اطلاعات تماس
  • 021668*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970510309219437

چگونه سینک ظرفشویی مناسب انتخاب کنیم؟

کد: 13970510309219437

https://goo.gl/sFK44k

، تهران , (اخبار رسمی): اطلاع از تنوع سینک‌های ظرفشویی از نظر جنس و مواد سازنده و نیز اندازه‌ها و کاربردها و نکات استفاده بهینه و نگهداری درست از آن می‌تواند به انتخاب ما کمک شایانی کرده و خرید سینک ظرفشویی مناسب را آسان‌تر کند.

چگونه سینک ظرفشویی مناسب انتخاب کنیم؟
چگونه سینک ظرفشویی مناسب انتخاب کنیم؟

سینک‌های استیل پر فروش‌ترین سینک‌های موجود در بازار از نظر تعداد هستند. این سینک‌ها دارای مدل‌های روکار، توکار و زیرکار هستند.

در راستای چگونگی انتخاب سینک ظرفشویی مناسب ابتدا مدل‌های مختلف سینک ظرفشویی را از نظر جنس و مواد سازنده آنها بر می‌شماریم.

سینک استیل

سینک‌های استیل پر فروش‌ترین سینک‌های موجود در بازار از نظر تعداد هستند. این سینک‌ها دارای مدل‌های روکار، توکار و زیرکار هستند.

- سینک مدل روکار (lay on): این مدل محصول از طرفین چپ و راست با صفحه روی کابینت و از پشت با دیوار یا کاشی پشت کابینت در ارتباط است.

پائین بودن شانس نفوذ آب به مقطع صفحه کابینت، دوام بیشتر صفحه کابینت را منجر می‌شود.

- سینک مدل توکار (in set): این مدل محصول دارای شابلون جهت برش صفحه کابینت بوده و پس از نصب، تمام جهات با صفحه کابینت در ارتباط قرار می‌گیرد. این ارتباط صفحه کابینت با سینک از تمام جهات، جلوه و زیبایی خاصی ایجاد می‌کند.

- سینک زیرکار (under mount): در این مدل که مناسب صفحه‌های کورین است، لبه‌های سینک پس از نصب، زیر صفحه کابینت قرار می‌گیرد.

در انتخاب سینک‌های استیل توجه به عمق لگن، ضخامت ورق و طراحی کلی سینک حائز اهمیت است. سینک‌های استیل با عمق لگن‌های 14، 18، 20 و 22 سانتی‌متر و ضخامت ورق‌های 6/0، 8/0، 1 و 2/1 میلیمتر تولید می‌شوند.

کیفیت بست‌های سینک، در مرحله نصب برای آببندی درست سینک بسیار حائز اهمیت است. بهتر است ابتدا با استفاده از مایع لاسنج موجود در بسته سینک تمام سینک را جلا داده و پس از شستشو از سینک استاده شود.

سینک شیشه‌ای

سینک‌های شیشه‌ای از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار هستند.

 آسیب پذیری به دلیل ضربه یا شکستگی از محبوبیت این مدل نسبت به سایر مدل‌ها کاسته است.

سینک گرانیتی

این محصول از جنس سنگ گرانیت، رزین و چسب است و در تنوع بالا از نظر مدل و رنگ تولید می‌شود. از مشکلات این مدل، امکان ترک برداشتن و حتی شکستگی بر اثر ضربه است.

سینک کورین

سینک‌های کورین (سنگ مصنوعی) نیز تنوع طرح و رنگ بالایی دارند.

امکان ایجاد خش و افت کیفیت به مرور زمان از معایب این مدل سینک است. امروزه خوشبختانه برندهای داخلی تولیدکننده سینک‌های ظرفشویی توجه کافی به کیفیت محصول را سرلوحه تولیدات خود قرار داده‌اند. 

پسندیده است ما نیز برای حمایت از تولید کنندگان داخلی و رونق اقتصادی کشور، استفاده از محصولات با کیفیت داخلی و ایرانی را در اولویت انتخاب خود قرار دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کابینت پویا

کابینت پویا و مجموعه صنایع دکوراسیون پویا با هدف ایجاد اشتغال در صنعت دکوراسیون با جذب جوانهای تحصیل کرده و با پشتیبانی تجربی افراد کهنه کار این رشته، در جهت تامین نیازهای سازندگان ساختمان ، انبوه سازان و …. سالهاست که فعال و خدمتگزار است و فروشگاه اینترنتی پویا نیز با هدف تامین لوازم جانبی ، تامین کننده خوبی برای کارفرمایان و همکاران عزیز بوده و رضایتمندی روزافزون را برای شما فراهم میسازد.

اطلاعات تماس
  • 021668*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل