اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970407302546094

بهره‌مندی اکوسیستم استارتاپی از آنتی ویروس‌های قدرتمند دورانتاش

تخفیف ویژه آنتی ویروس‌های دورانتاش برای شرکت‌کنندگان در رویدادهای همفکر

کد: 13970407302546094

https://goo.gl/kDQTNF

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش برای مدت محدودی یکی از نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس را با تخفیف ویژه به شرکت‌کنندگان در رویدادهای همفکر در سرتاسر کشور ارائه می‌دهد.

آنتی ویروس های دورانتاش امنیت اکوسیستم رویدادهای همفکر را تامین میکند
تخفیف آنتی ویروس دورانتاش برای شرکت کنندگان در رویدادهای همفکر در سرتاسر ایران

دورانتاش طی 2 سال گذشته حدود 200 رویداد استارتاپ ویکند و همایش کارآفرینی به شکل مناسبی حمایت و نرم افزارهای آنتی ویروس معتبر به صورت رایگان یا با تخفیف ویژه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده است

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، رویداد همفکر، گپ و گفتگوی فعالان حوزه استارتاپی و کارآفرینی است که در برخی از شهرهای ایران از جمله تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، بروجرد، شاهرود، کرمانشاه،همدان، رشت، گرگان و دیگر شهرهای ایران به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

شرکت دورانتاش از معتبرترین و پیشروترین توزیع کنندگان نرم‌افزارهای آنتی ویروس در ایران، با هدف حمایت از اکوسیستم استارتاپی ایران و تامین امنیت سیستم‌ها و اطلاعات کارآفرینان و فعالان استارتاپی که عموم در رویدادهای همفکر حضور دارند، یکی از نرم افزارهای آنتی ویروس قدرتمند خود را با تخفیف ویژه در اختیار شرکت‌کنندگان رویدادهای هفتگی همفکری قرار می‌دهد.

از دیگر رویدادها و گروه‌های اکوسیستم استارتاپی مشابه همفکر می‌توان به یوزآپ و تندتک اشاره کرد.

شرکت دورانتاش طی 2 سال گذشته از شرکت‌کنندگان حدود 200 رویداد استارتاپ ویکند و همایش کارآفرینی به شکل مناسبی حمایت و نرم افزارهای آنتی ویروس معتبر به صورت رایگان یا با تخفیف ویژه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده است.

علاقه‌مندان جهت دریافت لینک خرید با تخفیف آنتی ویروس دورانتاش ویژه همفکری‌ها، به یکی از گروه‌های همفکر در تلگرام مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]