اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970302297028876

جاهای دیدنی مشهد در فصل بهار را بیشتر بشناسید

دیدنی‌های مشهد در بهار

کد: 13970302297028876

https://goo.gl/C3UYnC

، تهران , (اخبار رسمی): درست است که مشهد شهری زیارتی است و هرساله میلیون‌ها نفر برای زیارت حرم امام هشتم شیعیان به این شهر سفر می‌کنند، اما این شهر زیارتی علاوه بر جنبه زیارتی خود، جنبه تفریحی و گردشگری نیز دارد. دیدنی‌های مشهد در بهار و جاذبه‌های گردشگری مشهد را در متن زیر به شما معرفی خواهیم کرد.

دیدنی‌های مشهد در بهار
دیدنی‌های مشهد در بهار
دیدنی‌های مشهد در بهار
دیدنی‌های مشهد در بهار

سایت seeiran.ir کامل‌ترین پایگاه معرفی جاهای دیدنی مشهد در بهار

باغ پرندگان؛ از پرطرفدارترین جاهای دیدنی مشهد . باغ پرندگان مشهد پس از حرم امام هشتم شیعیان پرطرفدارترین جاهای دیدنی در مشهد است. باغ پرندگان مشهد که بزرگترین باغ پرندگان شرق کشور است، گونه‌های زیادی را درخود جای داده. از پرندگان کمیاب گرفته تا گونه‌هایی از آسیا و آفریقا، پرندگانی که به خصوص دیدن شان برای کودکان می‌تواند هیجان انگیز باشد. جدا از این، باغ پر از درختان سربه فلک کشیده، آبشارها، گل‌های رنگارنگ، آلاچیق و پل های چوبی است. بلیط بازدید از باغ پرندگان که ساعت کارش همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۰ است، ۶ هزار تومان است.

پارک جنگلی وکیل آباد: اگر دلتان بخواهد روزتان را در منطقه‌ای خوش آب و هوا بگذرانید، جایی با درختان کاج و چنار و رودخانه‌ای که در برخی از فصل‌های سال مثل بهار و تابستان آب خنکی در آن جاری است، این پارک جزو جاهای دیدنی مشهد در بهار است که توصیه می‌شود حتما سری به آنجا بزنید. به اضافه استخرها و پستی و بلندی‌هایی که می‌توان زیر سایه درختانش خستگی در کرد، پارک جنگلی وکیل آباد نیز پیشنهاد می‌شود. پارک جنگلی وکیل آباد، از پارک‌های قدیمی مشهد است که شهربازی بزرگی به اسم کوهستان پارک شادی و تنها باغ‌وحش شهر مشهد را با انواع و اقسام حیوانات آبزی، خزندگان و پرندگان در خود جای داده است. علاوه بر اینها باغ گیاه‌شناسی و رستوران و کافه نیز دارد و همه چیز برای خوشگذرانی فراهم است.

پارک علمی بازیما: این پارک پر از تجربه‌های متفاوت است، تجربه‌هایی مثل مریخ نوردی، ژیروسکوپ فضایی، آسمان نمای خورشیدی و آکادمی زیست شناسی و فضایی مفرح به خصوص برای کودکان و نوجوانان. ساعات بازدید از این پارک ۸ صبح تا ۲۲ است.

اگر باز هم می خواهید جاهای دیدنی بیشتری از مشهد را در فصل بهار بشناسید به سایت سیری در ایران یعنی seeiran.ir مراجعه کنید. در سایت سیری در ایران همه جاذبه‌های گردشگری به صورت رایگان و با جزئیات کامل‌تر در اختیار شما قرار داده شده است.

برای ورود به بخش جاذبه‌های گردشگری مشهد روی لینک آن کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیری در ایران

سایت سیری در ایران بزرگترین و کاملترین وبسایت معرفی جاذبه های گردشگری ایران است. این وبسایت با فعالیت 6 ساله خود توانسته بیش از 20 هزار جاذبه گردشگری و جاهای دیدنی ایران را به کاربران به صورت رایگان معرفی کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]