اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970921333128876

بدون قرعه کشی، نظر بدهید، 5000000 ریال جایزه نقدی بگیرید

طرح تشویقی استفاده از تجربیات گردشگری کاربران در سایت سیری در ایران

کد: 13970921333128876

https://goo.gl/KGsrfd

، تهران , (اخبار رسمی): سایت سیری در ایران در اقدامی تازه برای کاربران خود، طرح تشویقی استفاده از تجربیات گردشگری را لحاظ کرده است تا کاربرانی که بیشترین نظرات و دیدگاه‌های گردشگری خود را به اشتراک می‌گذارند بتوانند بدون قرعه کشی برنده جایزه نقدی شوند.

طرح تشویقی استفاده از تجربیات گردشگری کاربران در سایت سیری در ایران
طرح تشویقی استفاده از تجربیات گردشگری کاربران در سایت سیری در ایران

حتما تا حالا خیلی از شهرهای ایران را دیده‌اید و به آن سفر کردید. در طول این سفر جاذبه‌های گردشگری، هتل، رستوران و مراکز تفریحی و … آن شهر را رفته‌اید و از امکانات آنها استفاده کرده‌اید. برای به اشتراک‌گذاری این تجربیات و برای استفاده و بهره‌مندی دیگر هموطنان از این تجربیات، سایت سیری در ایران این نظرات و دیدگاه ها را از کاربران گرفته و در اختیار دیگر کاربران قرار می‌دهد.

سایت سیری در ایران، برای قدردانی از انتقال تجریبات کاربران خود، جایزه و پاداش هم در نظر گرفته است تا ارائه نظرات و دیدگاه‌های آنها بی اجر نباشد.

شرح طرح تشویقی استفاده از تجربیات گردشگری:

از این پس، به یک نفر که بیشترین نظرات و دیدگاه‌های تائید شده را در سایت داشته باشد و در لیست بالاتر از همه قرار گرفته باشد، هر ماه یک جایزه نقدی پانصد هزار تومانی تعلق خواهد گرفت. به عنوان مثال در دهم دی ماه 1397 راس ساعت 12 ظهر این لیست بررسی خواهد شد و کاربری که بیشترین نظر تائیدشده را داشته باشد به عنوان برنده ماه اول انتخاب خواهد شد.

شایان ذکر است که برای اینکه افراد بدانند چقدر فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند، زمان سنجی قرار گرفته شده است.

هر کاربر فقط یک بار در این طرح برنده خواهد بود. پس در ماه بعدی برنده ماه‌های قبلی از لیست حذف شده و کاربران جدید با هم رقابت خواهند کرد.

جالب اینکه این طرح قرعه کشی ندارد و بر حسب فعالیت و تعداد نظرات کاربران، بهترین کاربر انتخاب و جایزه خواهد برد. پس هر چه نظر و دیدگاه بیشتری ارسال شود احتمال برنده شدن شخص بیشتر خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا فرصت باقی است نظرات بیشتری در سایت seeiran.ir ثبت کنند تا رتبه اول جدول فوق را داشته باشند و جایزه این ماه را برنده شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیری در ایران

سایت سیری در ایران بزرگترین و کاملترین وبسایت معرفی جاذبه های گردشگری ایران است. این وبسایت با فعالیت 6 ساله خود توانسته بیش از 20 هزار جاذبه گردشگری و جاهای دیدنی ایران را به کاربران به صورت رایگان معرفی کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی