کد: 13980208363808726

معرفی زیورآلات به عنوان هدیه برای همسر

انتخاب زیورآلات برای همسر

کد: 13980208363808726

http://bit.ly/2H3m3CJ

، تهران , (اخبار رسمی): برای همسرم چی کادو بخرم؟ این سوال رایجی است که بیشتر خانم‌ها و آقایان متاهل در سال حداقل چند بار از خود می‌پرسند، یکی از سخت‌ترین کارها، تهیه هدیه برای همسران به حساب می‌آید، اما واقعا این کار آنقدر سخت است؟

انتخاب زیورآلات برای همسر
این سوال رایجی است که بیشتر خانم ها و آقایون متاهل در سال حداقل چند بار از خودشان می پرسند.

با رعایت یک سری نکات مهم می‌توان بهترین هدیه را برای همسر خود تدارک دید، در این مطلب به این نکات اشاره خواهد شد تا دیگر انتخاب هدیه برای همسر کار دشواری نباشد.

قبل از اینکه اقدام به خیرد کادو باید به سلیقه و روحیه همسر توجه داشت و اینکه چه ویژگی‌هایی مورد پسند او قرار دارد. به این که به چه موضوعی بیشتر از هر چیز دیگر علاقه نشان می‌دهد و یا رنگ مورد علاقه او چیست؟ برای دانستن این نکات کافی است تا با او مشورت انجام شود. کمی دقت به رفتارهای روزمره همسر نیز در انتخاب یک هدیه خاص می‌تواند موثر باشد.

خرید هدیه برای همسر:

درست است که دقت کردن و وسواس به خرج دادن برای خرید یک هدیه مناسب کار درستی است اما نباید روی این موضوع زیاد وقت گذاشت یکی از راه‌هایی که می‌توان این مسیر را کوتاه‌‌تر کرد. دانستن علاقه‌مندی‌های همسر است یعنی اینکه او به چه چیزی بیشتر احتیاج دارد و دوست دارد چه ابزار و محصولی را بیش از هر چیز دیگری داشته باشد.

ممکن است همسر، ورزشکار، هنرمند، مهندس، پزشک و … باشد این نکته ممکن است، کمک کند تا هدیه مورد نیاز او را بتوان تهیه کرده و با این کار حسابی او را غافلگیر کرد.

اما این فقط یکی از راه حل‌ها برای هدیه به همسر است ممکن است مدت‌ها باشد که او به دنبال جدیدترین پک برنامه مورد علاقه‌اش باشد یا داشتن یک نوع زیورآلات خاص برای او جذاب باشد، دانستن تمام این نکات می‌توان شخص را یک قدم به انتخاب مناسب‌ترین هدیه نزدیک‌تر کند.

این هدیه می‌تواند شامل هر چیزی باشد البته هر چیزی که همسر را خوشحال‌تر کند پس این موضوع که او شگفت‌زده و خوشحال شود در اولویت قرار دارد.

مناسبت هدیه برای همسر:

نکته قابل توجه دیگری که بسیار مهم است مناسبت هدیه است، هدیه روز تولد و سالگرد ازدواج باید حس‌های متفاوتی با یکدیگر داشته باشند، برای مثال می‌توان برای سالگرد ازدواج یک مجسمه یادبود کادو داد اما این هدیه برای روز تولد خیلی جذاب نیست.

همیشه باید دقت داشت که روز تولد مختص به همسر است پس باید یک هدیه که کاملا به خود او مرتبط است برایش تهیه شود. مثلا پوشاک، زیورآلات، کتاب یا هر چیز دیگری که مورد استفاده شخصی گیرنده کادو قرار بگیرد، هنگام انتخاب این قبیل هدایا حتما باید سلیقه و علاقه فرد را مد نظر قرار داد تا بعدا دچار مشکل نشد.

برای سالگرد ازدواج می‌توان هدیه‌ای داد که برای هر دو طرف کاربرد داشته باشد و یا به نوعی او را به یاد آن روز بیاندازد چون این روز مربوط به او و همسرش است و تهیه این نوع هدیه‌ها بسیار جذاب و منحصر به فرد است.

اهمیت جنسیت در تهیه هدیه:

جنسیت نیز در خرید هدیه مناسب بسیار موثر است پس همواره باید سعی کرد این نکته را هم در اولویت قرار داد، همان‌طور که گفته شد خرید هدیه برای همسر زیاد هم کار سختی نیست و می‌توان به سادگی و با رعایت این نکات یک هدیه عالی برای همسر تدارک دید.

انتخاب زیورآلات به عنوان هدیه برای همسر:

بین تمام هدایایی که می‌توان برای همسر تهیه کرد، زیورآلات از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا هیچگاه تکراری نمی‌شود و تقریبا کسی نیست که از جواهرات خوشش نیاید، همه افراد چه مرد و چه زن از زیورآلات برای شکیل‌تر نشان دادن ظاهرشان استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، زیورآلات جزء آن دسته از هدیه‌ها برای همسر به شمار می‌رود که در هر مناسبتی می‌توان از آن به عنوان یک کادوی ماندگار و زیبا استفاده کرد.

این هدیه بسته به نوع جنسیت و سلیقه فرد می‌تواند متنوع و گسترده باشد همچنین می‌توان به راحتی و مناسب با هزینه مورد نظر آن را تهیه کرد.

همان طور که گفته شد انتخاب زیورآلات به عنوان هدیه برای همسر یکی از ایده‌آل‌ترین پیشنهادها است. مجموعه ریسه گالری زیورآلات دست ساز و منحصر به فردی را طراحی و اجرا کرده که هر کدام از آنها با استفاده از سنگ‌های قیمتی و فلزات گرانبها مانند نقره و طلا ساخته شده‌اند.

تنوع و نوع طراحی بی نظیر این زیورآلات و به کارگیری ایده‌های ناب در خلق آنها باعث شده تا این زیورآلات مورد توجه خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه و خاص پسند قرار گیرد، در ادامه نمونه‌هایی از پر فروش‌ترین محصولات، معرفی شده است.

گردنبند Mermaid یک گزینه عالی برای هدیه به همسر

گردنبند Mermaid، گردنبندی منحصر به فرد و یکی از جدیدترین طراحی‌های ریسه گالری است که در آن از متریال‌های جذاب و زیبای مروارید پرورشی و طلا استفاده شده است. در گردنبند Mermaid از 24 عدد مروارید پرورشی به رنگ‌های رزگلد و بنزینی به همراه 1.500 گرم طلا استفاده شده است.

دستبند طلای مردانه طرح بارکد

دستبند طلای مردانه طرح بارکد، یکی از جدیدترین محصولات ریسه گالری است که در آن از پلاک طلای طرح بارکد استفاده شده، این طرح از لحاظ ظاهری مورد علاقه خیلی‌ها است.

بارکد در واقع نوعی رمزگذاری محرمانه تلقی می‌شود، در حقیقت کلمه بارکد (Barcode) یک واژه انگلیسی به معنای کد میله‌ای است و در زبان، بارکد به معنای کد بار تلقی شده و به اتفاق درست نیز تشبیه شده است که این خود به خاطر وجود کلمه‌های مشابه به انگلیسی با معنای متفاوت در زبان است. در واقع در زبان انگلیسی bar به معنای میله تعبیر می‌شود.

این دستبند متفاوت و خاص با به کارگیری متریال طلا، سنگ هماتیت یا همان حدید و بند نخی مقاوم تولید شده است و یک انتخاب خوب برای هدیه به همسر به حساب می‌آید.

گوشواره حلقه‌ای سنگ حدید

گوشواره حلقه‌ای سنگ حدید یا گوشواره حلقه‌ای مدل Ri3-H3003Y از سری گوشواره‌های دست ساز ریسه گالری است.

همانطور که از اسم این گوش آویز (گوشواره حلقه‌ای سنگ حدید) مشخص است، شکل دایره‌ای دارد و بین لاله گوش و قفلِ این دایره یک فضای گرد توخالی تشکیل شده است که از سنگ حدید طلایی مات است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ریسه گالری

ارائه دهنده :دستبند پا بند گردنبند بند عینک

منتشر شده در سرویس:

مد و لباس