اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970431306508023

سرمایه‌گذاری ۷۵ میلیارد دلاری در صنعت سئو در سال ۲۰۱۸

کد: 13970431306508023

https://goo.gl/PtY6bd

، (اخبار رسمی): بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا همان سئو یک صنعت در حال رشد است و تغییرات زیادی را در این چند سال تجربه کرده است.

سرمایه گذاری ۷۵ میلیارد دلاری در صنعت سئو در سال ۲۰۱۸
سرمایه گذاری ۷۵ میلیارد دلاری در صنعت سئو در سال ۲۰۱۸

در دوران کنونی بهینه سازی موتورهای جستجو دیگر جادوی سیاه اینترنت نیست اما تبدیل به بخش مهمی از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ شده است. در سال گذشته تخمین زده شد که کمپانی‌های تجاری نزدیک به ۶۵ میلیارد دلار برای سرویس‌های سئو سرمایه‌گذاری کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که این عدد در سال ۲۰۱۸ میلادی به ۷۵ میلیارد دلار نزدیک شود.

سئو به عنوان یک صنعت هنوز راهی طولانی در پیش‌ روی خود می‌بیند و آنچه که در چشم‌انداز این صنعت مشاهده می‌شود آینده‌ای روشن و پر رونق خواهد بود. سخت‌ترین موضوع پیش روی صنعت سئو وضعیت آینده است چون کسی نمی‌تواند از آینده خبر دهد که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

در دورانی که موتورهای جستجو به طور لحظه‌ای الگوریتم‌های خود را به روزرسانی کرده و تغییراتی را در اکوسیستم دیجیتال ایجاد می‌کنند، سئوکاران باید تمامی توجه خود روی این موضوع متمرکز کنند. با توجه به المان‌ها و پارامترهای موجود و تجربیاتی که کارشناسان در سئو کسب کرده‌اند می‌توان حوادث و رخدادهای آینده را پیش‌بینی کرد. هرچه این پیش بینی‌ها براساس واقعیات و فاکتورهای سئو باشد میزان دقت و صحت بالاتر می‌رود.

هوش مصنوعی و اجرای جستجوها

سال گذشته میلادی بود که گوگل RankBrain یا همان هوش مصنوعی رتبه بندی را معرفی کرد. تا به امروز اطلاعات زیادی درباره هوش مصنوعی رتبه بندی کسب نشده است، اما مطمئن هستیم که جز سه فاکتور اصلی رتبه‌بندی گوگل است. بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که هوش مصنوعی یک موضوع مهم و موثر برای جستجو خواهد بود. هوش مصنوعی به زودی خواهد توانست تشخیص دهد که آیا شما به خرید بک لینک پرداخته اید یا کاربران خودشان به شما به صورت طبیعی لینک داده‌اند؟

با گذشت زمان، ماشین بهتر می‌تواند الگوها و محتواها را تشخیص دهد پس نتایج به میزان بیشتری دقیق شده و صحت آن بالاتر می‌رود. مورد دیگر منفعت هوش مصنوعی این است که با سئو black-hat مقابله خواهد کرد که برای صنعت سئو بسیار موثر خواهد بود.

پس حالا باید توجه کرد که چگونه خود را برای عصر ماشین (Age of the Machine) آماده کرده‌اید؟ پیش‌بینی می‌شود که هوش مصنوعی، رتبه بندی و تکنولوژی هوش مصنوعی تقریبا تمام فعالیت‌های جستجویی را انجام خواهد داد. پس باید محتوایی ایجاد کرد که هم کاربر را درگیر کند و هم حاوی داده‌ها و اطلاعات مفید باشد.

بعد از آن می‌توان زمانی را برای انجام فعالیت‌های کوچک‌تر مانند سئو On-page در نظر گرفت. در آخر هم می‌توان درباره جستجو در سطح‌های گوناگون تفکر کرد و بررسی انجام داد. با هوش مصنوعی جستجوها بیش از هر زمان دیگری شخصی‌تر خواهد شد و مارکترها و سئوکاران مجبور خواهند شد که روش‌های جدید را برای انجام فعالیت‌ها اجرا کنند.

شما باید از ابزارهای آنالیز سایت برای بررسی وضعیت سایت هم از نظر سئو داخل یو هم سئو خارجی استفاده و با سرمایه گذاری مناسب در زمینه سئو، موفقیت خود را تضمین کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سئو.آی آر

بررسی وضعیت سئوی وب‌سایت ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]