اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970513309579465

با هدف تغییر فرهنگ سفر انجام شد:

ارتقا و بهینه‌سازی سایت زمان گشت

کد: 13970513309579465

https://goo.gl/Zrv5SB

، مشهد , (اخبار رسمی): با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید زمان گشت از 1397/05/10 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه‌سازی سایت زمان گشت
ارتقا و بهینه‌سازی سایت زمان گشت

زمان گشت اولین سایت تخصصی ترانسفر و گشت در کشور است که تیم کارشناسی قوی و تجربه‌ای بیش از 10 سال دارد

به گزارش روابط عمومی زمان گشت؛ وب‌سایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی گردشگری از تاریخ 1397/05/10 به‌روز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.zamangasht.com در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

براساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وب‌سایت، بخش‌های شهرهای شمال غربی کشور و اصفهان و شهرهای شمال غربی کشور و اصفهان به فهرست وب‌سایت اضافه شده است.

مدیر زمان گشت با اعلام این خبر گفت: به روزرسانی مرتب وب‌سایت با شهرهای شیراز و یزد ادامه پیدا خواهد کرد و افزودن خدمات جدیدتر و تشریفاتی، پس از این به روزرسانی مد نظر است.

او همچنین افزود: زمان گشت، وب سایت فعال در حوزه گردشگری است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ی خدمات بیشتر در این حوزه و افزودن شهرهای دیگر در سایت هستیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زمان گشت

مجموعه زمان گشت از سال 1383 فعالیت خود را آغاز نموده که بصورت کاملا تخصصی خدمات ترانسفر و گشت را ارائه مینماییم. تمامی فعالیتهای مربوط به رزرو این سامانه، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی