کد: 13970409302697359

ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۸ به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی پور+نرم افزار

کد: 13970409302697359

https://goo.gl/R7xbS7

، تهران , (اخبار رسمی): ویژه‌ برنامه‌ جام جهانی شبکه سه سیما توسط عادل فروسی‌پور و تیم برنامه‌ «نود» تدارک دیده شده است. این مراحل شامل ساخت دکور جذاب و کلی آیتم ویژه فوتبالی و غیر فوتبالی است.

ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۸ به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور+نرم افزار
www.intitr.net

به گزارش اینتیتر، آیتم آنالیز برنامه فردوسی پور همیشه یکی از جذاب‌ترین آیتم‌های تخصصی این برنامه بوده است. آنقدر که آیتم آنالیز نود را مربی‌های لیگ برتر با دقت می‌دیدند تا شناخت بهتری نسبت به حریفان‌شان داشته باشند. برای ۲۰۱۸ هم تعادل این آیتم را به طور ویژه ساخته است. در این بخش مدل بازی مراکش، اسپانیا و پرتغال که رقبای ایران در گروه دوم جام جهانی روسیه هستند بررسی شده و راهکار‌هایی برای چگونه گل نخوردن در این بازی‌ها در این آیتم داده شده است.

حشمت مهاجرانی و علی پروین مهمانان ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۸ هستند. حمیدرضا صدر یکی از اولین کارشناس‌هایی است که با «نود» به مخاطبان فوتبال دوست تلویزیون معرفی شد. کارشناسی که هم علاقه زیادی به سینما دارد و هم به فوتبال. ۲۰۱۸، اما بار دیگر این کارشناس محبوب را روی آنتن می‌آورد و از کارشناسی‌های او برای دیدار‌هایی مختلف استفاده می‌کنند. محمدرضا احمدی در ۲۰۱۸ جایگرین رضا جاودانی ۲۰۱۴ شده است و به عنوان مجری دوم به استودیوی ۲۰۱۸ می‌آید.

لینک دانلودبرنامه جام۲۱:
http://jam21.ulc.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینتیتر

رسانه خبری “اینتیتر” با شناسه مجوز ۸۳۲۴۲ از وزارت ارشاد اسلامی در تاریخ ۳۰ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ راه‌اندازی گردید. “اینتیتر” یک پایگاه خبری مستقل ایرانی است که در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. “اینتیتر” بعنوان یک رسانه خبری همواره خواهد کوشید آخرین اخبار ایران و جهان را از طریق تولید محتوا، ترجمه، گردآوری، تدوین، دسته‌بندی و تحلیل در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | تازه‌های ورزش