کد: 13970230296438726

لذت خرید دستبند، پابند و محصولات دست‌ساز ساخته شده با سنگ‌های طبیعی

فروشگاه اینترنتی زیورآلات ریسه گالری

کد: 13970230296438726

https://goo.gl/2QsMv7

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی ریسه گالری با استفاده از تجربیات چندین ساله خود، به تناسب خواسته‌های مشتری آغازگر نسل جدیدی از فروشگاه اینترنتی زیورآلات دست‌ساز با تمرکز ویژه بر تولید و فروش دستبند، پابند، گردنبند و بند عینک فعالیت خود را آغاز کرد.

فروشگاه اینترنتی زیورآلات ریسه گالری
فروشگاه اینترنتی زیورآلات ریسه گالری

فروشگاه اینترنتی ریسه گالری با استفاده از تجربیات چندین ساله خود، به تناسب خواسته‌های مشتری آغازگر نسل جدیدی از فروشگاه اینترنتی زیورآلات دست ساز با تمرکز ویژه بر تولید و فروش دستبند، پابند، گردنبند و بند عینک فعالیت خود را آغاز کرد.

ریسه گالری به علاقه‌مندان اطمینان می‌دهد تا با قیمتی مناسب زیورآلات دست‌ساز با کیفیت و ساخته شده از زیباترین سنگ‌های طبیعی از قبیل لاوا، حدید، یشم، صدف، آماتیست، آونتورین، عقیق، هولیت، لاجورد، جید و غیره را به دست شما برساند و تجربه‌ی خرید اینترنتی لذت بخشی را برای شما فراهم کند. تمامی زیورآلات خریداری شده از ریسه گالری در طول ایام هفته و 24 ساعت بدون هیچ هزینه اضافی (برای خریدهای بالاتر از صد هزارتومان) به شما تحویل داده خواهد شد.

مشتریان می‌توانید در صورت عدم رضایت، محصول خریداری شده را تا 2 روز پس از خرید، عودت دهند و هزینه خود را به صورت کامل دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ریسه گالری

ارائه دهنده :دستبند پا بند گردنبند بند عینک

منتشر شده در سرویس:

مد و لباس