اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970516310088023

گفت‌وگو با مدیرعامل سئو

شرکت سئو، ارائه دهنده خدمات بهینه‌سازی سایت

کد: 13970516310088023

https://goo.gl/d23ypd

، (اخبار رسمی): شرکت 3EO، در زمینه خدمات بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو فعالیت می‌کند. این شرکت در کنار ارائه خدمات متنوع در زمینه سئو به ارائه آموزش‌های رایگان نیز می‌پردازد.

شرکت سئو، ارائه دهنده خدمات بهینه‌سازی سایت
شرکت سئو، ارائه دهنده خدمات بهینه‌سازی سایت

الکامپ 97 با تمام فراز و نشیب خود توانست میزبان خوبی برای شرکت‌های فعال در زمینه خدمات بازاریابی و مارکتینگ آنلاین باشد که از جمله این شرکت‌ها می‌توان به 3EO اشاره کرد که جزو قدیمی‌ترین گروه‌های فعال در این حوزه محسوب می‌شود اما توانست دستاوردهای خوبی از این رویداد بین‌المللی داشته باشد. این شرکت در زمینه بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو فعالیت می‌کند که از جمله خوشنام‌های این حوزه محسوب می‌شود.

حیدری، مدیرعامل شرکت 3eo در معرفی فعالیت‌های این شرکت گفت: ما در زمینه خدمات بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو فعالیت می‌کنیم که به طور ساده می‌توان گفت ما کاری می‌کنیم که یک سایت با کلمات کلیدی مد نظر خود در صفحات اول گوگل دیده شود. اصولا سئو هزینه نیست و یک سرمایه گذاری است که بعد از آن بازدهی بسیار بیشتری از آن نصیب شرکت‌ها و سایت‌ها می‌شود.

حیدری در ادامه به جزییات بیشتر از این خدمات اشاره کرد و گفت: ما اصولا طبق الگوریتم‌های جدید گوگل نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کنیم و در مسائلی همچون سئو داخلی و خارجی به مشتریانمان کمک می‌کنیم تا بتوانند در مسیر پیشرفت سایت خود، موفق شوند. 

وی در ادامه با انتقاد از زمان برگزاری الکامپ گفت: طبیعتا برگزاری این نمایشگاه در 4 روز کاری تصمیم درستی نبود و به نظر می‌رسید که وجود یک روز تعطیل می‌توانست به حضور هر چه بیشتر مخاطبین کمک کند. البته نوع فعالیت ما به گونه‌ایست که تمامی مخاطبین و شرکت کنندگان در نمایشگاه با هدف قبلی و با نیاز به خدمات سئو به غرفه ما مراجعه کردند و این نشان‌دهنده اهمیت الکامپ در بین مردم و شرکت‌های مختلف است.

گفتنی است که خدمات این شرکت در وب سایت رسمی www.3eo.ir قابل دسترس بوده و مشتریان می‌توانند سرویس‌های موردنیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سئو.آی آر

بررسی وضعیت سئوی وب‌سایت ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]