اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960914270487251

نرم افزار باشگاه مشتریان

سیستم وفاداری مشتریان (ERP)

کد: 13960914270487251

https://goo.gl/y1H1H4

، تهران , (اخبار رسمی): در بازارهای رقابتی و پیچیده کنونی وفاداری مشتریان وابسته به ارزشی است که به طور مستقیم مشتریان از کالا و خدمات دریافت می‌کنند. وفاداری مشتریان به عنوان یک طرز تفکر و گرایش گسترده جهانی به منظور ایجاد وفاداری و حفظ مشتری در بازاریابی ارتباطی استفاده می‌شود.

نرم افزار باشگاه مشتریان – سیستم وفاداری مشتریان ERP
نرم افزار باشگاه مشتریان – سیستم وفاداری مشتریان ERP | آرین سیستم

به گزارش گروه آرین؛ با هدف ترغیب مشتریان به خرید بیشتر، نرم افزار باشگاه مشتریان در راستای بحث وفاداری طراحی شده است و براساس پارامترهای برنامه‌ریزی شده می‌توان به مشتریان بر اساس حجم خرید یا خرید کالای خاص امتیاز داد و یا حتی با تخصیص در گروه مشتری خاص باشگاه مشتریان با نام و لوگو سازمان به مشتری کارت وفاداری داد. در ادامه بیشتر با نرم افزار باشگاه مشتریان و خدمات در نظر گرفته شده در سیستم وفاداری مشتریان مانند کارت وفاداری آشنا خواهید شد.

عملکرد نرم افزار باشگاه مشتریان در میزان رضایت مشتریان

 قبل از اینکه با نرم افزار باشگاه مشتریان آشنا شوید، در تعریف وفاداری مشتری به عنوان کلید طلایی موفقیت کسب و کار می‌توان اینگونه گفت که حفظ تعهد عمیق یا انتخاب و خرید مجدد محصول یا خدمات، به رغم اینکه به طور مستمر تاثیرات موقعیتی و تلاش‌های بازاریابی در آینده به صورت بالقوه می‌تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود، تعریفی از وفاداری مشتری است.

امروزه داده‌های بسیار زیاد و ناهماهنگ در سازمان‌ها باعث شده است که از این داده‌ها نتوانند به صورت موثر استفاده کنند. بنابراین نرم افزار crm با اتصال به نرم افزار باشگاه مشتریان این داده‌ها را از طریق Data Mining مرتب‌سازی می‌کند و از آن در برنامه‌های وفادار سازی مشتریان در جهت افزایش آورده سازمانی استفاده می‌کند.

راه انداری و ایجاد باشگاه مشتریان

اصول و فنون ارتباط با مشتری در اکثر کشورهای صنعتی جزء مباحث اصلی بازاریابی و ارتباط با مشتری قرار گرفته است و تولید کنندگان در مسیر افزایش فروش خود و با استفاده از ابزار و تکنولوژی نرم افزار باشگاه مشتریان، سعی در حمایت از مشتریان خود و افزایش وفاداری آنان دارند. در 50 سال گذشته باشگاه مشتریان و استفاده از ابزاری برای جمع آوری اطلاعات مشتریان همانند اجرای موفق نرم افزار مدیریت مشتری رایگان در شرکت‌های کوچک و بزرگ کمک شایانی به دسترسی اطلاعات و آمار مشتریان به عنوان سرمایه استراتژیک و امکان برنامه ریزی جامع و راهبردی با بالاترین ضریب موفقیت به وجود آورده است.

به عنوان یک واحد برقرار کننده ارتباطات، باشگاه مشتریان توانسته است با ایجاد حس وفاداری در مشتریان، سود و فروش بیشتری را به عنوان یکی از مهم‌ترین مزایای باشگاه مشتریان ایجاد کند. باشگاه مشتریان می‌تواند دارای بخش‌های مختلف باشگاه مشتریان، نمایندگان و کارکنان بر اساس سطوح مختلف باشد. از مزایای باشگاه مشتریان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ایجاد ارتباط دوطرفه و ارتباط نزدیک تر با مشتریان
  • ایجاد امکانات بیشتر برای معرفی بهتر محصولات و ارائه خدمات با سرعت و زمان کمتر
  • ایجاد نظرسنجی‌های دوره‌ای با هدف اندازه‌گیری و ارزیابی میزان رضایت مشتریان
  • دریافت علاقه‌مندی‌ها و اطلاعات تکمیلی 

افزایش وفاداری و فعال کردن مشتریان به وسیله یکی از عمده‌ترین ابزارهای ارتباطی مبتنی بر سود،  کارت وفاداری مشتری است که به عنوان نشانه عضویت مشتری در باشگاه مشتریان وفادار از طریق ارائه‌ی مزایای فوق العاده و ایجاد مزایا در خرید جدید، در انواع کسب و کار با سودآوری مناسب همراه است. در ادامه بیشتر با این ابزار جهانی در نرم افزار باشگاه مشتریان آشنا می‌شوید.

سیستم کارت وفاداری مشتریان

در سراسر دنیا رایج‌ترین برنامه‌های وفاداری مشتری را انواع کارت وفاداری در سیستم مدیریت مشتری در بر می‌گیرد. تقریباً 75% از مصرف کنندگان در اروپا از اعضاء سیستم وفاداری مشتریان هستند و با کارت وفاداری از تخفیفات استفاده می‌کنند. حتی بسیاری از فروشگاه‌ها و بانک‌ها در جهت بهبود مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار خوبی را برای ثبت و طبقه بندی اطلاعات مشتریان و برای ارائه‌ی تخفیف و پیشنهادهای خرید استفاده می‌کنند.

به طور مثال بسیاری از بانک‌ها سود بسیاری از این فرآیند کسب کردند و مشتریان وفادار خود را افزایش داده‌اند. چرا که از طریق اجرای برنامه‌های وفاداری و بررسی عادات رفتاری مشتری، در زمان خرید توانسته‌اند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک را به نحو احسن به انجام برسانند؛ اما در توضیح کارت وفاداری مشتری باید گفت، در نرم افزار مشتری مداری انواع کارت وفاداری شامل موارد زیر است:

  • کارت تماسی دارای یک تراشه و مجهز به پردازش‌گر مرکزی؛
  • کارت بدون تماس از خانواده کارت‌های RFID با فرکانس‌های مختلف؛
  • کارت مغناطیسی دارای نوار مغناطیسی با دو نوع HICO و LOCO؛
  • کارت‌های ترکیبی یا HYBRID CARD که به دلیل تجهیزات آنتن و مدار به صورت تماسی و غیر تماسی است.

بعد از ثبت اطلاعات شخصی در نرم افزار باشگاه مشتریان، مشتری با به همراه داشتن کارت می‌تواند در زمان خرید به مسئول مرکز، کارت وفاداری را تحویل بدهد و کارشناس مرکز با اسکن کارت مشتری و ثبت مبلغ خرید، بر اساس دستورالعمل به حساب مشتری اعتبار را اضافه و از طریق ایمیل یا پیامک، اعتبار و امتیاز به مشتری اعلام شود.

به طور کلی مدیران از روش‌های خلاقانه در کسب و کار خود همچون کارت وفاداری مشتری استفاده می‌کنند تا به تعریف روشنی از فاکتورهای لازم مدیریت ارتباط با مشتری crm برسند.

چرا کسب و کار شما به نرم افزار باشگاه مشتریان نیاز دارد؟

تنوع زیاد خدمات و کالا در بازار رقابتی امروز، موجب شده است کهبسیاری از شرکت‌ها سعی در بکارگیری روش‌های گوناگون برای جذب و مدیریت مشتریان خود داشته باشند و از هم سبقت بگیرند و این امر موجب افزایش شانس انتخاب در خرید برای مشتریان شده است. اما این سوال پیش می‌آید که چگونه مشتریان به شما وفادار بمانند و شما را به دیگران معرفی کنند؟ بهترین روش برای قدردانی از مشتریان وفادار چیست؟

در پاسخ باید گفت در کنار کیفیت و قیمت مناسب کالا و خدمات، ایجاد کلوپ مشتریان و استفاده از روش‌ها و ابزاری برای ارتباط با مشتریان مانند استفاده از نرم افزار کلوپ مشتریان راه حل منطقی برای پاسخ به وفاداری مشتریان است. در ادامه بررسی خواهیم کرد به چه دلایلی به سیستم وفاداری مشتریان برای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و نزدیکی به مشتریان وفادار در کسب و کار خود نیاز دارید.

افزایش رضایت و حفظ مشتریان وفادار با ثبت اطلاعات در نرم افزار باشگاه مشتریان

یک ایده جالب برای افزایش رضایت و جذب مشتریان فعلی، برنامه‌ی وفاداری مشتریان و ارائه‌ی پیشنهادهای شگفت انگیز و تخفیف در سیستم وفاداری مشتریان برای راضی نگهداشتن و وفاداری مشتریان است. به این طریق با ثبت مشخصات مشتری در نرم افزار باشگاه مشتریان نشان خواهید داد از مشتریان فعلی خود غافل نشده‌اید و از طریق این رویکرد مشتریان وفادار، کالا و خدمات شما را به دیگران نیز معرفی می‌کنند و سیستم وفاداری مشتریان خود به معنای بازاریابی اثر بخش و تبلیغات مستقیم با حداقل هزینه تبلیغاتی است.

جذب مشتریان جدید با ثبت نام در باشگاه مشتریان

در نرم افزار باشگاه مشتریان دو فاکتور صرفه اقتصادی و لذت از خرید برای جذب مشتریان در نظر گرفته می‌شود. چرا که مشتریان ترجیح می‌دهند از جایی خرید کنند که برایشان از نظر هزینه به صرفه باشد و شما می‌توانید برای مشتریان امکان ثبت‌نام در باشگاه مشتریان را ایجاد و با طبقه بندی مشتریان، امتیاز دهی براساس خرید و ارزش گذاری، شرایطی را برای مشتریان وفادار خود به وجود آورید که مشتری تمایل به خرید از رقبا را نداشته باشد و در عوض با ارائه پیشنهادهای تخفیف از شما خرید کرده و به این طریق حس خاص بودن و لذت خرید را به مشتری القا کنید.

افزایش میزان خرید مشتریان با دعوت به سیستم وفاداری مشتریان

فرض کنید شما در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی نرم افزار ارتباط با مشتری فعالیت می‌کنید و مشتری از شما نرم افزار crm خریداری می‌کند و به چند نفر دیگر از همکاران و هم صنف‌ها نیز نرم افزار تولید شما را معرفی می‌کند و بنابراین شما او را مشتری وفادار می‌دانید.

حال در نظر بگیرید از شرکت دیگر به طور مثال نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار مدیریت تولید را خریداری می‌کند. اینجا است که نظر شما نسبت به مشتری وفادار و فاکتورهای لازم تغییر می‌کند. در حالی که شما می‌توانید با تولید انواع نرم افزار مالی و اداری، با توجه به ارتباط و اعتماد خوبی که بین شما و مشتری با دعوت به سیستم وفاداری مشتریان ایجاد شده کاری کنید که مشتری وفادار شما به جای خرید از رقبا از شما خرید و نیاز خود را برطرف کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار ERP آرین سیستم

شرکت داده پردازی آرین سیستم در سال 1383 توسط جمعی از متخصصین و نخبگان تحلیل نرم افزار و حسابداری با شعار | انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار آرین سیستم | فعالیت خود را آغاز کرد. گروه آرین توانست با هدف همگام سازی و تولید نرم افزار مدیریت یکپارچه ، بسیاری از سایت های نرم افزار موجود در بازار را بررسی و تحلیل کند و نیاز مشتریان را به خوبی شناسایی کرده و اقدام به تولید نرم افزار حسابداری آرین سیستم کند. پشتکار و دقت تا حدی بود که شرکت آرین سیستم توانسته است با گذشت کمتر از دو دهه از فعالیت خود ، گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات و مشاوره نرم افزار در حوزه نرم افزار اتوماسیون اداری و حسابداری بردارد. گروه آرین در سال های اخیر با بکارگیری آخرین دست آوردهای فناوری اطلاعات و با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی در زمینه اجرا و پشتیبانی شبکه نیز توانسته است نسبت به رقبای خود سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی