اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970328300917251

نرم افزار crm، دلایل انتخاب سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

کد: 13970328300917251

https://goo.gl/6ZZwfW

، تهران , (اخبار رسمی): در شیوه‌های جدید بازرگانی مدرن، کارشناسان معتقدند که در درجه اول باید مشتریان قدیمی را راضی نگه داشت و برای افزایش رضایت آنها کوشید. شرکت‌ها با استفاده از نرم‌افزار crm یا نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانند گام بلندی برای مشتری مداری و کسب رضایت آنها بردارند.

نرم افزار crm دلایل انتخاب سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
نرم افزار crm دلایل انتخاب سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
نرم افزار crm دلایل انتخاب سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
8 دلیل برای پیاده سازی نرم افزار crm در سازمان

بسیاری از شرکت‌هایی که از نرم‌افزار crm یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می‌کنند تمامی تمرکز را روی بازاریابی و یافتن مشتری‌های جدید می‌کنند و اهمیت چندانی به حفظ مشتریان قدیمی خود نمی‌دهند

به گزارش آرین سیستم، بسیاری از شرکت‌هایی که از نرم افزار crm یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می‌کنند، تمامی تمرکز خود را روی بازاریابی و یافتن مشتری‌های جدید می‌کنند و اهمیت چندانی به حفظ مشتریان قدیمی خود نمی‌دهند. اما در شیوه‌های جدید بازرگانی مدرن، کارشناسان معتقد هستند که در درجه اول باید مشتریان قدیمی را راضی نگه داشت و برای افزایش رضایت آنها کوشید. یکی از کارهایی که شرکت‌ها و کسبوکارهای مختلف می‌توانند با نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان انجام دهند این است که بتوانند روی خط مشتری‌مداری حرکت کنند و با نرم‌افزار crm بتوانند مشتریان وفادار را از طریق کنترل و مدیریت یکپارچه راضی نگه دارند.

روز به روز شاهد تغییرات زیادی در زمینه‌های مختلف همچون ابزار و نرم افزارهای مالی و اداری هستیم و این دگرگونی‌ها به دلیل پیشرفت روزافزون تکنولوژی‌های روز دنیا است که امکانات و دسترسی‌های فراوانی را در اختیار ما قرار می‌دهد. در این راستا نرم‌افزارهای crm نیز از این فرآیند به روزرسانی و افزایش امکانات مستثنی نبوده است. بنابراین برای بازگویی بیشتر این به روزرسانی در ادامه به بررسی 8 دلیل برای انتخاب سیستم crm براساس آخرین تحقیقات انجام شده پرداخته می‌شود.

هشت دلیل برای روی آوردن به سیستم crm

آیا با مشتریان خود از طریق تلفن، پست الکترونیکی و غیره تماس می‌گیرید؟

جذب مشتری و کسب رضایت آنان کلید موفقیت حفظ و افزایش سود کسب و کار است. بنابراین ابزاری همچون نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، اطلاعات مشتریان را در جهت ایجاد و حفظ روابط ساده‌تر و موثرتر با مشتری در یک مکان جمع آوری می‌کند تا همیشه بدانید که چگونه نیازهای خود را تامین کنید. همچنین یک نرم افزار crm ایرانی به عنوان ابزار تجزیه و تحلیل به شما اجازه می‌دهد تا تماس‌های کسب و کار را ضبط و حاشیه‌نویسی کنید و آن‌ها را به داده‌های مفید و کاربردی تبدیل کنید.  فقط با چند کلیک در نرم افزار مدیریت مشتریان crm می‌توانید درک بیشتری از سودآوری پروژه و کارایی کارکنان داشته باشید.

1- جذابیت خدمات مبتنی بر cloud نرم‌افزار crm

سیستم CRM مبتنی بر ابر یا Cloud CRM به این معنی است که نرم افزار crm در ابر میزبانی می‌شوند. نرم افزارهای CRM مبتنی بر Cloud به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری می‌تواند از طریق اینترنت قابل دسترسی باشد و این باعث می‌شود که دسترسی هر کاربر به اطلاعات مشابه در هر زمان آسان باشد. همچنین شما و تیم‌تان می‌توانید با دسترسی به داده‌های سیستم CRM از طریق تلفن همراه یا رایانه خود اطلاعات مشتری را در مسیر مشاهده کنید. نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از قدرت Cloud گزینه کاربردی برای ارائه یک راه حل کامل مدیریت کسب و کار است.

2- رابط کاربری قدرتمند (interface)

امروزه بیش از هر زمان دیگری کاربران نرم افزار crm ایرانی ترجیح می‌دهند به جای ترکیب دکمه‌های کیبورد برای انجام کار خود، از صفحه نمایش روبروی خود در لپ‌تاپ یا تلفن همراه خود در هر زمان و هر مکان استفاده کنند. نیروهای فروش معمولا اولین کسانی هستند که خواستار دسترسی به تلفن همراه هستند. فراهم کردن آنها با برنامه‌های کاربردی تلفن همراه نه فقط در حد دسترسی به شکل سنتی نرم افزار crm می‌تواند پیاده سازی موفقیت آمیز سیستم CRM تلفن همراه را به ثمر برساند.

3- نرم افزار crm برای یکپارچگی داده‌ها

ساخت روابط با کیفیت نسبت به مشتری و به کمک نرم افزار crm می‌تواند شکل اثربخشی در پیوند محکم با هر مشتری داشته باشد. به کمک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کسب‌وکارهایی که به دلیل عدم یکپارچگی و دسترسی به اطلاعات مشتریان دچار ضعف فروش هستند به راحتی می‌توانند خدمات بهتر و هدف محورتر با متمرکزسازی داده‌های مشتری در نرم افزار crm داشته باشند.

4- تعامل نرم افزار crm با سایر سیستم‌های کسب و کار

نرم افزارهای CRM می‌توانند به هماهنگ سازی ارتباطات مشتری در میان واحدهای تجاری کمک کند. داده‌های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری می‌تواند به کمک نرم‌افزار مدیریت مشتریان crm همه در یک صفحه قرار بگیرند. چرا که سیستم crm یک سیستم یکپارچه و رکورددار با دیدگاهی مستمر به مشتری و گزارشات مالی برای نقاط قابل لمس در سراسر چرخه زندگی مشتری و منتهی به وجه نقد است.

5- انعطاف پذیری نرم افزار crm

یکی از عوامل با اهمیت و تاثیرگذار در فرآیند ارتباط با مشتری، درک و کار بهتر با گزینه‌های موجود نرم افزار crm است. اینکه کاربر بتواند به راحتی تغییراتی در crm نرم افزار ایجاد و براساس نیاز کسب‌وکار خود و همچنین نحوه ارتباط با مشتریان در نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری سفارش‌سازی انجام دهد یک مزیت به حساب می‌آید.

6- نرم افزار crm و شبکه‌های اجتماعی

طی چند سال اخیر شبکه‌های اجتماعی تبدیل به فاکتوری جهت تصمیم گیری بهتر و در نتیجه موفقیت کسب‌وکار شده است. چرا که بخش زیادی از ارتباط با مشتری توسط همین شبکه‌های اجتماعی انجام می‌گیرد. بنابراین طراحان سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری تمام تلاش خود را می‌کنند در طراحی نرم افزار crm از شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط بهتر فروش و مشتری استفاده کنند.

7- توانمندسازی ارتباط کارکنان و مشتریان با اپلیکیشن‌های crm

قدرت یکپارچگی و پویا بودن نرم افزار crm یکی از دلایلی است که خریداران را تشویق به تهیه سیستم crm می‌کند. استفاده از دستگاه‌های متحرک و قابل جابه‌جایی crm جهت ارتباط و پشتیبانی کارکنان از مشتریان یک مزیت و الویت کلیدی برای شرکت‌ها است.

8- بهبود فرآیند Crowdsourcing

برای بهبود عملکرد سازمان بررسی رضایت مشتری از طریق نظرسنجی یا ملاقات با مشتری موجب می‌شود به طور فزاینده‌ای صدای مشتری الویت فرآیند شرکت قرار گیرد. چرا که درک و توجه به نیاز مشتری در نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری موجب تصمیمات بهتر و تاثیرگذار بر مشتری می‌شود.

مدیریت مشتریان خود را به نرم افزار crm آرین سیستم بسپارید

شرکت‌ها با فرآیندسازی خودکار یکپارچه از طریق نرم افزار crm آرین سیستم می‌توانند کلیه انتظارات و خدمات مورد نظر مشتریان خود را ردگیری، انجام و نظرسنجی کنند و مدیریت کاملی روی مشتریان وفادار و همچنین مشتریان جدید داشته باشند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آرین سیستم به صورت یکپارچه و تحت وب طراحی شده است و مسئولین فروش شرکت‌ها می‌توانند نتایج، آمارها و گزارش‌های مربوط به مشتریان خود را به صورت آنلاین و لحظه به لحظه از طریق کامپیوتر و یا موبایل خود در هر نقطه جغرافیایی رصد کنند.

علاقه‌مندان جهت مشاوره رایگان خرید نرم افزار crm آرین سیستم می‌توانند با تلفن 02143027 تماس بگیرید، یا اینکه با کلیک روی دکمه زیر به صفحه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان آرین سیستم هدایت شوند و با ثبت اطلاعات خود منتظر تماس کارشناسان آرین سیستم باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار ERP آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم در سال 1383 توسط جمعی از متخصصین و نخبگان تحلیل نرم افزار و حسابداری با شعار | انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار آرین سیستم | فعالیت خود را آغاز کرد. گروه آرین توانست با هدف همگام سازی و تولید نرم افزار مدیریت یکپارچه ، بسیاری از سایت های نرم افزار موجود در بازار را بررسی و تحلیل کند و نیاز مشتریان را به خوبی شناسایی کرده و اقدام به تولید نرم افزار حسابداری آرین سیستم کند. پشتکار و دقت تا حدی بود که شرکت آرین سیستم توانسته است با گذشت کمتر از دو دهه از فعالیت خود ، گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات و مشاوره نرم افزار در حوزه نرم افزار اتوماسیون اداری و حسابداری بردارد. گروه آرین در سال های اخیر با بکارگیری آخرین دست آوردهای فناوری اطلاعات و با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی در زمینه اجرا و پشتیبانی شبکه نیز توانسته است نسبت به رقبای خود سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]