اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970829329149091

پرستاری از سالمند در منزل

کد: 13970829329149091

https://goo.gl/khZmHj

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تک زنگ سلامت با داشتن نیروی با تجربه و مسئولیت پذیر تمامی خدمات مراقبت و پرستاری از سالمندان را در منزل انجام می دهد. این خدمات شامل پرستاری از سالمند در منزل، پرستاری از کودک در منزل، فیزیوتراپی، گفتار درمانی در منزل و سایر خدمات در منزل می باشد.

پرستاری از سالمند در منزل
پرستاری از سالمند در منزل

خدمات پرستاری و مراقبت شرکت تک زنگ سلامت جایگزین مناسبی برای درمان در بیمارستان است. بسیاری از خدماتی که در بیمارستان ارائه می گردد، در محل سکونت هم قابل انجام است.

وقتی صحبت از مراقبت از سالمندان به میان می آید، 2 گروه از سالمندان مدنظر قرار می گیرند؛ سالمندانی که توان مراقبت از خود را دارند و سالمندانی که نیاز دارند خانواده یا یک پرستار از آنها مراقبت کند. در هر دو حال، اطلاعات و آگاهی سالمند و مراقبان آنها برای حفظ سلامت و ارائه هرچه بهتر خدمات ضروری است اما یک نکته مهم دیگر هم وجود دارد؛ اینکه اگر قرار است فردی را برای مراقبت از سالمندان استخدام کنیم، آن فرد چه خصوصیاتی باید داشته باشد.

سالمندان و خودمراقبتی

این روزها در محافل پزشکی بحث خودمراقبتی به بحث داغی تبدیل شده و خاص همه سنین است و فقط طیف سالمند را دربر نمی گیرد. همه انسان ها و در هر سنی باید آموزش ببینند تا از خود مراقبت کنند. برای اینکه در این زمینه به یک نقطه مطلوب برسیم باید اصول کلی سلامت و توصیه های لازم برای سالمندی سالم را بدانیم. سلامت جسم و روان یک شبه به دست نمی آید بلکه حاصل رعایت اصول بهداشتی، تغذیه ای و فعالیتی سالمی است که در طول سال ها برنامه ریزی شده است.

نکاتی در خصوص نگهداری از سالمند
وقتی به سن سالمندی می رسیم باید بتوانیم سلامت را حفظ یا درواقع از خودمان مراقبت کنیم. بسیاری از سالمندان به طور مطلق سالم نیستند و کهولت سن باعث بروز بیماری هایی در آنها می شود و معمولا تعداد زیادی از آنها باید روزانه دارو مصرف کنند و تحت نظر پزشک باشند. بنابراین یک سالمند باید نحوه کنترل بیماری و مراقبت از خود را بداند. البته این بحث خیلی گسترده است.

افزایش پیش رونده جمعیت سالمندان در بسیاری از کشورهای توسعه یافته موجب معطوف شدن توجه به سلامت این گروه سنی شده است . خدمات مراقبت در منزل نقش اساسی در حمایت از اعضا خانواده فرد سالمند به عنوان مراقب و نیز مراقبین شاغل جهت کمک به ادامه زندگی مستقل سالمند در جامعه دارند.

نگهداری از سالمند در منزل
درکشور ما نیازبه ایجاد وگسترش خدمات مراقبت در منزل برای سالمندان هرروز بیشتراحساس می شود.

اهمیت رفتار پرستار سالمند و چگونگی نگهداری از سالمند در منزل و تجارب او موجب می شود تا سالمند بتواند در شرایط خوب با آرامش در محل سکونت سالمند نگهداری شود.
مراقبت سالمند در منزل هر چقدر هم که سخت باشد، اولویت کار قرار می گیرد. سالمند ممکن است کمی تند خو باشند و پرستار سالمند باید با یک رفتار خوب و آرامش کامل از سالمند مراقبت نماید.

شرکت تک زنگ سلامت با داشتن نیروی با تجربه و مسئولیت پذیر تمامی خدمات مراقبت و پرستاری از سالمندان را در منزل انجام می دهد. این خدمات شامل پرستاری از سالمند در منزل ، پرستاری از کودک در منزل ،فیزیوتراپی، پرستاری از بیمار و مریض در منزل ، همراه بیمار در بیمارستان و درمانگاه ، گفتار درمانی در منزل و سایر خدمات در منزل می باشد.

خدمات پرستاری و مراقبت شرکت تک زنگ سلامت جایگزین مناسبی برای درمان در بیمارستان است. بسیاری از خدماتی که در بیمارستان ارائه می گردد، در محل سکونت هم قابل انجام است.

درمان در منزل مرکز با اعزام پزشک ، پرستار ، ماما ، بهیار ، کمک بهیار ، کودک یار ، مراقب ، فیزیوتراپ و ماساژور به منزل این امکان را به بیمار می دهد که در محیطی راحت تر، کم هزینه تر و دور از عفونت های بیمارستانی بهبود یابد و خانواده را آموزش می دهد تا نقش فعال تری در درمان بیمار ایفا کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تک زنگ سلامت

مراقبت از سالمندان و بیماران

اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان