اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970426305399187

هدایت و مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی، مهم‌ترین اتفاق طول تحصیل دانش‌آموزان

کد: 13970426305399187

https://goo.gl/WK1Tyr

، تهران , (اخبار رسمی): هدایت تحصیلی در زمره مهم‌ترین اتفاقات طول تحصیل دانش‌آموزان است که سال گذشته حرف و حدیث زیادی ایجاد کرد و اجبار به انتخاب رشته‌ای خاص، زمینه‌ساز التهاب شد اما گفته می‌شود امسال قرار است هدایت تحصیلی بهتر از سال گذشته باشد.

مشاوره تحصیلی
مشاوره و هدایت تحصیلی 02126711303
مشاوره تحصیلی
موسسه امیدان حضور جوان - مشاوره و هدایت تحصیلی - 02126711303

موسسه امیدان حضور جوان با ارزیابی‌های جامعی که در زمینه رفتار، علایق، رغبت‌ها، توانایی‌ها و شخصیت افراد انجام می‌دهد می‌تواند به آنها کمک کند تا در خصوص انتخاب مسیر تحصیلی خود انتخاب بهتری داشته باشند

هدف اصلی هدایت تحصیلی

هدایت تحصیلی در زمره مهم‌ترین اتفاقات طول تحصیل دانش‌آموزان است که سال گذشته حرف و حدیث زیادی ایجاد کرد و اجبار به انتخاب رشته‌ای خاص، زمینه‌ساز التهاب شد اما گفته می‌شود امسال قرار است مشاوره تحصیلی بهتر از سال گذشته باشد.

اهداف هدایت تحصیلی

اهداف هدایت تحصیلی شامل موارد زیر است

  •  شناسایی و شناساندن استعداد، توانایی، علاقه و ویژگی‌های شخصیتی دانش‌آموزان.
  •  کمک به انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی و مسیر آینده شغلی و حرفه‌ای دانش‌آموزان.
  • کمک به هدایت متوازن دانش‌آموزان به شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی بر اساس سیاست‌های توسعه‌ای کشور است.

در حال حاضر تعداد افراد فارغ التحصیل بیکار در کل کشور بسیار است و نسبت به هزینه‌های تحصیل آنها، بهره‌برداری لازم صورت نگرفته است لذا ارائه سامانه هدایت تحصیلی راه حل مناسبی برای پیشگیری از مشکلات آتی جوانان و جامعه میباشد.

ما انسان‌ها نگاه متفاوتی به محیط و اطراف خود داریم و اگر بیشتر درباره خودمان تامل کنیم متوجه خواهیم شد که از توانایی‌ها و استعدادهای گوناگونی برخوردار هستیم که موجب می‌شود رفتار، علایق و توانایی‌های متفاوتی نیز داشته باشیم. هریک از ما تمایل داریم به سمت گرایش‌ها و علایق خود حرکت کنیم. البته نکته بسیار مهم و اساسی در این میان، شناخت این توانایی‌ها، ویژگی‌ها و علایق است.

کشف رغبت‌ها و استعدادها برای هر فردی بسیار مهم است چون شناخت صحیح آنها منجر به انتخاب آگاهانه و تصمیم‌گیری صحیح در زمینه رشته تحصیلی و شغلی خواهد شد.

وقتی می‌خواهیم در کاری موفق بشویم باید علاقه و توانایی لازم برای انجام آن کار را داشته باشیم تا بتوانیم در انجام کار و یا فعالیت مورد نظر موفق باشیم.

در انجام هر کاری عدم توجه به علایق، رغبت‌ها، استعدادها و توانایی‌ها می‌تواند زمینه‌ساز مشکلات بسیاری برای ما باشد خصوصا در زمینه انتخاب رشته تحصیلی و شغلی می‌تواند ما را دچار سردرگمی کند.

در حال حاضر دغدغه اصلی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها انتخاب درست رشته تحصیلی و انتخاب شغل آینده است.

موسسه امیدان حضور جوان در این مسیر آنها را تنها نمی‌گذارد و به آنها کمک خواهد کرد که با انتخاب درست و تصمیم‌گیری صحیحی که براساس شناخت و درک عمیقی از ویژگی‌های شخصیتی، توانایی‌ها، رغبت‌ها و علایق آنها است، بهترین انتخاب را داشته باشند.

اعتقاد موسسه امیدان حضور  بر این است که انتخاب صحیح رشته تحصیلی و شغلی امروز افراد، می‌توانند آینده درخشان‌تری را برای آنها رقم بزند و موجب افزایش رضایت آنها از زندگی شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه امیدان حضور جوان

موسسه امیدان حضور جوان نهادی است مستقل که در زمینه ی انجام فعالیت های پژوهشی و مطالعاتی با هدف توسعه و تعالی ایران عزیزمان در سال 1395 به ثبت رسمی رسیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]