اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980429387119091

ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل

کد: 13980429387119091

http://bit.ly/2SuKEEt

، تهران , (اخبار رسمی): با وجود مشغله‌های زیاد و زندگی در شهرهای بزرگ امکان بردن بعضی بیمارانی که توانای حرکتی خیلی کمی دارند به مراکز فیزیوتراپی بسیار مشکل شده است. فیزیوتراپی تمرینات حرکتی و روشی فیزیکی است که برای کاهش درد و افزایش تحرک مفاصل فرد استفاده می‌شود.

فیزیوتراپی در منزل
ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی تمرینات حرکتی و روشی فیزیکی است که برای کاهش درد و افزایش تحرک مفاصل افراد استفاده می‌شود. متخصصان فیزیوتراپ اغلب تمرینات فیزیوتراپی را برای درمان بیماران انجام می‌دهند.

در فیزیوتراپی از تمرین درمانی و کشش برای بازگرداندن دامنه‌ی حرکتی مفاصل و بهبود کیفیت راه رفتن و اعمال روزانه، از ماساژ و جریان‌های الکتریکی، گرما/سرما برای کاهش درد بیمار استفاده می‌شود. فیزیوتراپی حوزه‌ای از پزشکی است که درمان، پیشگیری از بیماری‌ها، بالا بردن سطح سلامت و کیفیت زندگی از اهداف آن است.

فیزیوتراپی مدلی از بازتوانی فیزیکی است که در کاهش درد اندام‌ها، درد استخوان و درد مفاصل کمک می‌کند و باعث بهبود مشکلات حرکتی و درد می‌شود.

فیزیوتراپی در منزل ، خدمتی است که تنها توسط و یا با هدایت و نظارت یک فیزیوتراپیست انجام کی‌شود و شامل بررسی، تشخیص، برنامه ریزی درمانی، مداخله و ارزیابی است.

سابقه تکنیک‌های درمانی فیزیوتراپی به بقراط می‌رسد.درمان با اشعه خورشید، آب گرم، ورزش، ماساژ و بسیاری از تکنیک‌های دیگر به پیش از میلاد می‌رسد و دانشمندان ایرانی و اسلامی بسیاری بر آن افزودند.

متاسفانه با افزایش جمعیت انسانی و عدم توجه به اطباء بخصوص در ایران و کشور ای اسلامی کارکرد اینگونه تکنیک‌ها کاهش یافت.

علاقه مندان به دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل در شهر تهران می‌توانند به سایت شرکت تک زنگ سلامت به ادرس takzangesalamat.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تک زنگ سلامت

مراقبت از سالمندان و بیماران

اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان