اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970308298128882

چگونه در گرجستان ارز تهیه کنیم

کد: 13970308298128882

https://goo.gl/cxqeTN

، تهران , (اخبار رسمی): هر یک لاری گرجستان برابر با 100 تتری است که در واقع پول خرد این کشور است و تنها به شکل سکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چگونه در گرجستان ارز تهیه کنیم
چگونه در گرجستان ارز تهیه کنیم

در زبان بین‌المللی پول این کشور به شکل GEL شناخته می‌شود که در اصل مخفف Georgian Lari بوده و معرف این کشور است.

پول این کشور به وسیله اسکناس‌های 5 تا 200 لاری در دسترس است و افرادی که در این کشور زندگی کرده و یا قصد مهاجرت به گرجستان را دارند می‌توانند به صرافی‌هایی که از سوی این کشور اجازه فعالیت دارند مراجعه کرده و پول این کشور را دریافت کنند تا بتوانید برای اقامت گرجستان اقدام کنند.

تبدیل ریال به لاری در صرافی در گرجستان

هر یک لاری گرجستان برابر با 100 تتری است که در واقع پول خرد این کشور است و تنها به شکل سکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این کشور برای راحتی اتباع و شهروندان کارت‌هایی مخصوص برای مترو، اتوبوس و حتی تله‌کابین در نظر گرفته شده و به نام مترومانی در اختیار افراد قرار می‌گیرند و به این ترتیب افراد دیگر نیازی به استفاده از پول خرد نخواهند داشت.

زمانی که از این کارت‌ها برای رفت و آمد در تفلیس استفاده کنید متوجه ارزانی و راحتی آن خواهید شد بنابراین توصیه می‌کنیم در زمیان حضور در این کشور حتما کارت مترومانی تهیه نمایید.

از آنجایی که مراکر خرید و هتل‌های کشور گرجستان با پول ایران آشنایی نداشته و آن را قبول ندارند بهتر است پیش از ورود به این کشور اقدام به تهیه پول رایج این کشور از صرافی در گرجستان  معتبر کنید.

باز هم تاکید می‌کنیم در صورتی که قصد تعویض پول و ارز خود به لاری گرجستان را دارید حتما به دنبال صرافی‌های معتبر باشید.

چرا صرافی در گرجستان

پیش از اینکه اقدام به تعویض پول خود کنید بهتر است ابتدا تابلویی که در خصوص اعلام قیمت پول‌های مختلف در قسمت بالایی درب صرافی قرار داده شده توجه کافی داشته باشید.

سعی کنید به سراغ صرافی‌هایی بروید که پول شما را با قیمت بهتری تعویض می‌کنند تا به این ترتیب ضرری متوجه شما نبوده باشد.

اغلب مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و رستوران‌هایی که در این کشور حضور دارند لاری را دریافت می‌کنند و تعداد اندکی هستند که در مقابل ارائه خدمات خود دلار دریافت می‌کنند.

بنابراین توجه کنید که همیشه لاری به میزان کافی به همراه داشته باشید تا در پرداخت هزینه‌های خود با مشکلی مواجه نشوید. علت این توصیه این است که در صورت پذیرش دلار مبلغ نامعقولی از آن کاسته خواهد شد و این می‌تواند هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که پیش از خروج از کشور خود تبادل ارزی را انجام داده و مبلغ کافی از پول رایج کشور مورد نظر را با خود داشته باشید.

چرا که در کشوری که هدف مسافرت است از موقعیتی که صرافی‌ها دارند بی خبر هستید و نمی‌دانید اعتبار آن‌ها تا چه اندازه‌ای است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی بست جورجیا

شرکت بست جورجیا یکی از قدیمی ترین شرکتهای مهاجرتی در کشور گرجستان بوده و با وکلای خبره خود بهترین ها را برای شما اماده کرده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]