اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970330301428404

ثبت شرکت در 1اشاره

کد: 13970330301428404

https://goo.gl/L5ZPHT

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت شرکت و برند باید توسط متخصصین این زمینه و در اداره‌ی کل ثبت شرکت‌ها انجام شود.

ثبت شرکت در 1اشاره
ثبت شرکت

هزینه‌ی ثبت شرکت و برند بسته به شرایط، نوع شرکت، وسعت و مسئولیت آن متفاوت است

ثبت شرکت و برند

ثبت شرکت و برند باید توسط متخصص در این زمینه و نزد اداره‌ی کل ثبت شرکت‌ها انجام شود، کلیه‌ی اسناد و فرم‌هایی که به منظور ثبت شرکت عرضه می‌شود، جهت ثبت برند نیز کافی است، اما؛ ممکن است در موارد خاص به فرم ها و مدارک بیشتری احتیاج باشد. در بعضی موارد خاص ثبت شرکت و برند به مدت ده سال معتبر است و بعد از گذشت این زمان ‏باید تمدید شود و در بعضی موارد دیگر ثبت شرکت و برند تا زمان انحلال آن معتبر است و نیازی به تمدید ندارد. همچنین یک موسسه یا تولید کننده می‌‏تواند محصولات تولیدی خود را به صورت تک تک یا یک جا در اداره ثبت شرکت‌ها و برند ثبت کنید.

ثبت شرکت

یک شرکت از گروهی افراد حقیقی یا حقوقی و در بعضی موارد ترکیبی از هر دو تشکیل شده است که هدف کلیه ی افراد تشکیل دهنده‌ی آن تولید محصول، کالا یا خدماتی خاص می باشد. در نتیجه برای فعالیت قانونی در این زمینه نیاز به ثبت شرکت و برند است. ثبت شرکت را کاری ساده تصور نمایید چون اگر به صورت کامل صورت نگیرد در موارد قانونی قطعا به مشکل برخورد خواهید کرد.

هرگونه فعالیت اقتصادی، مالی، اجتماعی، خدماتی، تولیدی و غیره توسط یک شرکت که ثبت شرکت و برند نشده است غیرقانونی است و توسط مراجع ذی‌ربط پیگیری می‌شود. برخورد با شرکت‌های ثبت نشده بسیار شدید است و علاوه بر آن هیچ مشتری دوست ندارد با یک شرکت ثبت نشده یا یک برند غیرقانونی کار کند.

ثبت برند

ثبت شرکت و برند یک فعالیت کاملا تخصصی است به ویژه در هنگام نام‌گذاری و ثبت برند باید دقت زیادی داشت. علاوه بر این‌که اسم یک برند باید گوش نواز و زیبا باشد باید مطابق قوانین ثبت شرکت و برند از میان نام‌های ایرانی و فارسی و به صورت کاملا غیرتکراری انتخاب شود تا بتواند مراحل ثبت را با موفقیت طی کند. از انتخاب اسامی سخت و یا عجیب خودداری کنید. نام ایرانی بسیار زیبایی برای ثبت شرکت و برند شما وجود دارد.

دقت کنید پس از ثبت شرکت و برند نام برند شما بر روی تمامی محصولات و کالاها درج می گردد و هر برند یا نام تجاری باید بتواند اعتماد مردم را به خود جلب کند.

ثبت لوگو

ثبت لوگو نیز یکی دیگر از مراحل ثبت شرکت و برند است که باید به عنوان نشانه و علامت، معرف محصول، کالا یا خدمات شرکت شما باشد.  ثبت لوگو باید بتواند به صورت خلاصه و بدون هرگونه بزرگ نمایی حقیقت محصول یا خدمات شما را نمایش دهد، از آن جا که ارتباط انسان با تصاویر بهتر از کلمات است، لوگوی شما در ذهن افراد خواهد ماند. پس ثبت لوگو را جدی بگیرید و در زمینه‌ی ثبت شرکت و برند برای آن سرمایه گذاری کنید.

هزینه ثبت شرکت

هزینه‌ی ثبت شرکت و برند بسته به شرایط، نوع شرکت، وسعت و مسئولیت آن متفاوت است. در این زمینه از موسساتی استفاده کنید که به صورت قانونی و تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند و سابقه‌ی چندین نمونه ثبت شرکت و برند را دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت 1اشاره

سایت نیازمندی های 1اشاره با هدف ایجاد سامانه ای جهت کسب و کار برای صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از طریق فضای مجازی دارند ایجاد شده است. خدمات این وب سایت، در واقع برقراری ارتباطی سالم و بدون واسطه میان متقاضیان آگهی و عرضه کنندگان کالا و خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار