اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970227296058404

نکات مهم در اجاره خانه

نکات کلیدی در اجاره خانه و آپارتمان

کد: 13970227296058404

https://goo.gl/TEUJtA

، تهران , (اخبار رسمی): قرارداد اجاره خانه به لحاظ قوانین حاکم، حقوقی برای دو طرف در نظر می‌گیرد.

نکات کلیدی در اجاره خانه و آپارتمان
اجاره خانه

نکات کلیدی در اجاره:
هنگامی که بحث اجاره خانه، جنس یا کالایی به میان می‌آید، دانستن نکات مورد نیاز در خصوص عقد قرارداد بین دو طرف، موضوعات مالی، حقوقی و قانونی و بسیاری ریزه کاری‌های دیگر می‌تواند از عواقب بعدی موضوع پیشگیری کند.

نکات مهم در اجاره خانه
یکی از نکات بسیار مهم پیش از بستن قرارداد اجاره خانه، زمان دقیق تحویل آن به مستأجر است. قبل از تنظیم قرارداد و امضا، به توافق نهایی برسید و آن را حتماً مکتوب کنید. در این مسأله یکی از نکات قابل توجه، زمان انتهای قرارداد یعنی زمان تحویل دادن شما است. بنابراین شرایط خود را با توجه کامل در نظر بگیرید. چنانچه مقدور است، در مورد پایان قرارداد و سرنوشت ادامه قرارداد نیز به طور شفاهی صحبت کنید تا برنامه‌ریزی درست‌تری برای خود متصور شوید.

چنانچه پس از زمان قرارداد، قصد تمدید کردن دارید، میزان مبلغ اجاره به طور قطع افزایش پیدا می‌کند. بهتر است در مورد چگونگی و معیار افزایش آن در ابتدا صحبت کنید.

تبلیغات خانه‌ها و استفاده از آگهی‌های خانه
اولین مسأله برای اجاره خانه، پیدا کردن مناسب‌ترین گزینه است. در استفاده از تبلیغات از واقعیت‌ها فاصله نگیرید.

در مورد چگونگی موقعیت‌های پیش آمده، خودتان تحقیقات و جستجوهای لازم را انجام دهید. دقت کنید از نکات منفی موجود چشم‌پوشی نکنید. چرا که هر یک از آنها می‌تواند در قیمت اجاره و معیار برای انتخاب، تأثیرگذار باشد.

علاوه بر این اگر برای اجاره دادن خانه خود قصد استفاده از درج آگهی دارید، سعی کنید حتماً قیمت موردنظر را درج کنید. چرا که ممکن است پایین بودن قیمت نیز مورد پسند برخی مشتریان نباشد.

توجه به شکل ظاهری و بررسی نکات جزیی خانه قبل از قرارداد
یکی از مسائلی که امروزه مورد نیاز تمام خانواده‌ها است و در روند زندگی روزمره تأثیر مستقیم دارد، شرایط کیفیت اینترنت و وجود امکانات مرتبط با آن است. علاوه بر این شکل ظاهری کابینت‌ها و سالم بودن آنها، پریزهای برق، لامپ‌های موجود در اتاق‌ها و حتی سلامت دستگیره‌های در و پنجره بسیار مهم است. چرا که در انتهای قرارداد باید به همین صورت آنها را تحویل صاحب‌خانه دهید.

کسب آگاهی‌های لازم از قوانین و مقررات وضع قرارداد اجاره
قرارداد اجاره خانه به لحاظ قوانین حاکم، حقوقی برای دو طرف در نظر می‌گیرد. قرارداد حتماً از سمت یک بنگاه املاک دارای جواز معتبر نوشته شود و قبل از هرگونه امضایی، آن را به طور کامل بخوانید. در قوانین موجود در اجاره نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی اعمال شده است. در مورد هر قرارداد، حتما از قوانین حاکم بر آن آگاهی کامل داشته باشید. بدین منظور مشورت با افراد مطمئن می‌تواند کمک بسیار زیادی کند.

جستجو برای همسایه ی خوب
شاید بارها شنیده باشید، همسایه خوب بزرگترین نعمت و همسایه بد موجب سلب آسایش است. در مورد این مسأله حساس باشید. شاید همسایه‌ای با چندین فرزند، کم‌آزارتر و صمیمی‌تر از همسایه‌ای باشد که تنها در خانه زندگی می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت 1اشاره

سایت نیازمندی های 1اشاره با هدف ایجاد سامانه ای جهت کسب و کار برای صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از طریق فضای مجازی دارند ایجاد شده است. خدمات این وب سایت، در واقع برقراری ارتباطی سالم و بدون واسطه میان متقاضیان آگهی و عرضه کنندگان کالا و خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | حقوقی و قانون