اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970427305567468

تقدیر ستاد دیه استان البرز از موقوفه مرحومه پرور

کد: 13970427305567468

https://goo.gl/616erS

، کرج , (اخبار رسمی): باتوجه به اهتمام موسسه‌های خیریه و نیکوکاری در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، از موقوفه شادروان پرور تقدیر به عمل آمد.

تقدیر ستاد دیه استان البرز از موقوفه مرحومه خانم پرور
تقدیم تابلوی یابود ستاد دیه استان توسط مقدسی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان البرز به نماینده موقوفه

ستاد دیه استان البرز تلاش می‌کند تا از خیرین و نیکوکاران حقیقی و حقوقی که یار و مددکار ستاد دیه هستند، با تقدیم تابلوی یادبود، تا حدی قدردانی کند

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، نمایندگی استان البرز، موقوفه خیریه شادروان پرور از موسسات نیکوکاری استان البرز است که در چندساله گذشه و در حال حاضر با ستاد دیه استان البرز در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیر بزهکاری همکاری و مساعدت می‌کند.

این گزارش حاکی از این است که بنابر رسم سپاس از این اعمال خداپسندانه، ستاد دیه استان البرز تلاش می‌کند تا از خیرین و نیکوکاران حقیقی و حقوقی که یار و مددکار ستاد دیه هستند، با تقدیم تابلوی یادبود، تا حدی از نیک‌اندیشی این افراد قدردانی کند.

در این راستا باتوجه به اهتمام موسسه‌های خیریه و نیکوکاری در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، از نماینده موقوفه شادروان پرور در طی مراسمی، این تابلوی یادبود توسط محمدباقر مقدسی، مدیر ستاد دیه استان البرز، به نماینده این موقوفه تقدیم و از همکاری آنان قدردانی به عمل آمد.

در قسمتی از این تابلوی یادبود آمده است: از اینکه با بهره‌گیری از فیض لایتناهی الهی با همت و حمیت وسیع و وثیق با مشارکت و معاضدت مالی، معنوی، فیزیکی و اندیشه‌ای در کمک به آزادی زندانیان غیر عمد و نیازمند با تعمیق شناخت آثار خیرات و برکات این امر خیر، با حس هم‌سویی و همگرایی، سخاوتمندانه و کریمانه اهتمام ورزیده‌اید؛ سپاسگذاری کرده و به شکرانه این توفیق الهی و به پاس این عمل صالح و پسندیده، این لوح تقدیر، تقدیم محضر شایسته و کریمانه شما می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد دیه البرز

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سال ۱۳۷۸ به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد، تشکیل شد. مسئول روابط عمومی: حجت خباز 32745606-026 تلفکس : 32740736-026 نشانی : کرج - بلوار دانش آموز - ساختمان الوند - طبقه 5- ستاد دیه استان البرز Http://WWW.ALBORZIPRO.IR سامانه دریافت و ارسال پیامک: 50002060222333 پست الکترونیک: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه