اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960917270758023

پایگاه اینترنتی عایق های معدنی رونمایی شد

کد: 13960917270758023

https://goo.gl/gCYe1t

، (اخبار رسمی): با هدف سهولت در خرید و آشنایی با عایق‌های صوتی و حرارتی و حمایت از کارخانه‌های تولیدی داخلی فعال در این صنعت، از پایگاه اینترنتی عایق‌های معدنی به آدرس MineralWool.ir در اول آذر ماه ۱۳۹۶ رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی عایق‌های معدنی؛ سایت MineralWool.ir که یک سایت معرفی برای انواع عایق‌های صوتی و حرارتی از جنس پشم سنگ، پشم شیشه و پشم سرباره است، با ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد سهولت در خرید و فروش و آشنایی با عایق‌های صوتی و حرارتی و حمایت از کارخانه‌های تولیدی داخلی فعال در این صنعت را تسهیل کند.

امیر حاجی حیدری، مدیر پایگاه اینترنتی عایق‌های معدنی در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: با توجه به عدم آشنایی کافی هم‌وطنان با مسائل مرتبط با بهینه‌سازی مصرف انرژی در منازل و صنایع و تولید انواع عایق‌های معدنی صوتی و حرارتی در کشور، تصمیم بر آن گرفتیم تا با راه اندازی این پایگاه اینترنتی در ابتدا بتوانیم اطلاعات و سطح دانش عمومی‌ جامعه در این حوزه را افزایش دهیم و بعد از آن بتوانیم صنایع و کارخانه‌های فعال در این حوزه را در جهت فروش محصولاتشان چه در داخل و چه در خارج از کشور یاری کنیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: این سایت را نه می‌توان یک سایت آموزشی و نه یک فروشگاه صرف نامید. این پایگاه اینترنتی با تکیه بر توان علمی‌ و فنی نیروهای متخصص خود می‌تواند گام‌ها موثری در رشد این صنعت و همچنین بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور داشته باشد.

برخی امکانات و خدمات سایت فروشگاه اینترنتی عایق‌های معدنی:

پایگاه اینترنتی عایق‌های معدنی، با هدف سهولت در آشنایی با عایق‌های صوتی و حرارتی و حمایت از کارخانه‌های تولیدی داخلی فعال در این صنعت، امکانات و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد که برخی از مهم‌ترین این امکانات موارد زیر هستند:

  • ارائه‌ی مقالات آموزشی به روز و کاربردی
  • معرفی انواع محصولات تولیدی در این حوزه و نحوه‌ی کاربرد آن‌ها
  • معرفی کارخانه‌های فعال در این حوزه
  • ارائه‌ی مشاوره جهت انتخاب و خرید بهترین نوع عایق صوتی و حرارتی مورد نیاز
  • بررسی کیفیت انواع عایق‌های تولیدی در داخل کشور
  • و ...

گفتنی است پایگاه اینترنتی عایق‌های معدنی، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه‌ی تخفیف‌های ویژه جهت خرید عایق‌های معدنی کرده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت پایگاه اینترنتی عایق‌های معدنی به آدرس MineralWool.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سئو.آی آر

بررسی وضعیت سئوی وب‌سایت ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | رسانه‌ها