کد: 13970711320047359

اولین نمایشگاه بین‌المللی حیوانات اهلی و سگ‌های کار

کد: 13970711320047359

https://goo.gl/mSY6zU

، تهران , (اخبار رسمی): اولین نمایشگاه بین‌المللی حیوانات اهلی و خانگی تهران با برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی و دامپزشکی در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

اولین نمایشگاه بین‌المللی حیوانات اهلی و سگ‌های کار
https://intitr.net

به گزارش اینتیتر، جشنواره خرگوش‌ها و جوندگان خانگی از جمله بخش‌های جذاب این نمایشگاه است که طرفداران بسیاری در بین شهروندان دارد. فستیوال قناری‌های اصیل و زیبا نیز یکی دیگر از بخش های جذاب در بخش پرندگان زینتی این نمایشگاه است. در همین حال برگزاری کارگاه ارزیابی نژادی گربه اصیل ایرانی (Persian Cat) با حضور نماینده فدراسیون جهانی گربه (WCF) که برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود، نیز از مهمترین بخش‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود.

اولین نمایشگاه بین المللی حیوانات اهلی و خانگی، صنایع و خدمات دامپزشکی وابسته با حمایت سازمان دامپزشکی کل کشور، به مدت چهار روز از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۳ آبان ماه سال جاری در سالن اصلی سایت نمایشگاهی شهر آفتاب، با وسعت ۹ هزار متر مربع و به منظور معرفی و ارائه تولیدات و محصولات داخلی حوزه دام کوچک اعم از انواع حیوانات خانگی، خوراک و تجهیزات نگهداری این حیوانات و نیز معرفی توانمندی‌های کلینیک‌ها و بیمارستان‌های دامپزشکی کشور برگزار می‌شود.

حمایت از اشتغال و تولید ملی حیوانات خانگی و مواد و تجهیزات و خدمات وابسته به آن که از ظرفیت بالایی برای تولید ارزش افزوده و صادرات در کشور برخوردار است، چشم انداز اصلی برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت و بازدید از این نمایشگاه به نشانی سایت persiapetexpo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینتیتر

رسانه خبری “اینتیتر” با شناسه مجوز ۸۳۲۴۲ از وزارت ارشاد اسلامی در تاریخ ۳۰ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ راه‌اندازی گردید. “اینتیتر” یک پایگاه خبری مستقل ایرانی است که در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. “اینتیتر” بعنوان یک رسانه خبری همواره خواهد کوشید آخرین اخبار ایران و جهان را از طریق تولید محتوا، ترجمه، گردآوری، تدوین، دسته‌بندی و تحلیل در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش