اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970309298458841

چه زمانی به سرور اختصاصی نیاز داریم؟

کد: 13970309298458841

https://goo.gl/X3SVJe

، تهران , (اخبار رسمی): هنگامی که رفته رفته بازدیدهای وب سایت از حد مشخصی گذشت و به صورت روزانه بازدیدهای منظم و رو به افزایشی داشتید، باید پلن میزبانی وب‌سایت خود را ارتقا بدهید. اینکه بخواهید بین سرور مجازی یا سرور اختصاصی یکی را انتخاب کنید بستگی به وسعت و اندازه کسب‌و‌کار شما دارد.

چه زمانی به سرور اختصاصی نیاز داریم؟
خرید سرور اختصاصی

پاسخ دقیق به این سوال باعث می‌شود که شما در ابتدای شروع کسب‌و کار آنلاین خود هزینه‌های اضافی انجام ندهید و گام‌های گسترش کسب‌وکار خود در فضای آنلاین را به صورت حساب‌شده و دقیق بردارید

در این مقاله قصد داریم که به این سوال مهم پاسخ دهیم که چه زمانی باید از سرور اختصاصی برای وب‌سایت خود استفاده کنیم؟ پاسخ دقیق به این سوال باعث می‌شود که شما در ابتدای شروع کسب‌وکار آنلاین خود هزینه‌های اضافی انجام ندهید و گام‌های گسترش کسب‌وکار خود در فضای آنلاین را به صورت حساب شده و دقیق بردارید. با ماهان سرور ارائه‌دهنده خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی همراه شوید تا به صورت گام به گام با فرآیند ارتقا سرویس میزبانی وب‌سایت به پلن‌های سرور اختصاصی، آشنا شوید.

شروع کار یک وب سایت

شاید بهترین روش برای اینکه بهترین زمان برای استفاده از سرور اختصاصی را به شما معرفی کنیم ارائه یک مثال کامل و مطابق با فضای واقعی کسب‌وکارهای آنلاین باشد. فرض را بر این می‌گیریم که شما ایده‌ای در ذهن دارید که با اجرای موفقیت‌آمیز آن، صاحب یک وب سایت پربازدید و معروف خواهید شد. ممکن است در گام اول برای اینکه وب‌سایت خود را سریع‌تر راه‌اندازی کنید از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کنید. این یک امر کاملا منطقی است، زیرا که وردپرس علاوه بر اینکه سرعت راه‌اندازی وب‌سایت را افزایش می‌دهد، هزینه‌های آن را نیز کاهش داده و شما برای افزودن بسیاری از امکانات متنوع به وب‌سایت، به انبوهی از پلاگین‌های رایگان نیز دسترسی دارید.

استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا در برابر برنامه‌نویسی کامل برای وب‌سایتی که هنوز بازخوردی از کار خود نگرفته است و امکان موفقیت و یا شکست آن معلوم نیست، گزینه منطقی است. در کنار استفاده از این سیستم‌ها قطعا توجه به فضای میزبانی وب‌سایت هم در برداشتن گام‌های منطقی و اقتصادی برای پیشبرد کسب‌وکار آنلاین بسیار ضروری است. قطعا شما در روزها و ماه‌های ابتدایی راه‌اندازی وب‌سایت خود نه آنچنان محتوای زیادی دارید که بخواهید برای آن فضای هاست زیادی را خریداری کنید و نه بازدید‌کننده روزانه و فعالی که نیاز به منابع زیاد سرور داشته باشید. در این دوره معمولا منطقی‌ترین گزینه خریداری هاست اشتراکی است.

در مسیر تبدیل شدن به یک وب‌سایت پربازدید

هنگامی که رفته‌رفته بازدیدهای وب‌سایت شما از حد مشخصی گذشت و به صورت روزانه بازدیدهای منظم و رو به افزایشی داشتید، دیگر استفاده از هاست اشتراکی جوابگوی نیازها نیست و باید پلن میزبانی وب‌سایت خود را ارتقا بدهید. به عنوان مثال در این مرحله می‌توانید از هاست پربازدید استفاده کنید و بدین‌ترتیب فضا و پهنای باند بیشتری در اختیار داشته باشید. همچنین در کنار استفاده از هاست پربازدید، برای عملکرد بهتر وب‌سایت، فایل‌های دانلودی خود را به صورت جداگانه اما در ارتباط با وب‌سایت اصلی روی یک هاست دانلود قرار دهید. در این زمینه شرکت ارائه‌دهنده خدمات میزبانی وب به شما راهنمایی‌های لازم را خواهد کرد.

یک قدم فراتر بروید

اگر چه پلن‌هایی مانند هاست پربازدید نسبت به پلن‌های هاست اشتراکی استفاده بیشتر و بهینه‌تری از منابع سرور دارند اما ممکن است میزان بازدیدهای یکتای روزانه وب‌سایت شما به حدی شود که منابع سرور مانند RAM و CPU را به مقدار زیاد به کار بگیرند و اینجا است که دیگر استفاده از هاست را باید کنار گذاشت و به سراغ منابع اختصاصی‌تر رفت. در این مرحله حتی می‌توانید برای عملکرد قوی‌تر وب‌سایت خود برنامه‌نویسی اختصاصی برای آن انجام دهید. زیرا دیگر در مسیر موفقیت قرار گرفته‌اید و شانس ادامه این روند رو به رشد بسیار زیادتر از زمانی است که کار خود را شروع کرده بودید.

سرور مجازی یا سرور اختصاصی

اینکه بخواهید بین سرور مجازی یا سرور اختصاصی یکی را انتخاب کنید بستگی به وسعت و اندازه کسب‌وکار شما دارد. اما قطعا با داشتن سرور اختصاصی امکاناتی همچون بالاترین درجه امنیت وب‌سایت، بالاترین توان پردازشی و دسترسی کامل به منابع سرور و تصمیم‌گیری براساس نیازمندی‌ها را در اختیار خواهید داشت. البته در هنگام ارتقا سرویس‌های خود از هاست به سرور مجازی یا سرور اختصاصی، چالش‌های فنی که تنها با داشتن دانش و تجربه در این زمینه می‌توان با آنها روبرو شد را در نظر داشته باشید. اما در هر صورت اگر سوالی در زمینه تهیه سرور اختصاصی دارید می‌‌توانید از مشاوره کارشناسان حرفه‌ای ماهان سرور استفاده کنید تا بهترین انتخاب را برای مدیریت و میزبانی وب‌سایت خود داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهان سرور

ماهان سرور ارائه دهنده خدمات خرید هاست و ثبت دامنه ، سرور اختصاصی و سرور مجازی در ایران است. انواع هاست دانلود و هاست پربازدید با مناسب‌ترین قیمت‌ها و پشتیبانی 24 ساعته در ماهان سرور ارائه می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]