اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970618315349381

فستیوال‌های برتر تایلند در سال 2018 که می توان از آنها بازدید کرد

کد: 13970618315349381

https://goo.gl/QkFp3x

، تهران , (اخبار رسمی): فرقی نمی‌کند که با دوستان خود سفر کنید یا با خانواده، می‌توان رویداد متناسب با جمع خود را انتخاب کرده و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از سفر خود به تایلند را به ثبت رساند. 

فستیوال‌های برتر تایلند در سال 2018 که می توان از آنها بازدید کرد
فستیوال‌های برتر تایلند در سال 2018 که می توان از آنها بازدید کرد

تایلند در برگزاری رویدادها و فستیوال‌ها همانند طبیعت خود فاکتور تنوع را به خوبی رعایت کرده است. از شمال تا جنوب این سرزمین و در تمام طول سال انتخاب‌های متنوعی برای هر فردی با هر سلیقه‌ای وجود دارد. با شرکت در این فستیوال‌ها و با اجاره ویلا در تایلند می‌توان خاطرات خوبی را برای خود رقم زد. با مراجعه به سایت ویلکسر انواع ویلاها مانند: ویلا با ساحل اختصاصی، ویلای استخردار و ویلای ساحلی را می‌توان برای اجاره انتخاب کرد.

فرقی نمی‌کند که با دوستان خود سفر کنید یا با خانواده، می‌توان رویداد متناسب با جمع خود را انتخاب کرد و خاطره‌ای فراموش نشدنی از سفر خود به ثبت رساند. 

واندر فروت (Wonderfruit)

جشنواره واندرفروت جزء آن جشنوارهای تایلندی است که تنوع و خلاقیت بالایی در آن موج می‌زند و بانی این جشنواره آن را اینگونه توصیف می‌کند: «مجموعه‌ای برای بزرگداشت هنر، طعام، سلامتی و خانواده با ایده‌های الهام بخش، متنوع، چندفرهنگی، خارق‌العاده و هوشمند.» پیدا کردن جشنواره‌ای با این تنوع و هیجان راحت نخواهد بود. 

در طول جشنواره کارگاه‌های متنوعی از جمله هنر دستی تایلند، آشپزی تایلندی، بامبو بافی و ... برگزار می‌شود. این جشنواره یک رویداد خانوادگی است و تمام اعضای خانواده در هر سن و سالی با هر سلیقه‌ای می‌توانند در آن شرکت کنند و لذت ببرند. 

زمان: 13-16 دسامبر

مکان: باشگاه سیام کانتری (Siam Country Club)، پاتایا، تایلند

جزیره تائو (Ko Tao Festival)

جشنواره تائو در حقیقت وجودی خود، سازگاری با طبیعت را تبلیغ می‌کند. تیم برگزارکننده این جشنواره، بامبو را به عنوان نماد اصلی آن برگزیده‌اند.

از فنجان‌های بامبو که قابلیت بازیافت دارند تا بخارپز بامبو برای پخت غذا و تیشرت‌های ویسکوز با الیاف بامبو در این جشنواره وجود دارد. افرادی که در این جشنواره شرکت می‌کنند دوستداران محیط زیست هستند و برگزاری این فستیوال ریشه در حفظ و گسترش صنعت غواصی در تایلند دارد. 

زمان: 28-31 مارچ

مکان: تایلند، جزیره تائو

جاز هوا هین (Hua Hin Jazz)

جشنواره موسیقی جاز هواهین گردهمایی خارق‌العاده‌ای از هنرمندان محلی و بین‌المللی است. اجراهای این هنرمندان در ساحل هواهین انجام می‌شود. در سال 2017 این جشنواره شگفتی بسیاری خلق کرد و همه را شگفت زده ساخت و هر سال بهتر از سال قبل برگزار می‌شود و موسیقی‌دوستان بسیاری را از سراسر دنیا در تایلند دور هم جمع می‌کند. 

زمان: 22-24 ژوئن

مکان: تایلند، جزیره هواهین

سونگ کران (Songkran)

می‌توان گفت بامزه‌ترین جشنواره تایلند، جشنواره آب بازی سونگ کران است که بزرگترین جشن آب بازی در کل جهان به حساب می‌آید.

سونگ کران زمانی برگزار می‌شود که ساکنان شهرنشین تایلند برای جشن سال نو به خانه‌های خود بازمی‌گردند. در پشت این شادی و سرگرمی، تایلندی‌ها به این اعتقاد دارند که با پاشیده شدن آب از سوی دوستان و آشنایانشان به پاکی و آرامش روح خواهند رسید. 

شهر چیانگ میا (Chiang Mia) خواستگاه اصلی این جشنواره است. این جشنواره تا 5 روز در این شهر به طول می‌انجامد.

شهر سراسر پر از انرژی و هیجان است و هزاران نفر از زن و مرد و کودک، پیر و جوان با تفنگ‌های آب پاش، توپ ها و سطل‌های آب سرد در حال آب بازی هستند و در طول جشنواره هر خیابان و معبری مکانی برای آب بازی است و کسی از خیس شدن در امان نیست. مراکز اصلی تجمع برای برگزاری جشنواره در کنارکانال رود پینگ (Ping) و دروازه تاپای (Thapae) است. 

زمان: 13-15 آپریل

مکان: چیانگ میا، تایلند

نمایشگاه جشنواره زمستانی چیانگ مایی (Chiang Mai)

نمایشگاه زمستانی چیانگ مایی یکی از بهترین فستیوال‌های تایلند است که از بزرگترین رویدادهای خانوادگی به شمار می‌آید و دارای بی‌شمار سرگرمی‌های جالب است. عواید حاصل از این جشنواره به موسسات و مراکز خیریه می‌رسد به خصوص صلیب سرخ، به همین دلیل دارای فضای دلنشینی است و یکی از دیدنی‌ترین رویدادهای تایلند است. 

زمان: 28 دسامبر  – 13 ژانویه 

مکان: چیانگ مایی، تایلند

فی تا کن (Phi Ta Khon)

فستیوال ارواح یا همان فی تا کن رویداد محبوب محلی است. مردم تایلند به ارواح مردگان اعتقاد دارند و این در فرهنگ و زندگی‌شان نمود یافته است. بسیاری از فیلم‌ها، سریال‌ها و کمیک‌ها به این موضوع پرداخته‌اند. 

در این جشنواره افراد لباس‌های خاص بر تن می‌کنند و ماسک‌های طراحی شده بر صورت خود می‌گذارند. جشنواره دارای رژه‌ای است که سراسر شادی و پایکوبی است و با آن لباس‌ها و ماسک‌های رنگی هیجان خاصی را در دل تماشاچیان ایجاد می‌کند و در آخر بهترین لباس‌ها جایزه دریافت خواهند کرد.

زمان: مارچ – جولای

مکان: منطقه دن سای (Dan Sai) در لویی (Loei)، تایلند

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویلکسر

ویلکسر، اولین شرکت هواپیمایی ایرانی اجاره‌ دهنده ویلا در سراسر دنیا، مفتخر است که خدمات منحصربه‌فرد و جدیدی را به تمام مسافران ایرانی ارائه می‌دهد. از اینکه در ساختن خاطرات خوش مسافرانمان سهیم هستیم، به خود می‌بالیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی