اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970404302068404

آگهی‌های صنعت ساختمان ایران

درج آگهی ساختمانی در 1اشاره

کد: 13970404302068404

https://goo.gl/dG5CjS

، تهران , (اخبار رسمی): در دنیای امروزی تبلیغات موثرترین روش برای معرفی تجارت و کسب‌وکار است.

درج آگهی ساختمانی در 1اشاره
درج آگهی ساختمانی در 1اشاره

نیازمندی‌های 1اشاره، یک سرویس رایگان جداگانه برای افرادی که در صنعت ساختمان فعالیت می‌کنند در نظر گرفته است

خدمات تاسیسات ساختمان
صنعت ساختمان در کشور ما دارای جایگاه ویژه‌ای از نظر اقتصادی دارد. این صنعت با دارا بودن بیش از 200 حرفه تخصصی همواره جزو صنایع پیشرو در اقتصاد بوده، به‌طوری که رونق بخش اعظمی از سایر صنایع و همچنین اشتغال در کشور وابسته به این صنعت مهم است.

مشاغل گوناگونی در صنعت ساختمان مشغول به کار هستند، از شرکت‌های ساختمانی و انبوه‌سازان گرفته تا خدمات تاسیساتی، راه سازی، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، تولیدکنندگان و فروشندگان مصالح ساختمانی و تجهیزات مربوطه را می‌توان به عنوان برخی از این کسب‌وکارها نام برد.

 انواع مصالح و لوازم ساختمانی

 انواع مصالح ساختمانی، می‌توان به اجرای کنیتکس ساختمان، نقاشی ساختمان، کاغذ دیواری، دیوارکوب، کفپوش، اَسمان و پنجره مجازی، شیشه سکوریت، عایق رطوبت نانو، رنگ جایگزین ایزوگام، فروش انواع لوازم بهداشتی ساختمانی، بالابر ساختمانی، دکوراسیون لاکچری، اجرای کابینت و دکور ام.دی.اف، تعمیر درب شیشه سکوریت، سنگ گرانیت مشهد نام برد.

در دنیای امروزی تبلیغات موثرترین روش برای معرفی  تجارت و کسب‌وکار است. اکثر افراد جامعه در حال استفاده از تلفن‌های هوشمند، کامپیوتر، لپ تاپ و ... هستند و بیشتر وقت خود را در دنیای مجازی گذارنده و اغلب نیازهای مربوط به خرید و فروش کالا و خدمات خود را در اینترنت جستجو کرده و برطرف می‌کنند. برای معرفی کسب‌وکار به مردم بهترین مکان بستر اینترنت و فضای مجازی است.

سقف‌کاری و نازک‌کاری، سیم‌کشی و برق‌کاری ساختمان، نمایندگی رسمی ابزوگام دلیجان، فروش مصالح ساختمانی، نصب و اجرای شیشه سکوریت، قفل‌ هوشمند، خانه هوشمند، چوب پلاستیک، کف‌پوش‌های بتنی، درب ضد سرقت، سقف کاذب، اجرای تخصصی کفپوش، ساخت استخر، بتونه درزگیر، نورپردازی نمای ساختمان، ورق کامپوزیت، طراحی و اجرای دکوراسیون را شاهد خواهید بود.

آگهی‌های ساختمانی

اگر فروشنده مصالح ساختمانی هستید و یا به کار بازسازی و پیمانکاری ساختمان یا جز شرکت‌های خدمات دهنده دکوراسیون داخلی هستید و یا در دیگر بخش‌های مربوط به صنعت ساختمان مشغول فعالیت هستید، به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌شود با ثبت تبلیغات اینترنتی به صورت رایگان در سایت 1اشاره، سود کسب‌و‌کار خود را افزایش دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت 1اشاره

سایت نیازمندی های 1اشاره با هدف ایجاد سامانه ای جهت کسب و کار برای صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از طریق فضای مجازی دارند ایجاد شده است. خدمات این وب سایت، در واقع برقراری ارتباطی سالم و بدون واسطه میان متقاضیان آگهی و عرضه کنندگان کالا و خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]