اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970907330527251

تبریک روز حسابدار را متفاوت از دیگران انجام دهید

کد: 13970907330527251

https://goo.gl/VL4CWE

، تهران , (اخبار رسمی): امسال می‌توان همراه فرستادن متن تبریک روز حسابدار، به شیوه‌های مرسوم ارسال پیام و اس ام اس، یک کادوی یک میلیون تومانی از آرین سیستم به طور رایگان هدیه گرفت و حسابداران را خوشحال کرد.

تبریک روز حسابدار را متفاوت از دیگران انجام دهید
تبریک روز حسابدار به شیوه خاص!

به پاس قدردانی از حسابداران هر ساله در ایران روز 15 آذر با عنوان روز حسابدار در نظر گرفته شده تا از حسابدارانی که شغل کارآفرینانه و بسیار استرس زا را بر عهده دارند قدردانی شود. در نتیجه در روز حسابدار خیلی از افراد به دنبال متن های تبریک روز حسابدار هستند تا به صورت ویژه روز حسابدار را به دوست، همکار و حتی همسر خود تبریک بگویند. اما راه ها و پیشنهادات دیگری نیز غیر از ارسال پیامک روز حسابدار برای تبریک روز حسابدار وجود دارد که شما به شکل خاص تر بگوید: روز حسابدار مبارک

با چه ترفندی حسابداران را در روز حسابداری خوشحال کنیم؟

به مناسبت روز حسابداری، فرصت ویژه دانلود رایگان نرم افزار حسابداری آرین سیستم به ارزش 1000000 میلیون تومان مهیا شده است. بیش از یک دهه که آرین سیستم با تولید نرم‌افزارهای مالی و اداری کاربردی خود حامی حسابداران برای انجام عملیات مالی در کمترین زمان با بالاترین کیفیت است و این بار در روز حسابدار به پاس قدردانی از تلاش حسابداران، فرصت ویژه‌ای را فراهم کرده است تا امسال متفاوت‌تر از همیشه روز حسابدار را جشن بگیرید. علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر ارسال متن در مورد روز حسابدار و ارسال آن، از پکیج نرم افزار حسابداری یک میلیونی به عنوان کادو روز حسابدار به دوست، همسر و یا همکار حسابدار خود استفاده کنند.

پکیج دانلود رایگان نرم افزار حسابداری یکپارچه و شرکتی‌ای که مناسب حسابداران، مدیران مالی و حتی دانشجویان و علاقه‌مندان به حسابداری است و کاملاً رایگان است، می‌توان آن را دریافت کرد.

علاقه‌مندان تا پایان شب یلدا فرصت دارند تا با دانلود نرم افزار حسابداری ضمن خوشحال کردن دوستان حسابدار خود، آنها را با این هدیه ویژه شگفت‌زده کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنند:

با نزدیک شدن به روز حسابدار افراد و مدیران به دنبال راهی برای خوشحال کردن دوست و همکار حسابدار خود هستند و معمولاً اگر یک فرد عادی باشید ترجیج می‌دهید برای تبریک روز حسابدار به دنبال متن روز حسابدار باشید و در نهایت اس ام اس روز حسابدار را برای دوست و همکار حسابدار خود ارسال کنید. بنابراین برای اینکه بتوان متن زیبا برای روز حسابدار پیدا کرد، با جستجو در اینترنت تعداد زیادی اس ام اس روز حسابدار و متن برای روز حسابدار خواهید یافت.

متن تبریک روز حسابدار

  • دارایی‌هاتون روزافزون، بدهی‌هاتون کن فیکون، سرمایه‌هاتون شادی، دلتون سرد، گردش وجوه نقدتون به کام و ….هفته حسابدار مبارک
  • به نام خداوندی که مدیریتش حسابداری و حسابداریش مدیریتی بر مدار عدالت چه اینکه به مثقال و ذره هم رسیدگی می‌کند و چیزی را از قلم نمی‌اندازد. 15 آذر هفته حسابدار مبارک.
  • حسابداران، اقتصاددانان و صندوق داران، امروز از همه شما سپاسگذاریم و برایتان آرزوی موفقیت می‌کنیم. روز حسابدار مبارک.
  • روزتون مبارک حسابداران عزیز امیدوارم تمام ارقام‌تون تراز باشد و با هیچ کسری مواجه نباشید.

علاقه‌مندان جهت دیدن متن‌های بیشتر می‌توانند روی دکمه زیر کلیک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار ERP آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم در سال 1383 توسط جمعی از متخصصین و نخبگان تحلیل نرم افزار و حسابداری با شعار | انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار آرین سیستم | فعالیت خود را آغاز کرد. گروه آرین توانست با هدف همگام سازی و تولید نرم افزار مدیریت یکپارچه ، بسیاری از سایت های نرم افزار موجود در بازار را بررسی و تحلیل کند و نیاز مشتریان را به خوبی شناسایی کرده و اقدام به تولید نرم افزار حسابداری آرین سیستم کند. پشتکار و دقت تا حدی بود که شرکت آرین سیستم توانسته است با گذشت کمتر از دو دهه از فعالیت خود ، گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات و مشاوره نرم افزار در حوزه نرم افزار اتوماسیون اداری و حسابداری بردارد. گروه آرین در سال های اخیر با بکارگیری آخرین دست آوردهای فناوری اطلاعات و با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی در زمینه اجرا و پشتیبانی شبکه نیز توانسته است نسبت به رقبای خود سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | حراج و تخفیف