانانه برند کلییر و شعار «دلیلی برای پنهان شدن نیست». علیرضا جهانبخش مناسبترین گزینه برای معرفی برند کلییر است، چرا که موهای سالم و خوش حالت جهانبخش، نشانگر همان پیام برند و از میدان به در بردن شوره‌ها است.

به گفته اوزگور کولوکفاکی، علیرضا جهانبخش کلییر را انتخاب کرده زیرا به موهایش اهمیت زیادی می‌دهد و او باور دارد که انتخاب شامپوی مناسب بسیار مهم است. کلییر نیازهای پوست سر آقایان را به خوبی می‌شناسد و این دلیلی است که او همیشه کلییر را انتخاب می کند. علیرضا جهانبخش اعتقاد دارد که شخصیت او و برند کلییر شباهت‌های بسیاری دارند چرا که او همان اعتماد به نفس و روحیه قهرمانانه کلییر را در خود می‌شناسد.

در ادامه این نشست خبری، علیرضا جهانبخش، سفیر برند کلییر اظهار کرد: هدف کلییر این است که این اعتماد به نفس را در میان جوانان ترویج دهد که بتوانند بی هیچ ترسی از قضاوت دیگران وارد اجتماع شوند و توانایی‌هایشان را نشان دهند و این همان چیزی است که من دوست دارم هم سن و سال‌های خودم را در جهت رسیدن به آن تشویق کنم. نترسید و نگذارید ترس از قضاوت بقیه، شما را عقب براند. چالش‌ها را قبول کنید و به دنیا نشان دهید که چگونه در مورد شما بیاندیشند. دلیلی برای پنهان شدن نیست.

پس از سخنرانی، اوزگور کولوکفاکی مدیرعامل یونیلیور ایران و علیرضا جهانبخش همچنین پخش کلیپ‌های تبلیغاتی سفیر برند کلییر در ایران، اوزگور کولوکفاکی و علیرضا جهانبخش پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران حاضر در نشست خبری بودند.

اوزگور کولوکفاکی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که چرا کلییر شامپوی شماره 1 مردانه جهان محسوب می­‌شود، اظهار داشت: همه مردم، متوجه شده‌­اند که نیازهای پوست سر مردان و زنان متفاوت است و تکنولوژی کلییر به طور کامل و دقیق به دغدغه­‌های پوست سر آنها می­‌پردازد و با کلییر می­‌توانند آرامش خاطر داشته باشند که شوره سر برای همیشه از بین می‌­رود و مشکلات پوست سر هرگز دوباره اتفاق نمی‌­افتد.

همچنین، مدیرعامل یونیلیور ایران در خصوص میزان تمایل مردم ایران به مصرف شامپوی کلییر و تاثیر انتخاب علیرضا جهانبخش به عنوان سفیر این برند در افزایش فروش این محصول گفت: انتخاب کلییر به عنوان برند محبوب مصرف‌کنندگان در سه سال متوالی نشان از استقبال بالای مردم از این برند است. کلییر می‌تواند برای همیشه شوره را از میدان به در کند. کلییر برای تمام کسانی که می‌خواهند با مراقبت از پوست سر و موی خود از شوره جلوگیری کنند، بهترین انتخاب است، برای همه آنان که می‌خواهند همیشه مورد تحسین باشند.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ، علیرضا جهانبخش، سفیر برند کلییر در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص دلایل انتخاب خود به عنوان سفیر برند کلییر گفت: من همیشه سعی کرده­‌ام با نهایت توانم از رویارویی با چالش‌ها استقبال کنم و این موضوع شباهت بسیار زیادی با شخصیت کلییر دارد.

ستاره فوتبال کشورمان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص ویژگی منحصر به فرد شامپو کلییر برای معرفی به دوستدارانش، گفت: کلییر باعث سلامت پوست سر شما می‌شود تا موهای بی‌عیب و نقصی داشته باشید و به شما اطمینان می­‌دهد تا شوره­‌ها را برای همیشه از میدان به در کند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]