اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970425305078404

آگهی‌های تور خارجی در 1اشاره

کد: 13970425305078404

https://goo.gl/CLhfRm

، تهران , (اخبار رسمی): برای خرید تورهای خارجی بسیاری از سایت‌های اینترنتی موجود هستند که در کنار هزینه بلیط گردشگری بسیاری از هزینه‌های از پیش تعیین شده را برای شما ایجاد می‌کنند.

آگهی های تور خارجی در 1اشاره
تور خارجی

بلیط را به راحتی تنها با یک آگهی آن هم به صورت رایگان بفروشید!

تور خارجی
سفر با یک تور خارجی می‌تواند خستگی کار و زندگی روزمره را از ما دور کند و حال و هوای شخص را عوض کند. باید خرید تور خارجی را از آژانس‌های معتبر یا سایت‌های قانونی انجام شود تا سفری به یاد ماندنی و لذت‌بخش باشد.

لازم نیست الزاما برای یک مسافرت خارجی هزینه‌ی زیادی کنار گذاشت، اگر با اقامت در هتل‌های ارزان مشکلی ندارید می‌توانید یک سفر خارجی هیجان انگیز بروید و از آن لذت ببرید.

تورهای مسافرتی خارجی ارزان قیمت

تورهای مسافرتی خارجی ارزان قیمت هم میان دسته‌بندی‌های تور خارجی وجود دارد که شرایط مناسبی برای گردشگران فراهم می‌کند تا با قیمت ارزان و مناسب به سفر بپردازند. این نوع از تورها گاها اقساطی بوده و هزینه‌ی سفر در چندین نوبت دریافت می‌شود. سود حاصل از این سفرها برای آژانس هواپیمایی حداقل بوده و از این رو برای گردشگران و مسافران بسیار مقرون به صرفه است.

تورهای خارجی لحظه آخری

تورهای خارجی لحظه آخری را می‌توان در کمترین زمان ممکن به پرواز پیدا کرد. این تورها معمولا با تخفیف ویژه ارائه می‌شود و به علت نزدیک بودن به زمان پرواز از حداق قیمت تور خارجی برخوردار است. برای دریافت این تورها می‌توان از قبل ویزای خود را تهیه کنید و سپس اقدام به خرید تور خارجی کرد. البته بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی مراحل دریافت ویزا را  انجام می‌دهند و از این جهت می‌توان با خیال راحت به یک تور خارجی رفت.

تور استانبول

تور استانبول یک تور خارجی ارزان و سریع است که مشکلات دریافت ویزا و غیره را ندارد. ترکیه همسایه‌ی ایران بوده و رفت و آمد به این کشور زمان کم و هزینه‌ی کمی دارد. از این رو اگر به دنبال یک تور خارجی هستید که ارزان و سریع باشد و تعطیلات آخر هفته  را پر کند، تور استانبول می‌تواند گزینه ی خیلی خوبی در زمینه تور خارجی باشد.

بسیاری از مردم برای داشتن یک سفر خارجی به همراه دوستان یا خانواده به ترکیه سفر می‌کنند و با اقامت در شهرهای استانبول، آنتالیا، آلانیا، بدروم، کوش آداسی، آنکارا و غیره اقامتی رویایی را با حداقل هزینه‌ی یک تور خارجی برای خود و همراهانشان فراهم می‌کنند.

تور گرجستان

تور گرجستان این روزها به عنوان یک تور خارجی بسیار پر طرفدار میان مردم شناخته می‌شود. کشور زیبای گرجستان به علت داشتن زبان مشترک و فرهنگ بسیار نزدیک به ایران، یکی از مقاصد گردشگری محبوب محسوب می‌شود.

تور خارجی گرجستان می‌تواند سفری مناسب برای ماه عسل، سفر خانوادگی یا دوستانه و حتی عکاسی قبل از عروسی باشد. این کشور به علت داشتن کلیساهای بزرگ و فاخر فضاهای معماری بی‌نظیری دارد.

قیمت تورهای اروپا

قیمت تورهای اروپا بسیار متفاوت بوده و بسته به تعداد روزها، نوع پرواز، هتل‌های اقامت، فصل و غیره تعیین می‌شود. تور خارجی بعضی از کشورها در فصل تابستان و بهار به علت داشتن آب و هوای متعادل و خنک محبوب‌تر از سایر فصول است. حال آنکه بعضی دیگر از کشورهای اروپایی در زمستان محلی برای تجمع اسکی بازان و لذت از کوه‌های برفی هستند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت 1اشاره

سایت نیازمندی های 1اشاره با هدف ایجاد سامانه ای جهت کسب و کار برای صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از طریق فضای مجازی دارند ایجاد شده است. خدمات این وب سایت، در واقع برقراری ارتباطی سالم و بدون واسطه میان متقاضیان آگهی و عرضه کنندگان کالا و خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی