اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308129381

ویلکسر، صنعت گردشگری ایران را متحول خواهد ساخت!

کد: 13970508308129381

https://goo.gl/GUhwgs

، تهران , (اخبار رسمی): در تمام طول سفر مسافران ویلا از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار خواهند بود که تمام دلواپسی‌های افرادی که برای اولین بار از این سیستم سفر استفاده و یا کسانی که برای اولین بار به کشوری خارجی سفر می‌کنند را کاملا رفع کرده است.

ویلکسر صنعت گردشگری ایران را متحول خواهد ساخت!
اجاره آنلاین ویلا

اجاره آنلاین لوکس‌ترین و زیباترین ویلاهای خارجی در تایلند، اندونزی و کشورهای آسیای شرقی

ویلکسر اولین و تنها ویلا هلدر در ایران، معنی تازه‌ای به صنعت گردشگری ایران بخشیده است. این آژانس ویژه تیم جوان و خوش‌ذوقی دارد که در زمینه گردشگری بسیار حرفه‌ای و با معلومات هستند.  محمدرضا همتی، مدیر جوان و خوش سابقه در زمینه گردشگری ایده اولیه این آژانس را اینگونه تعریف می‌کند: با کسب تجربه بیشتر در زمینه گردشگری همیشه دغدغه انجام کاری جدید در ایران ذهن مرا به خود درگیر می‌کرد و باید اعتراف کنم که رفتن به سفرهای بی‌شمار و شناخت اقامتگاهای متنوع در کشورهای مختلف، ایده ویلکسر را در ذهن من متولد کرد.

در سال 1395، با کمک یکی از آژانس‌های با سابقه در امر گردشگری و هواپیمائی تصمیم گرفتیم خدمات آژانس را وارد مرحلۀ جدیدی کنیم، به این منظور تصمیم گرفته شد در ابتدا، ایده به عنوان طرحی تشویقی برای مشتریان وفادار در نظر گرفته شود. ویلایی لوکس و مجهز در جزیره بالی واقع در اندونزی به اجاره آژانس درآمد تا ایده به مرحله عمل برسد.

خوش‌بختانه این طرح در مدت کوتاهی با استقبالی باورنکردنی از سوی مسافران ایرانی روبرو شد و ویلای اقامتی در سه ماهه تابستان 96 به صورت کامل رزرو شد. با مشاهد این استقبال بی‌سابقه مطمئناً قدم بعدی اضافه کردن ویلاها و همچنین گسترش کار به مقاصد دیگر بود که سبب تولد ویلکسر و رسیدن به اولین هلدر ویلایی در ایران شد".

باید اظهار کنم پشت تمام این خوش فکری‌ها و موفقیت‌ها برنامه ریزی دقیقی نیز نهفته است که شاید به تیم جوان و پر انرژی آن بر می‌گردد که تکنولوژی و امکانات روز را برای رسیدن به موفقیت به کار بسته‌اند. آنها با طراحی وبسایتی حرفه‌ای ارزش بالایی به کسب و کار خود بخشیده اند.

علاوه بر طراحی زیبا و خاص وب‌سایت، استفاده راحت و دسترسی سریع برای مسافران هم مدنظر قرار گرفته است. وب‌سایت ویلکسر دارای تقسیم‌بندی مکانی است که در قسمت مقاصد ویلایی می‌توانید لیست این مکان‌ها را برای اجاره آنلاین ویلا بیابید.  

با گذر زمان بر تعداد مقاصد افزوده خواهد شد اما برای اجاره ویلا در تایلند (پوکت و سامویی) و اجاره ویلا در اندونزی (بالی) هم اکنون دارای بیش از 400 ویلا در کشورهای آسیای شرقی است. تنوع ویلاها و قیمت‌ها باور نکردنی است، می‌توان ویلایی با بیشترین و بهترین امکانات را پایین تر از هزینه اقامت در یک هتل 5 ستاره بیابید.

در وب‌سایت، به کمک فیلترینگ می‌توانید تمام آنچه که از یک اقامتگاه رویایی در ذهن دارید را انتخاب کنید تا در وبسایت به ویلای مورد نظر خود برسید و پس از آن تمام کار را به تیم ویلکسر بسپارید.

ویلکسر فعالیت خود را منحصر به اقامت مسافران نکرده است و تمام جوانب یک سفر برون مرزی را پوشش می‌دهد. از رزرو پرواز و گرفتن ویزا تا بیمه مسافرتی که توسط خود تیم ویلکسر انجام می‌پذیرد و به دلیل سابقه طولانی مدت در امر گردشگری می‌توان با خیال آسوده انجام تمام این کارها و برنامه ریزی سفر را به تیم ویلکسر سپرد.

علاوه بر تامین نیازهای مسافر پیش از عظیمت به ویلا، در تمام طول سفر مسافران از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار خواهند بود که تمام دلواپسی‌های افرادی که برای اولین بار از این سیستم سفر استفاده و یا کسانی که برای اولین بار به کشوری خارجی سفر می‌کنند را کاملا رفع کرده است.

مدیر جوان ویلکسر از اهداف ویلکسر سخن میگوید که یکی از آنها رسیدن به آژانسی است که تمام خواسته های مسافرین را برآورده کند و مسافر نیازی نباشد که با چندین مرکز وارد مزاکره شود. در راستای رسیدن به این هدف آنها مزاکرات خود را با شرکت‌های بین المللی برگزار کننده تور آغاز کرده اند و به زودی در مقاصدی که پوشش می‌دهند تورهای شگفت‌انگیزی را برای مسافران ایرانی برنامه ریزی می‌کنند تا مسافران با پرداخت کمترین هزینه ممکن بیشترین استفاده را ببرند.

همچنین لازم است اشاره کنم که طبق بررسی‌های شرکت TripAdvisor که در صنعت گردشگری سایتی مورد اطمینان برای مسافران است، تعطیلات ویلایی و اقامت در ویلاهای اقامتی  در سال 2017 و 2018 روندی صعودی داشته و مردم روز به روز بیشتر به این شیوه سفر علاقه‌مند می‌شوند.

گواه است که این شیوه از سفر (رزرو آنلاین ویلا در خارج) به زودی جای خود را در بین مسافران ایرانی که به دنبال تجربه شیوه‌های جدید اقامت با بالاترین کیفیت جهانی هستند، جای خود را باز خواهد کرد. پس باید منتظر باشیم تا اسم این برند جوان را در صنعت گردشگری ایران بیشتر بشنویم و منتظر خبرهای جدیدی از ویلکسر باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویلکسر

ویلکسر، اولین شرکت هواپیمایی ایرانی اجاره‌ دهنده ویلا در سراسر دنیا، مفتخر است که خدمات منحصربه‌فرد و جدیدی را به تمام مسافران ایرانی ارائه می‌دهد. از اینکه در ساختن خاطرات خوش مسافرانمان سهیم هستیم، به خود می‌بالیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]