اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970308298098876

جاهای دیدنی اصفهان را در فصل بهار بیشتر بشناسید

دیدنی‌های اصفهان در بهار

کد: 13970308298098876

https://goo.gl/SXWHFy

، تهران , (اخبار رسمی): اصفهان، یکی از پایتخت‌های فرهنگ و هنر ایران زمین است. جای جای این شهر تاریخی، مملو از نشانه‌هایی از تمدن و فرهنگ ناب ایران زمین است که بخشی از تاریخ پر افتخار این مرز و بوم را گواهی می‌دهد.

دیدنی‌های اصفهان در بهار
دیدنی‌های اصفهان در بهار
دیدنی‌های اصفهان در بهار
دیدنی‌های اصفهان در بهار
دیدنی‌های اصفهان در بهار
دیدنی‌های اصفهان در بهار

از گنبدهای فیروزه‌ای مساجد تا کلیساهای ۴۰۰ ساله و هنر صنعتگران، نقاشان، خطاطان، میناکاران و خاتم کاران،‌ همه و همه، اصفهان را مقصد با پرستیژ برای گردشگران تبدیل کرده است

از گنبدهای فیروزه ای مساجدش تا کلیساهای ۴۰۰ ساله و هنر صنعتگران و نقاشان و خطاطان و میناکاران و خاتم‌کاران،‌ همه و همه، اصفهان را مقصد با پرستیژ برای گردشگران تبدیل کرده که البته طبیعت‌گردی در آن، کمی مورد غفلت بوده است.

طبیعت اصفهان و جاهای دیدنی اصفهان، این شهر لاجوردی که چونان نگارستانی دلپذیر و مرواریدی گران‌بها و بی‌بدیل در مرکز فلات ایران زمین خوش می‌درخشد، در عصر ماشینی امروز که رشد قارچ‌گونه صنایع آلاینده محیط زیست انسان و موجودات زنده را به خطر انداخته بر خلاف زاینده رودش هنوز زنده است.

در اصفهان، با بلوارهای تماشایی و کاخ‌ها و مناره‌هایی که شکوه صفویه و زندیه را به تصویر می‌کشند روبرو هستیم. جایی که نقش‌جهانش، جلوه‌گاهی از شکوه معماری ایرانی و اسلامی بوده و بسیاری از شرق‌شناسان و غرب شناسان ایرانگرد را شیفته طنازی این سرزمین هنرگرای ایران زمین کرده است.

اگر به اصفهان سفر کردید، علاوه بر خرید صنایع دستی فوق‌العاده زیبا و جذاب اصفهانی‌ها و گردش در میان پل‌ها و مناره‌ها و کلیساها و امکان گردشگری مهم آن، طبیعت‌گردی در نصف جهان را نیز فراموش نکنید و دیدنی‌های اصفهان سر بزنید. مخصوصا که جاهای دیدنی اصفهان در بهار و  بهار نصف جهان، یکی از رویایی‌ترین فصل‌ها برای اصفهان‌گردی خواهد بود.

مرنجاب: سرزمین هیجانی و رویایی در نمک‌زارها

مقصد شماره ۱ طبیعت‌گردی حرفه‌ای‌ها در نصف جهان،‌ حتما کویر مرنجاب بوده که سرزمینی رویایی در نمک زارهای شمال شرقی اصفهان است. این کویر که یکی از دیدنی‌ترین کویرهای ایران پهناور به شمار می‌رود، از شمال به دریاچه نمک و از غرب به کویر مسیله، از جنوب شرقی به کوه‌های یخاب و لطیف، از شرق به کویر بندریگ، از شمال شرقی به پارک ملی کویر و از جنوب غربی به آران و بیدگل و کاشان محدود می‌شود.

سفر به آب ملخ

اگر فکر می‌کنید که اصفهان، آبشارهای زیبایی مانند لرستان و کردستان ندارد، سخت در اشتباه هستید! یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعت گردی اصفهان را باید آبشار آب ملخ بدانیم که گویا در اثر سقوط تخته سنگ شکل گرفته و در شهرستان سمیرم قرار دارد. این آبشار را یکی از آبشارهای عجیب و خطرناک ایران می‌دانند.

باغ پرندگان معروف اصفهان

جنگل ناژوان از مناطق خوش آب‌و هوای حاشیه زایند‌ه‌رود به شمار می‌رود که تا پیش از بسته شدن آب زاینده‌رود، آب‌وهوای خوب آن نوید یک روز فوق‌العاده را به اصفهانی‌ها می‌داد. هرچند که هنوز هم از مناطق خوش آب‌وهوای اصفهان به شمار می‌رود و بدون شک اگر به دنبال یک ظهر آرام همراه با جوجه کباب و غذای کبابی در طبیعتی زیبا هستید، سر زدن به ناژوان به شما توصیه می‌شود. باغ پرندگان در امتداد مسیر ناژوان به خصوص برای بچه هایی که از دیدن پرنده های رنگ و وارنگ ذوق می کنند، یک روز خوب را رقم خواهد زد.
علاقه‌مند شدید که جاهای دیدنی اصفهان در بهار را ببینید؟ اگر پاسخ مثبت است می‌توانید به بزرگترین پایگاه معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران یعنی سایت سیری در ایران مراجعه کنید و همه جاهای دیدنی اصفهان را ببینید. برای اینکار کافی است روی لینک زیر کلی کنید:

جاهای دیدنی اصفهان در بهار 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیری در ایران

سایت سیری در ایران بزرگترین و کاملترین وبسایت معرفی جاذبه های گردشگری ایران است. این وبسایت با فعالیت 6 ساله خود توانسته بیش از 20 هزار جاذبه گردشگری و جاهای دیدنی ایران را به کاربران به صورت رایگان معرفی کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی