اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960914270497251

گروه داده پردازی آرین گواهی ISO 10002 ،10004 از شرکت IMQ ایتالیا دریافت کرد

کد: 13960914270497251

https://goo.gl/rqSBCJ

، تهران , (اخبار رسمی): پس از کسب موفقیت‌های پی در پی گروه داده پردازی آرین سیستم، از جمله دریافت پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 95، این بار نیز دریافت گواهینامه‌ی ISO 10002 و ISO 10004 از شرکت IMO ایتالیا در مرداد ماه 96 موجب افزایش افتخارات آرین سیستم در زمینه‌ی تولید نرم افزارهای مالی و اداری شد.

دریافت گواهینامه ISO 10002 , 10004 از شرکت IMQ ایتالیا
دریافت گواهینامه ISO 10002 , 10004 از شرکت IMQ ایتالیا | آرین سیستم

دریافت گواهینامه ISO 10002 , 10004 افتخاری دیگر از آرین سیستم، برای بهبود عملکرد آرین سیستم در رضایت مشتریان تمام تلاش خود را می‌کنیم

به گزارش گروه آرین؛ مدیران آرین سیستم با هدف بهبود روز افزون پاسخگویی به انتظارات ذی‌نفعان و ارائه‌ی بهتر خدمات به مشتریان با تاکید بر تحقق ماموریت‌های سازمان درحوزه‌ی مدیریت کیفیت و رضایت مشتری منطبق با استانداردهای جهانی، اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت را در دستور کار خود قرار داد و در نهایت موفق به دریافت گواهینامه ایزو 10002 و گواهینامه iso 10004 از IMQ ایتالیا شد.

مزایای دریافت گواهینامه ISO 10002

بزرگترین دارایی هر شرکتی در بازار پر رقابت اقتصادی، حفظ و مراقبت از مشتریان و جلب رضایت آنان با برآورده کردن انتظارات است. در این راستا برای بررسی در خواست مشتریان، کنترل شکایت آنان می‌تواند موجب آگاهی از نیاز و انتظارات مشتریان از کسب و کار شما شود و این خود بزرگترین فرصت اثر بخش برای مدیریت رضایت مندی مشتریان است.

آرین سیستم با توجه به آن که توجه ویژه‌ای به مشتریان خود دارد و هدف خود را بررسی شکایت و رضایت‌مندی مشتریان برای پیشرفت روزافزون در تولید نرم افزارهای مالی و اداری می‌داند، با دریافت گواهینامه ISO 10002 از شرکت IMQ ایتالیا و اجرای استانداردهای لازم، سعی دارد تا شکایات مشتریان را مشخص و با کشف علل نارضایتی مشتریان در صدد رفع آن برآید تا برای موفقیت همیشه یک گام از رقبا جلوتر باشد. در این راستا با ثبت اطلاعات، شکایات و انتظارات مشتریان و بررسی‌های لازم در نرم افزار CRM به عنوان نرم افزار یکپارچه، موجب مدیریت اطلاعات و سرعت در برنامه عملکرد مراقبت از مشتریان شده و با دریافت ISO10002 به عنوان استاندارد بین المللی سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری، دستاوردهای زیر را که در طراحی نرم افزار crm  آرین سیستم نیز مورد توجه قرار گرفته، کسب کرده است:

فراهم آوردن عملکردی برای تعیین فعالیت‌ها با امکانات ساده برای دسترسی شکایت کنندگان جهت پاسخگویی و مشخص کردن عوامل شکایت؛

توجه به نیاز مشتری و ترغیب کارکنان برای بهبود مهارت کاری خود در جهت افزایش پاسخگویی به انتظارات مشتریان؛

متعهد کردن و آموزش کارکنان برای شناسایی و حذف علل شکایات و بهبود عملکرد؛

در جریان گذاشتن شکایت‌کنندگان از روند رسیدگی به شکایت به نشانه احترام به مشتری؛

افزایش قابلیت سازمان برای حل بسیاری از شکایات با بکارگیری مستمر راهکار مشتری مداری و …

مزایای دریافت گواهینامه iso 10004

در ادامه رضایت‌مندی مشتریان به عنوان نکته‌ی کلیدی موفقیت سازمانی، مشاهده و اندازه‌گیری رضایت مشتری بسیار ضروری است. برای بهبود استراتژی سازمان در جهت ارائه محصولات و خدمات، اطلاعات به دست آمده از اندازه‌گیری رضایت مشتری در نرم‌ افزار رضایت سنجی مشتریان، با ارزش و این بهبود موجب اعتماد مشتری و تقویت منافع تجاری برای آرین سیستم می‌شود.

راهنمایی‌های فنی لازم و درج شده در متن استاندارد گواهینامه ایزو 10004، موجب تاثیرات مثبت بر فرآیندهای نظارت و اندازه‌گیری میزان رضایت مشتریان و همچنین بهبود در خدمات و تولیدات نرم‌افزارهای  مالی و اداری آرین سیستم می‌شود. اخذ گواهینامه‌ی ISO 10004 صرف نظر از نوع فعالیت، وسعت و نوع محصول باعث حرکت آرین سیستم به سمت پیشرفت از طریق طبقه‌بندی نیاز مشتریان به سمت مشتری مداری و راهنمایی مشتریان جهت رضایت مندی طرح، برنامه ریزی و اجرا می‌‌شود. در استاندارد‌های درج شده در گواهینامه iso 10004 به موارد مختلفی همچون:

نحوه طبقه‌بندی و تقسیم مشتریان

تعریف انواع روش‌های نظرسنجی

شناخت مشتریان از دید استاندارد ISO 10004

نحوه نظرسنجی مشتریان به روش‌های مستقیم و غیر مستقیم و … اشاره شده است.

همچنین با دریافت گواهینامه iso 10004 شاهد دستاوردهایی همچون ایجاد رویکرد مشتری محوری و ارتباط مستمر با مشتریان و افزایش قابلیت سازمان برای پاسخگویی به نظرات مشتریان به کمک نرم افزار ارتباط با مشتری خواهیم بود و از جمله خدماتی که برای پیشبرد اهداف و مشتری مداری شرکت آرین سیستم دریافت می‌کنیم، می‌توان به موارد عمده زیر اشاره کرد‌:

  • با توجه به عملکرد و رضایت مشتریان از آرین سیستم، طبقه‌بندی مشتریان انجام می‌شود؛
  • اندازه گیری مشتری و تعیین و تدوین خط مشی و اهداف پایش؛
  • برای شناسایی انتظارات مشتری روشی تهیه و تدوین می‌شود؛
  • ارائه‌ی روش‌هایی برای به دست آوردن اطلاعات بازخورد بهبود رضایت مشتری؛
  • بررسی اثر بخش بودن اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه؛
  • تهیه‌ی شاخص‌های کلیدی برای پایش و اندازه‌گیری مشتری؛
  • ارائه‌ی روشی جهت جمع آوری و تحلیل داده‌های مشتری و …

چگونه آرین سیستم گواهینامه بین المللی ISO10002 و ISO10004 را دریافت کرد؟

مدیریت شرکت آرین سیستم بعد از تصمیم و درک اهمیت و لزوم اجرای استانداردهای بین المللی در طراحی نرم افزار ارتباط با مشتری crm و همچنین سیستم مدیریت سازمان، بعد از بررسی‌های لازم در خصوص ارزیابی موسسات صدور گواهینامه، با موسسه IMQ ایتالیا که با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص بیش از یک دهه سابقه ارائه خدمات با توجه به نیاز سازمان‌های دولتی و خصوصی را دارد و بعد از ارزیابی ممیزی داخلی و رفع مشکلات احتمالی، هماهنگی‌های لازم توسط ستاد مراقبت از مشتریان به عنوان واحد حمایت کننده از مشتریان در آرین سیستم انجام و وارد قرارداد همکاری شدند. صدور گواهینامه طی 2 مرحله با ارسال مدارک لازم و بررسی حضوری کارشناسان IMQ انجام و با ارسال و تایید مدارک زیر، گروه آرین سیستم موفق به دریافت بین المللی گواهینامه ISO 10002 و ISO1004 در کمتر از 6 ماه از IMQ ایتالیا شد.

  • دستورالعمل‌های ارزیابی عملکرد کارکنان
  • برنامه ریزی اهداف بلند مدت آرین سیستم
  • اسناد روش اجرایی ممیزی داخلی
  • اسناد روش اجرایی رسیدگی به شکایات مشتریان
  • اسناد روش اجرایی سنجش رضایت مشتریان
  • صورتجلسه بازبینی مدیریت
  • اهداف سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
  • برنامه‌های دستیابی به اهداف
  • فرم محاسبه شاخص رضایت مشتری CSI
  • چک لیست ممیزی داخلی سیستم مدیریت مشتری مداری
  • طرح اجرای ممیزی داخلی
  • فرم اقدام اصلاحی و پیشگیرانه

 دریافت گواهینامه ISO 10002 و ایزو 10004 IMQ ایتالیا، تنها بخشی از افتخاراتی بود که گروه داده پردازی آرین سیستم به منظور استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود، در برنامه اهداف خود قرار داده است و مطمئناً با کسب افتخارات بیشتر،  در جلب رضایت و خشنودی کاربران موفق خود روز به روز بیشتر موفقیت کسب خواهیم کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار ERP آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم در سال 1383 توسط جمعی از متخصصین و نخبگان تحلیل نرم افزار و حسابداری با شعار | انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار آرین سیستم | فعالیت خود را آغاز کرد. گروه آرین توانست با هدف همگام سازی و تولید نرم افزار مدیریت یکپارچه ، بسیاری از سایت های نرم افزار موجود در بازار را بررسی و تحلیل کند و نیاز مشتریان را به خوبی شناسایی کرده و اقدام به تولید نرم افزار حسابداری آرین سیستم کند. پشتکار و دقت تا حدی بود که شرکت آرین سیستم توانسته است با گذشت کمتر از دو دهه از فعالیت خود ، گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات و مشاوره نرم افزار در حوزه نرم افزار اتوماسیون اداری و حسابداری بردارد. گروه آرین در سال های اخیر با بکارگیری آخرین دست آوردهای فناوری اطلاعات و با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی در زمینه اجرا و پشتیبانی شبکه نیز توانسته است نسبت به رقبای خود سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]