اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980318374058401

برای تعطیلات آخر بهار کجا برویم؟

کد: 13980318374058401

http://bit.ly/2K3FfDd

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از خانواده‌های ایرانی در روزهای پایانی فصل بهار و پیش از شروع امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها تصمیم می‌گیرند برای استراحت و دور شدن از خستگی کار‌های روزانه مسافرتی چند روزه به شهرهای مورد علاقه‌شان داشته باشند.

برای تعطیلات آخر بهار کجا برویم؟
برای تعطیلات آخر بهار کجا برویم؟

ممکن است این شهرها دور و یا نزدیک باشد و حتی ممکن است در کنار گردش قصد زیارت هم داشته باشند. اما مهم‌ترین بخش سفر در کنار هم بودن و ثبت خاطرات خوش در ذهن افراد است. همچنین مسافران در سفر علاوه‌بر لحظات شاد و به‌یاد‌ماندنی تجربه‌های کاربردی نیز کسب می‌کنند. برای سفر در روزهای آخر فصل بهار برنامه‌ریزی کرده‌اید؟ و یا علاقه دارید به کدام یکی از شهرهای ایران سفر کنید؟

سفر به سواحل مرجانی جنوب ایران روزهای آخر بهار تقریباً جزو آخرین فرصت‌ها برای سفر به شهرهای جنوبی ایران است. با نزدیک شدن فصل تابستان هوای این شهرها روز به روز گرم‌تر می‌شود و مسافران خیلی برای سفر به شهرهای جنوبی اشتیاق ندارند. اما در روزهای آخر فصل بهار هنوز برای گردش و بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهرها وقت است. البته نباید فراموش کرد ساحل خلیج فارس در خرداد ماه برای آفتاب گرفتن فضای مناسبی دارد و تفریحات آبی هم یکی دیگر از سرگرمی‌های جذاب این منطقه است.

یکی از بهترین نقاط جنوب ایران جزیره کیش است که می‌توان با اجاره ویلا در کیش خود را به سواحل مرجانی خلیج فارس رسانید و تعطیلات پیش رو را به اوقاتی خوشی تبدیل کرد. تفریحاتی مثل شنا در آب‌های خلیج فارس، قایق‌سواری، غواصی، جت اسکی، اسکی روی آب، چترهای پاراسل و پارک‌های آبی در جزیره زیبای کیش در انتظار است.

ساحل کاسپین میزبان کلیه مسافران است. شهرهای حاشیه دریای خزر در همه روزهای سال مکانی مناسب برای سفر و طبیعت‌گردی است. در واپسین روزهای فصل بهار که آب‌و‌هوای این شهرها مساعد است و شرجی نشده فرصت مناسبی است که مسافران کوله‌بار سفر را ببندند و راهی جاده شوند. بعضی از شهرهای نزدیک به دریای خزر مثل متل قو طرفداران زیادی دارد. این شهر کوچک فضای مدرنی را برای گردشگران به‌ وجود آورده است که می‌توانند با اجاره ویلا در متل قو از امکانات رفاهی و تفریحی آن استفاده کنند.

سیاحت و زیارت، سفری به‌یاد‌ماندنی در فرهنگ‌ ایرانی‌ها سفرهای زیارتی یکی از سبک‌های سفر است که طرفداران زیادی دارد. خصوصاً در مناسبت‌های مذهبی شهرهای زیارتی ایران از همیشه شلوغ‌ترند. آخرین روزهای فصل بهار ۹۸ با ایام ماه رمضان مصادف شده است و بهترین زمان برای سفر به شهرهای مذهبی به شمار می‌رود. یکی از معروف‌ترین شهرهای زیارتی در ایران مشهد مقدس است و گردشگران می‌توانند به راحتی بعد از اجاره سوئیت در مشهد برای سفرشان برنامه‌ریزی کنند. در این شهر علاوه‌بر زیارت حرم امام رضا(ع) مکان‌های دیگری مانند بازارهای سنتی، مکان‌های تاریخی و گردشگری این شهر نیز بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاقک

اتاقک سامانه هوشمند اجاره محل اقامت مسافر است که در حال حاضر در 80 شهر ایران در حال فعالیت است. اتاقک با هدف برطرف ساختن نیازهای افراد جامعه در خصوص سفر و گردشگری ایجاد شده است که گردشگران بتوانند با کمترین هزینه و همچنین سریع‌ترین حالت در محیطی امن سکونت کنند. اتاقک از طریق سامانه تحت وب، اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، شما را با میزبانان مرتبط می‌سازد. همچنین شما می‌توانید به راحتی از طریق پرداخت آنلاین هزینه اقامت، قبل از سفر محل اقامت خود را رزرو و پرداخت کنید.

اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]