اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970416303748656

مدیریت دیجیتال کسب‌وکار در صد روز

کد: 13970416303748656

https://goo.gl/QmQdzt

، (اخبار رسمی): چشم انداز آینده تجاری شما در طی دوره مدیریت دیجیتال کسب وکار  در صد روز تعیین می‌شود. برای مدیریت دیجیتال کسب و کار در صد روز انتخاب یک استراتژی دیجیتال کسب‌وکار قوی و اعتمادسازی و جهت دادن افرادی که با آنها همکاری خواهید کرد، این فرصت خوبی است.

مدیریت دیجیتال کسب وکار در صد روز
مدیریت دیجیتال کسب‌وکار در صد روز

چشم‌انداز آینده تجاری شما در طی دوره مدیریت دیجیتال کسب وکار در صد روز تعیین می‌شود .برای مدیریت دیجیتال کسب‌وکار در صد روز انتخاب یک استراتژی دیجیتال کسب‌وکار قوی و اعتمادسازی و جهت دادن افرادی که با آنها همکاری خواهید کرد فرصت خوبی است.

در واقع صد روز برای مدیریت دیجیتال کسب و کار یک استراتژی عالی زمان زیادی نیست. بنابراین لازم است که حداکثر استفاده از این زمان را ببرید و روش‌های دستیابی به موفقیت را بشناسید واز فرصت‌های موجود، بهره‌برداری لازم را داشته باشید و به شکلی موثر ایده خود را اجرایی کنید.

ارتباط چیزی است که شما لازم دارید

طبیعی است که برای مدیریت دیجیتال کسب و کار در صد روز پروژه‌های مختلفی را آغاز می‌کنید که مهم‌ترین شرط در همه آن‌ها ایجاد ارتباط قوی ومحکم در طول کار است. در واقع بزرگترین وظیفه شما در اختیار گذاشتن تجربه خود و همه آنچه که یک تازه وارد برای تحقق اهداف تجاری خود لازم دارد است. این ارتباط شفاف وسریع، مسیر موفقیت شما را در صد روز اولیه و بعد از آن هموار می‌کند.

آماده سازی

اگر منصف باشید، شروع تغیر استراتژیک دیجیتال نه تنها از  روز اول بلکه خیلی قبل‌تر آغاز می‌شود و لازم است که درک درستی از چالش‌های سازمانی داشته و یافته‌های خود را با توجه به تحقیق شخصی و بحث‌های مختلف در این زمینه به دست آورده باشید. این یافته‌ها اساس تغییر مدیریت کسب‌و کار در صد روز را شکل می‌دهند.

قبل از ورود به حوزه مدیریت دیجیتال کسب و کار، دیدگاه خود را مشخص کنید. این کار شما را  یک فرد موفق و پاسخگو در ارتباط با سایرین  معرفی می‌کند. به عنوان یک فرد تازه وارد هنگام ارائه ایده‌های  خود با احترام گذاشتن به عقاید مشتریان حتی اگر حرفه‌ای هم نباشد، به فرهنگ همکاری در جهت همگام شدن با انتظارات آنها کمک خواهید کرد.

ارزیابی و ادراک

اگردر گام‌های اولیه در وضعیت جمع آوری اطلاعات برای استراتژی کسب و کار هستید بنابراین برای دریافت  راه‌حل نهایی عجله به خرج ندهید. در این مرحله وظیفه مهم پیداکردن امور کلیدی و همینطور یافتن سهامدارانی است که می‌توانند در اجرایی کردن ایده  کمک کنند.

نشان دادن مشکلات

این امر عبارت است از درک مشکلاتی که تجارت در حال حاضر با آن مواجه است. مثل اینکه آیا دنیای تجارت دیجیتال یک برند راهگشا خواهد بود؟ یا اینکه  آیا انتظار از تجارت دیجیتال ایجاد مشارکت مشخص در امر تجارت است یا به عنوان یک واسطه ثانوی مد نظر قرار دارد؟

باید انتظارات را مشخص کنید تا ارزیابی موفقیت و آنچه که برای نشان دادن مشکلات مشخص کرده‌اید، قابل دستیابی باشد.

درک کردن مشتریان

مهمترین بخش  در مدیریت دیجیتال کسب و کار صد روزه، درک شما از مشتریان سازمان است. یک راه حل خوب برای شروع این مرحله، تفکیک گروه‌های مشتریان به سه گروه است. حال حاضر،آینده و گذشته.

شخصیت مشتریانی را که برای سازمان مهم هستند، موردتوجه قرار دهید و مروری صریح و بی‌پرده بر چگونگی همراهی این گروه از مشتریان در استراتژی دیجیتال کسب‌وکار خود داشته باشید. بر مشتریان کنونی، آینده و قدیم توجه کرده و دریابید که چه انگیزه‌هایی تصمیمات آنها را پیش می‌برد.

استراتژی فعلی به کار گرفته شده

اگر شما دستورالعمل شفافی در مدیریت دیجیتال کار داشته باشید تا پاسخگوی سوالات مخاطبان در مورد اینکه شکل انجام کار در سازمان از گذشته تا حال چگونه بوده، باعث حرکت رو به جلوی استراتژی ارتباطات برند است.

ارزیابی منابع جاری

از منابع در اختیار خود موجودی بگیرید، بودجه و افرادی که با شما کار می‌کنند، منابعی که درگیر امر تجارت شما هستند و نقشی که سهامداران بازی می‌کنند. همه امور را ارزیابی کنید تا این منابع به گونه‌ای قدرتمند به بهره‌برداری برسند.

علاقه‌مندانی که در زمینه ی تحلیل داده و ابزارهای تحلیل داده و بازاریابی اینترنتی فعال هستند می‌توانند برای مشاوره در این زمینه‌ها با کیوورک تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیوورک | Qwork

تحلیل داده و ابزار های تحلیل داده و بازاریابی اینترنتی

اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]