اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970308298118404

انواع ردیاب چیست و چه مزایایی دارد؟

کد: 13970308298118404

https://goo.gl/MvR5on

، تهران , (اخبار رسمی): سیستم جی پی اس و ردیاب فقط متعلق به اتومبیل‌ها نبوده و موارد استفاده‌ی بسیار گسترده‌ای دارد.

انواع ردیاب چیست و چه مزایایی دارد؟
ردیاب خودرو

با ردیاب خودرو یا جی پی اس خودرو سرقت خودرو یک حماقت تمام‌نشدنی است!

ردیاب خودرو یا جی پی اس خودرو

این روزها با وجود بزرگ‌تر شدن شهرها و حرفه‌ای‌تر شدن سارقین، دغدغه‌ی افراد زیادی سرقت اتومبیل‌شان است. مخصوصا اگر اتومبیل‌تان گران‌قیمت و لوکس باشد، دغدغه‌ی بیشتری در این زمینه دارید. با اینکه شیوه‌های سرقت خودرو پیچیده‌تر و حرفه‌ای‌تر شده است و دیگر خبری از شیوه‌های قدیمی است. اما خوشبختانه ردیاب خودرو یا جی‌پی‌اس خودرو تکنولوژی است که سرقت از اتومبیل را تا حد زیادی برای سارقان سخت و کم‌تر کرده است.

اگر شما هم نگران اتومبیلتان هستید، کافی است از ردیاب خودرو یا جی‌پی‌اس خودرو استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن با صرف وقت و هزینه‌ی اندک یک بار برای همیشه به این نگرانی خاتمه می‌دهید.

نحوه عمل کردن ردیاب خودرو یا جی پی اس خودرو

در این حالت اگر ماشین شما به سرقت رود، ردیاب خودرو به سادگی محل خودرو را از طریق جی پی اس مخابره می‌کند و می‌توانید با مراجعه به پلیس در کمترین زمان سارق را شناسایی کنید و به محل مورد نظر بروید.

با ردیاب خودرو یا جی پی اس خودرو سرقت خودروی یک حماقت تمام نشدنی است! جی پی اس تکنولوژی سریع، آسان و دقیقی است که اگر به وسیله ی ردیاب خودرو بر روی هر وسیله نقلیه‌ای نصب شود آن را از انواع سرقت محافظت می‌کند.

ردیاب شخصی

سیستم جی پی اس و ردیاب فقط متعلق به اتومبیل‌ها نبوده و موارد استفاده‌ی بسیار گسترده‌ای دارد.

ممکن است سالمندی در خانه دارید که به بیماری آلزایمر مبتلا است و نمی‌توانید هر روز و هر لحظه کنار او و مراقب او باشید. همچنین ممکن است نگران کودک خود باشید و بخواهید به طور نامحسوس موقعیت او را کنترل کنید بدون اینکه متوجه حضور شما شود از مکان او با خبر شوید. شاید حتی نوجوانی دارید که نگران رفت‌و آمدها و فعالیت‌های او هستید و نمی‌توانید به طور مستقیم وی را کنترل کنید. در این حالت ها ردیاب شخصی بهترین گزینه برای حل مشکل است. راهی که به تمام دغدغه‌ها و نگرانی‌ها برای همیشه پایان می‌دهد. 

جالب است بدانید، ردیاب شخصی دستگاهی با سایز بسیار کوچک و وزن بسیار سبک است که می‌توانید در مواردی همچون مکان‌یابی دقیق اشیا گران‌قمیت و اسناد مهم و با ارزش نیز از آن استفاده کنید.

سایر موارد استفاده از ردیاب شخصی یا جی پی اس شخصی

علاوه بر ردیابی کودکان، سالمندان، معلولین، بیماران آلزایمری با دستگاه ردیاب شخصی، شما می‌توانید موقعیت مکانی و زمانی بازاریابان و ویزیتورها و کارمندان و پرسنل شرکت یا کارخانه‌ی خود را با این دستگاه چک کنید.

حیوانات خانگی، کیف پول و اشیا قیمتی و اسناد مهم از طریق ردیاب شخصی قابل کنترل و پیگیری دقیق هستند.

دستگاه ردیاب شخصی بعد از هر بار شارژ شدن می‌تواند اطلاعات را به صورت پیوسته و مداوم مخابره کند. اطلاعات مخابره شده به مدت هشت ساعت به گوشی تلفن همراه، لپ‌تاپ، تبلت و یا هر دستگاه دیگری که به اینترنت متصل باشد مخابره می‌شود.

همچنین بسیاری از دستگاه‌های ردیاب شخصی اپلیکیشن موبایلی اختصاصی خود را دارند تا فرآیند ارسال اطلاعات و بررسی آن‌ها ساده‌تر و سریع‌تر باشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت 1اشاره

سایت نیازمندی های 1اشاره با هدف ایجاد سامانه ای جهت کسب و کار برای صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از طریق فضای مجازی دارند ایجاد شده است. خدمات این وب سایت، در واقع برقراری ارتباطی سالم و بدون واسطه میان متقاضیان آگهی و عرضه کنندگان کالا و خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی