اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971106342948401

سه نکته طلایی برای سفر ارزان

کد: 13971106342948401

https://goo.gl/yF5MXa

، تهران , (اخبار رسمی): سفر فصل مشترک همه انسان‌ها است. افرادی که اهل سفر هستند برای رفتن نیاز به بهانه‌ای ندارند اما اگر سفر اولویت زندگی‌ نیست تعطیلات چندروزه می‌تواند زمان مناسبی برای تجربه زندگی چند روزه در جایی جدید و بیرون کردن خستگی از جسم و روح باشد.

سه نکته طلایی برای سفر ارزان
سه نکته طلایی برای سفر ارزان

به افرادی که در دسته دوم هستند پیشنهاد می‌شود از امروز برای سفر در نوروز ۹۸ برنامه‌ریزی کنند.

نکته مهم برای رفتن به سفرهای نوروزی مدیریت هزینه‌ها است. اولین قدم در مدیریت هزینه‌ها تهیه برنامه سفر و یک لیست از تمام هزینه‌های آن است. فراموش نباید کرد که در این لیست حتما هزینه‌های اقامت و خورد و خوراک را هم ثبت کرد. پس از تکمیل این لیست نوبت به بررسی، حذف موارد غیرضروری و جایگزینی بعضی موارد برای کم کردن هزینه‌ها است.

کاهش هزینه‌های اقامت

موضوع مهم برای کاهش هزینه‌های سفر انتخاب اقامتگاه متناسب با بودجه‌ است. البته این نکته را فراموش نباید کرد که برای کاهش هزینه اقامت مساله امنیت و رفاه اقامتگاه را نادیده نباید گرفت. به عنوان مثال افرادی که به شمال کشور سفر می‌کنند به جای رزرو هتل یا اجاره ویلا در شمال می‌توانند یک اقامتگاه بوم گردی را اجاره کنند و تا حد زیادی در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنند.

کاهش هزینه‌های خورد و خوراک

برای کاهش هزینه‌های سفر بهتر است به جای صرف غذا در رستوران‌ها خود شخص آشپزی کند. این کار، علاوه بر صرفه‌جویی، لذت سفر را بیشتر می‌کند؛ با انتخاب اقامتگاهی که امکان آشپزی بدهد می‌توان این لذت را تجربه کرد.

به عنوان مثال افرادی که با خانواده یا دوستان به شیراز سفر می‌کنند می‌توانند با اجاره یک هتل آپارتمان در شیراز این شرایط را فراهم کنند.

کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد

ممکن است با وسیله نقلیه عمومی مثل قطار یا اتوبوس سفر کنید. در این حالت مدیریت هزینه‌های رفت و آمد، چه برای جابجایی بین دو شهر و چه برای رفت‌وآمد درون شهری، مساله بسیار مهمی است.

برای این کار باید حتما در برنامه سفر خود مکان‌هایی را که قرار است در شهر مقصد ببینید یادداشت کنید. با مشخص کردن این مکان‌ها روی نقشه می‌توان محدوده‌ای که در آن رفت‌وآمد بیشتری دارید را شناسایی کرده و اقامتگاه‌ را در همان محدوده انتخاب کنید. با این روش خیلی راحت هزینه جابجایی بین اقامتگاه و مکان‌های مورد علاقه‌ را کاهش می‌دهید.

به عنوان مثال اگر مقصد شهر مقدس مشهد است می‌توان با اجاره هتل آپارتمان در مشهد و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام) بدون هیچ هزینه‌ای به حرم و بازار اطراف آن رفت‌وآمد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاقک

اتاقک سامانه هوشمند اجاره محل اقامت مسافر است که در حال حاضر در 80 شهر ایران در حال فعالیت است. اتاقک با هدف برطرف ساختن نیازهای افراد جامعه در خصوص سفر و گردشگری ایجاد شده است که گردشگران بتوانند با کمترین هزینه و همچنین سریع‌ترین حالت در محیطی امن سکونت کنند. اتاقک از طریق سامانه تحت وب، اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، شما را با میزبانان مرتبط می‌سازد. همچنین شما می‌توانید به راحتی از طریق پرداخت آنلاین هزینه اقامت، قبل از سفر محل اقامت خود را رزرو و پرداخت کنید.

اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]