اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970302297218882

درباره خرید خانه در گرجستان بیشتر بدانید

واقعیت‌های خرید خانه در گرجستان

کد: 13970302297218882

https://goo.gl/wd6Gwu

، تهران , (اخبار رسمی): طبق قانونی که در سال ۲۰۱۵ میلادی در پارلمان گرجستان به تصویب رسید، اتباع خارجی می‌توانند از طریق خرید خانه در گرجستان یا خرید ملک در گرجستان، اقامت گرجستان را کسب کنند. سرمایه‌گذاری در بخش املاک گرجستان بهترین گزینه جهت اخذ اقامت گرجستان است.

واقعیت های خرید خانه در گرجستان
اقامت گرجستان نیاز به وکیل پایه یک گرجی دارد

حداقل با خرید ملک در گرجستان با مبلغ 35000 دلار آمریکا می توانید اقامت گرجستان را اخذ کنید

فواید خرید آپارتمان در گرجستان

1- حداقل با خرید ملک در گرجستان با مبلغ 35000 دلار آمریکا می‌توانید اقامت گرجستان را اخذ کنید.

2-  با خرید ملک در گرجستان پس از 6 سال اقامت شما تبدیل به اقامت دائم  می‌شود.

بهتر است بدانید متوسط خرید آپارتمان در تفلیس پایتخت گرجستان حدود هر متر مربع 900 دلار آمریکا است و خرید آپارتمان در گرجستان در شهرهایی به غیر از تفلیس بسیار ارزان‌تر است و با چهارصد دلار برای هر مترمربع می‌توان در گرجستان صاحب‌خانه شد. جهت خرید خانه در تفلیس نیز اگر آن ملک نوساز نباشد می‌توانید با حدود متر مربعی پانصد تا ششصد دلار آمریکا صاحب خانه شوید.

اجاره خانه و آپارتمان گرجستان

جهت اجاره خانه و آپارتمان در گرجستان و در تفلیس و یا باتومی می‌توانید با بهترین شرایط با مشاوران مشورت کنید. بیش از صدها فایل ملک بدون واسطه و مستقیم از صاحب ملک گرجی، با هر بودجه‌ای که دارید می‌توانید در تمامی نقاط گرجستان، خانه و آپارتمان اجاره کنید.

اقامت گرجستان

اجاره روزانه خانه در گرجستان

اگر قصد سفر چند روزه به گرجستان را دارید جهت اجاره روزانه بهترین خانه‌ها در تفلیس و باتومی می‌توانید با موسسه حقوقی بست جورجیا در تماس باشید اجاره لوکس‌ترین خانه‌های روزانه در گرجستان تخصص این موسسه است. اجاره روزانه خانه بسیار بهتر از هتل است. قیمت‌های احاره روزانه از شبی 10 دلار شروع می‌شود. جهت دریافت و رزرو دو روز قبل از تهیه بلیط تماس بگیرید تا مشخصات قیمت و عکس ملک را دریافت کنید.

اجاره و خرید مغازه در گرجستان

اکثر مراجعه‌کنندگان به کشور گرجستان بعد از اخذ اقامت به دنبال راه‌اندازی کسب و کار در گرجستان هستند. اگر دنبال واحد تجاری و یا دفتر اداری در تفلیس یا باتومی هستید موسسه حقوقی بست جورجیا با قویترین فایلینگ می‌تواند در این زمینه مشاوره دهد، با خرید مغازه و یا واحد اداری در گرجستان 3 ماه به عنوان اشانتیون کارهای حسابداری شرکت شما توسط حسابداران خبره گرجی به صورت رایگان انجام خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی بست جورجیا

شرکت بست جورجیا یکی از قدیمی ترین شرکتهای مهاجرتی در کشور گرجستان بوده و با وکلای خبره خود بهترین ها را برای شما اماده کرده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان