کد: 13970230296418726

بررسی جایگاه دستبند در جوامع مختلف و خواص درمانی سنگ‌های مختلف

کد: 13970230296418726

https://goo.gl/wnGbDH

، تهران , (اخبار رسمی): دستبند جز شاخه‌ای از جواهرات است که دور دست پیچیده می‌شود. دستبندها کاربردهای مختفی دارند برای مثال استفاده‌های پزشکی, تزئینی و اسپرت دارند که می‌توان آنها را در مناسبت‌ها و مکان‌های مختلف از جمله مراسم رسمی, جشن‌های مختلف و باشگاه‌های ورزشی استفاده کرد.

دستبند چیست؟
خرید دستبند

جنس دستبندها ممکن است از نخ، فلز، چرم، پارچه، فوم یا لاستیک باشد. گاهی در ساخت دستبند از چوب، انواع مختلفی از سنگ‌های قیمتی، صدف و غیره استفاده شود، می‌توانید نمونه‌ای از دستبند ساخته شده از سنگ و صدف را در ریسه گالری مشاهده کنید.

دستبندها در جوامع و ملل‌های مختلف جایگاه ویژه‌ای دارند، در هندوستان از دستبند به عنوان نماد زیبایی و پاکی زنان شناخته می‌شود و همچنین در مراسم‌های مختلف از انواع دستبندها استفاده می‌کنند.

دستبند در ایران باستان نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده که بارزترین نمونه آن دستبند دوره هخامنشی است که دو انتهای آن به سرِ شیر ختم می‌شد این نوع دستبند یکی از انواع دستبند‌های زینتی مورد استفاده در ایران باستان بوده است.

دستبندها در علم پزشکی از قدیم تابه حال کاربردهای فراوانی داشته‌اند، برای مثال دستبند آلرژی و دستبندهایی که خواص درمانی فراوانی دارند.

سنگ‌ها می‌توانند بر فعالیت‌های روزانه تاثیر بگذارند و ما را جادو کنند، اگر در درستی این موضوع تردید دارید می‌توانید در مواقعی که نیاز به شجاعت دارید دستبند سنگ حدید را در دست کنید تا اثر آن را احساس کنید.

یا می‌توانید برای اینکه عشق بین خود و همسر را بیشتر کنید از دستبند سنگ لاجورد استفاده کنید زیرا سنگ لاجورد به عشق و دوستی قدرت می‌دهد.

تمامی سنگ‌های موجود در طبیعت دارای خواصی ویژه و منحصر به فردی هستند. انرژی امواج کیهانی به وسیله دستبندهای ساخته شده با انواع سنگ‌های دارای خاصیت درمانی که به نحوی با بدن در تماس است جذب می‌شود و به شما منتقل می‌شود.

همچنین تحقیقات دانشمندان گواه بر این موضوع نیز است که هر سنگ با ماه تولد خاصی ارتباط بیشتر و بهتری دارد و نیز می‌توانند برای درمان بیماری‌ها و متعادل کردن شرایط روحی و جسمی تاثیرگذار باشد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زیورآلات دست‌ساز ریسه گالری متناسب با ماه تولد است می‌توانند به سایت ریسه گالری مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ریسه گالری

ارائه دهنده :دستبند پا بند گردنبند بند عینک

منتشر شده در سرویس:

مد و لباس