اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970509308788404

فروش مغازه و دفتر کار در 1اشاره

آگهی فروش مغازه و دفتر کار در 1اشاره

کد: 13970509308788404

https://goo.gl/PWrh3H

، تهران , (اخبار رسمی): هنگام خرید ملک تجاری یا مغازه، صاحب ملک را به طور کامل بشناسید. صاحب ملک ممکن است یک فرد، یک شرکت یا چند شرکت باشند.

آگهی فروش مغازه و دفتر کار در 1اشاره
خرید و فروش مغازه در 1اشاره

وکالت‌های لازم برای فروش ملک را بررسی کنید تا بعد از خرید مشکل خاصی متوجه شما نشود

نکات کلیدی در خرید و فروش مغازه:
همه ما در زندگی خریدهای بسیاری انجام می‌دهیم. اما خرید و فروش مغازه یا ملک تجاری به لحاظ اقتصادی، سرنوشت‌سازترین مقوله برای آینده مالی خواهد بود. بنابراین بسیار ضروری است تا تصمیم‌گیری درستی داشته باشید و پارامترهای گوناگون و تأثیرگذار را به طور کامل بررسی کنید.

هدف‌گذاری درست برای خرید دفتر کار و مغازه:

اینکه برای خرید چه هدفی را دنبال می‌کنید، باید بزرگترین سؤال شما باشد و مهم‌ترین پارامتر تلقی می‌شود. چنانچه قصد دارید از آن به عنوان منبع مالی در آینده استفاده کنید و قصد فروش آن در آینده‌های دورتر را دارید، باید نکات متفاوتی را در نظر بگیرید. اولاً تحقیق کنید در صورت اینکه شما در جایگاه فروشنده باشید، خریدار معتبر و دست به نقد برای مورد شما وجود دارد؟ آیا ارزش هزینه کردن برای آینده را دارد؟ و ...

چنانچه هدف دیگری دارید و می‌خواهید از آن برای کسب و کار خود یا توسعه حرفه فعلی خود استفاده کنید، قضیه متفاوت است. در این شرایط اولین و بهترین تصمیم‌گیرنده خود شما هستید، چرا که تخصص لازم برای شغل خود را بهتر از بنگاه‌دار یا صاحب فعلی مغازه دارید. در این شرایط علاوه بر اینکه بودجه‌ی خود را در نظر می‌گیرید، به دنبال ارزانی نباشید. به دنبال عاملی مؤثر بر رونق کار باشید. این مهم‌ترین چیزی است که در آینده برای شما می‌ماند.

صاحب ملک تجاری را به خوبی بشناسید

هنگام خرید ملک تجاری یا مغازه، صاحب ملک را به طور کامل بشناسید. صاحب ملک ممکن است یک فرد، یک شرکت یا چند شرکت باشند. در قرارداد دقت کنید در صورت اینکه با یک شخص حقیقی طرف نیستید، وکالت‌های لازم برای فروش ملک را بررسی کنید تا بعد از خرید مشکل خاصی متوجه شما نشود. ممکن است صاحب ملک چند نفر به اشتراک باشند، بنابراین نیاز است تا رضایت و امضای تمام طرفین پای قرارداد باشد یا به روش‌هایی که در قوانین خرید و فروش معتبر است رفتار شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت 1اشاره

سایت نیازمندی های 1اشاره با هدف ایجاد سامانه ای جهت کسب و کار برای صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ محصولات و یا خدمات خود را از طریق فضای مجازی دارند ایجاد شده است. خدمات این وب سایت، در واقع برقراری ارتباطی سالم و بدون واسطه میان متقاضیان آگهی و عرضه کنندگان کالا و خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]