اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508307918401

اتاقک، پلت‌فرم آنلاین گردشگری در الکامپ 97

کد: 13970508307918401

https://goo.gl/jUoEz8

، تهران , (اخبار رسمی): اتاقک پلت‌فرم آنلاینی که توانسته با ایجاد یک سیستم واسط ساده و جامع، دسترسی گردشگران کشور را به میزبانان مختلف در شهرها و روستاهای کشور تسهیل کرده و کسب درآمد قابل توجهی را برای بسیاری از روستانشینان و افراد دور از مراکز استان‌ها ایجاد کند. این سرویس گردشگری آنلاین در الکامپ 97 حضور فعال دارد.

اتاقک، پلت‌فرم آنلاین گردشگری در الکامپ 97
اتاقک، پلت‌فرم آنلاین گردشگری در الکامپ 97
اتاقک، پلت‌فرم آنلاین گردشگری در الکامپ 97
اتاقک، پلت‌فرم آنلاین گردشگری در الکامپ 97

طالشی، بنیانگذار اتاقک در توضیحاتی پیرامون معرفی این کسب و کار آنلاین گفت: ما در حقیقت با الگوگیری از نمونه‌های خارجی موفق در این زمینه توانستیم نسخه بومی و ایرانی سرویس‌های این چنینی را راه اندازی کنیم و اتاقک ماحصل ایرانی شده ایده فعال در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیاست. در 14 ماه فعالیت اتاقک موفق شدیم چیزی در حدود 4300 واحد اقامتی را از بین حدود 6-7 هزار واحد اقامتی ثبت نام شده وارد چرخه مهمان‌پذیری خود کنیم که این تعداد از واحدهای اقامتی در 210 شهر و روستای کشور پراکنده شده‌اند.

طالشی با اشاره به مزیت‌های اتاقک و استفاده از آن گفت: از جمله مزیت‌های بسیار بزرگ اتاقک، کاهش هزینه قابل توجه سفر در کشور است که علاوه بر این ویژگی، آسان سازی سفر و در دسترس بودن اقامتگاه از دستاوردهای خوب سرویس ما محسوب می‌گردد. همچنین در تلاشیم که بتوانیم کسب و کارهای محلی را گسترش داده و آنها را فعال نماییم. روستاها و مناطق دورافتاده طبیعتا یکی از منتفع‌ترین مناطقی هستند که اتاقک برای آن اشتغال زایی کرده و درآمد مناسبی برایشان ایجاد نموده است.

بنیانگذار اتاقک در ادامه به برنامه‌های آینده این شرکت گفت: ما در تلاشیم که بتوانیم خدمات خود را در کشورهای همسایه گسترش دهیم و به بازار بگر این کشورها نیز وارد شویم که بدیهی است که با ارتقا کیفیت خدمات فعلیمان، این هدف امکان‌پذیر خواهد شد. به همین دلیل به طور مثال در بحث پذیرش اقامتگاه سخت گیری‌های زیادی داریم که منجر به مردود شدن چیزی در حدود 2 تا 3 هزار مکان ثبت شده در اتاقک شده و ماحصل این سختگیری‌ها، تعدادی است  که به آن اشاره کردیم.

وی در پایان به خدمات متقابل الکامپ به اتاقک و بالعکس اشاره کرد و گفت: ما در جلساتی که با مسئولین الکامپ داشتیم توانستیم به یکی از نیازهای اساسی برگزاری این نمایشگاه پاسخ داده و با قبول پیشنهاد ارائه اقامت‌گاه به استارتاپ‌های شهرستانی، خدمات متقابلی را از سازمان نصر و مسئولین الکامپ دریافت کنیم که خوشحالیم با تقبل 70 درصد هزینه اقامت مسئولین استارتاپ‌های حاضر، نقش مهمی را در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه داشتیم.

راه‌های ارتباطی اتاقک از دو طریق وب‌سایت و اپلیکیشن رسمی این پلت‌فرم است که مخاطبین می‌توانند با مراجعه به اپ استورهای رسمی اندروید و آی‌او‌اس، اپلیکیشن را دانلود کنند. وب‌سایت رسمی این پلت‌فرم www.otaghak.com است که تمامی قابلیت‌های اپلیکیشن در آن تعبیه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاقک

اتاقک سامانه هوشمند اجاره محل اقامت مسافر است که در حال حاضر در 80 شهر ایران در حال فعالیت است. اتاقک با هدف برطرف ساختن نیازهای افراد جامعه در خصوص سفر و گردشگری ایجاد شده است که گردشگران بتوانند با کمترین هزینه و همچنین سریع‌ترین حالت در محیطی امن سکونت کنند. اتاقک از طریق سامانه تحت وب، اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، شما را با میزبانان مرتبط می‌سازد. همچنین شما می‌توانید به راحتی از طریق پرداخت آنلاین هزینه اقامت، قبل از سفر محل اقامت خود را رزرو و پرداخت کنید.

اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]