اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970406302379091

پرستاری از سالمند در منزل

مراقبت از سالمند در منزل

کد: 13970406302379091

https://goo.gl/1bL2BV

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تک زنگ سلامت با داشتن نیروی باتجربه و مسئولیت‌پذیر تمامی خدمات مراقبت و پرستاری از سالمندان را در منزل انجام می‌دهد. این خدمات شامل پرستاری از سالمند در منزل، پرستاری از کودک در منزل، فیزیوتراپی، پرستاری از بیمار در منزل، همراه بیمار در بیمارستان و درمانگاه است.

مراقبت از سالمند در منزل
تک زنگ سلامت

اهمیت رفتار پرستار سالمند و چگونگی نگهداری از سالمند در منزل و تجارب او موجب می‌شود تا سالمند بتواند در شرایط خوب با آرامش در محل سکونت سالمند نگهداری شود

وقتی صحبت از مراقبت از سالمندان به میان می‌آید، 2 گروه از سالمندان مدنظر قرار می‌گیرند؛ سالمندانی که توان مراقبت از خود را دارند و سالمندانی که نیاز دارند خانواده یا یک پرستار از آنها مراقبت کند. در هر دو حال، اطلاعات و آگاهی سالمند و مراقبان آنها برای حفظ سلامت و ارائه هرچه بهتر خدمات ضروری است، اما؛ یک نکته مهم دیگر هم وجود دارد؛

اینکه اگر قرار است فردی را برای مراقبت از سالمندان استخدام کنیم، چه خصوصیاتی باید داشته باشد. سالمندان و خودمراقبتی این روزها در محافل پزشکی بحث خودمراقبتی به بحث داغی تبدیل شده و خاص همه سنین است و فقط طیف سالمند را دربر نمی‌گیرد.

همه انسان‌ها و در هر سنی باید آموزش ببینند تا از خود مراقبت کنند. برای رسیدن به یک نقطه مطلوب در این زمینه باید اصول کلی سلامت و توصیه‌های لازم برای سالمندی سالم را بدانیم. سلامت جسم و روان یک‌شبه به دست نمی‌آید، بلکه؛ حاصل رعایت اصول بهداشتی، تغذیه‌ای و فعالیتی سالمی است که در طول سال‌ها برنامه‌ریزی شده است.

نکاتی در خصوص نگهداری از سالمند

در سن سالمندی باید سلامت را حفظ یا در واقع مراقبت کنیم. بسیاری از سالمندان به طور مطلق سالم نیستند و کهولت سن باعث بروز بیماری‌هایی می‌شود و معمولا باید روزانه دارو مصرف شود و تحت نظر دکتر باشند. بنابراین یک سالمند باید نحوه کنترل بیماری و مراقبت از خود را بداند. 

افزایش پیش‌رونده جمعیت سالمندان در بسیاری از کشورهای توسعه یافته موجب معطوف شدن توجه به سلامت این گروه سنی شده است. خدمات مراقبت در منزل نقش اساسی در حمایت از اعضا خانواده فرد سالمند به عنوان مراقب و نیز مراقبین شاغل جهت کمک به ادامه زندگی مستقل سالمند در جامعه دارند.

در کشور ما نیاز به ایجاد و گسترش خدمات مراقبت در منزل برای سالمندان هر روز بیشتر احساس می‌شود.

اهمیت رفتار پرستار سالمند و چگونگی نگهداری از سالمند در منزل و تجارب او موجب می‌شود تا سالمند بتواند در شرایط خوب با آرامش نگهداری شود. مراقبت سالمند در منزل هر چقدر هم که سخت باشد، اولویت کار قرار می‌گیرد. سالمند ممکن است کمی تندخو باشد و پرستار باید با رفتار خوب و آرامش کامل از سالمند مراقبت کند.

شرکت تک زنگ سلامت با داشتن نیروی با تجربه و مسئولیت‌پذیر تمامی خدمات مراقبت و پرستاری از سالمندان را در منزل انجام می‌دهد. این خدمات شامل پرستاری از سالمند در منزل ، پرستاری از کودک در منزل ،فیزیوتراپی در منزل، پرستاری از بیمار و مریض در منزل، همراه بیمار و مریض در بیمارستان و درمانگاه، گفتار درمانی در منزل و سایر خدمات در منزل می‌باشد.

خدمات پرستاری و مراقبت شرکت تک زنگ سلامت جایگزین مناسبی برای درمان در بیمارستان است. بسیاری از خدماتی که در بیمارستان ارائه می‌شود، در محل سکونت هم قابل انجام است.

درمان در منزل با اعزام پزشک، پرستار، ماما، بهیار، کمک بهیار، کودک یار، مراقب، فیزیوتراپ و ماساژور به منزل این امکان را به بیمار می‌دهد که در محیطی راحت‌تر، کم هزینه‌تر و دور از عفونت‌های بیمارستانی بهبود یابد و خانواده را آموزش می‌دهد تا نقش فعال‌تری در درمان بیمار ایفا کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تک زنگ سلامت

مراقبت از سالمندان و بیماران

اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی