اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970304297408882

سرمایه‌گذاری در کشاورزی کشور گرجستان

کد: 13970304297408882

https://goo.gl/avt7yx

، تهران , (اخبار رسمی): کشاورزی در گرجستان یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری است که موجب می‌شود سودآوری قابل توجهی برای افراد سرمایه‌گذار به ارمغان بیاید. با در نظر گرفتن اقلیم آب‌و هوایی مناسبی که در این کشور وجود دارد سرمایه‌گذاری کردن در بخش کشاورزی می‌تواند به صرفه‌ترین راه حل سودآوری باشد.

کشاورزی در گرجستان
بخش کشاورزی گرجستان

حدودا سه سال است که دیگر اتباع خارجی نمی‌توانند در گرجستان زمین کشاورزی خریداری کنند زیرا این مساله ممنوع شده اما فروش زمین کشاورزی به وسیله محضر رسمی امکان‌پذیر است و کاملا قانونی نیز انجام می‌شود.

به این صورت فردی که زمین کشاورزی در تصاحب و به نام او است وکالتی بلاعزل به خریدار خواهد داد و این نکته را نیز می‌نویسد که در محضر رسمی در خصوص حق و حقوق زمین هیچ ادعایی ندارد.

نکاتی درباره کشاورزی در گرجستان

نکته‌ای که باید خاطر نشان کنیم این است که اگر طرح تجاری مناسبی در خصوص کشاورزی داشته باشید دولت زمین کشاورزی مناسبی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد و می‌توانید در خواست اقامت گرجستان را بدهید.

اما سرمایه‌گذاری در گرجستان در این خصوص به عهده خود فرد است و باید با دقت بالایی این کار را انجام دهد. به عنوان مثال طرحی که یکصد هزار دلار آمریکا نیاز به سرمایه‌گذاری داشته باشد این امکان را دارید به میزان بیست تا سی هکتار زمین کشاورزی مناسب را از سوی دولت به رایگان دریافت کنید.

زمین‌هایی که به این شکل دریافت می‌شوند به طور معمول پس از گذشت سه تا چهار سال و انجام فعالیت کشاورزی بر روی آنها و دریافت تاییدیه کارشناسان به صورت رسمی به افرادی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند واگذار خواهند شد.

در گرجستان کشت غلاتی همچون گندم و جو هزینه بسیار کمی در بر دارد و اغلب در مناطق جنوبی تفلیس می‌توان این کار را به راحتی انجام داد. اگر به دنبال طرح بهتری هستید می‌توانید به سراغ محصولات باغی رفته و میوه‌هایی همچون گلابی و گیلاس و آلبالو و سیب را کشت دهید.

با شرکت بست جورجیا کلیه امور مهاجرتی گرجستان خود را تحت نظر وکیل پایه یک گرجی انجام دهید.

چرا کشاورزی در گرجستان

یکی از مهم‌ترین محصولاتی که در گرجستان به صورت فراوان تولید می‌شود گردو و فندق است که در این زمینه صادرات نیز انجام می‌شود و یکی از بخش‌های مقرون به صرفه است که سودآوری قابل توجهی نیز داشته و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

قیمتی که برای زمین‌های کشاورزی در این کشور تعیین شده بسیار کم بوده و تمام فصول دارای بارندگی یکنواختی است و خاک این کشور نیز از مرغوبیت بالایی برخوردار است که همین مسایل موجب می‌شود تا سرمایه‌گذاری در این بخش یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری به نظر برسد.

منطقه قفقاز در گرجستان از نظر تولید غلات و محصولات باغی به عنوان منطقه الگو شناخته می‌شود که در زمینه صادرات نیز توانسته عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی بست جورجیا

شرکت بست جورجیا یکی از قدیمی ترین شرکتهای مهاجرتی در کشور گرجستان بوده و با وکلای خبره خود بهترین ها را برای شما اماده کرده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]