اطلاعات تماس
  • 021261*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970516310126066

گفت‌وگو امید نعمتی، مدیرعامل شرکت هدیه

«هدیه من»، خدمات جشن تولد و دورهمی را ارائه می‌دهد

کد: 13970516310126066

https://goo.gl/4HGJth

، تهران , (اخبار رسمی): «هدیه من» نام مجموعه‌ای است که توانسته با تشخیص نیاز مشتریان برای پوشش‌دهی تمامی خدمات جشن تولد و دورهمی وارد شده و تکمیل کننده فعالیت بسیاری از کسب و کارهای این حوزه باشد. این استارتاپ که به نوعی در الکامپ 97 رونمایی شده، در حال حاضر آماده خدمات‌دهی به مشتریان تهران و شهرستانی است.

«هدیه من»، خدمات جشن تولد و دورهمی را ارائه می‌دهد
«هدیه من»، خدمات جشن تولد و دورهمی را ارائه می‌دهد

«هدیه من» نام مجموعه‌ای است که توانسته با تشخیص نیاز مشتریان برای پوشش‌دهی تمامی خدمات جشن تولد و دورهمی وارد شده و تکمیل کننده فعالیت بسیاری از کسب و کارهای این حوزه باشد. این استارتاپ که به نوعی در الکامپ 97 رونمایی شده و به مشتریان عرضه شده است، در حال حاضر آماده خدمات دهی به مشتریان تهران و شهرستانی است.

امید نعمتی، مدیرعامل شرکت هدیه من در توضیح فعالیت‌های این گروه گفت: ما اولین تجربه حضور در الکامپ را تجربه می‌کردیم و از این تجربه بسیار خوشحال هستیم. ما در مجموعه هدیه من خدمات مربوط به جشن تولد و دورهمی را به مخاطبینمان ارائه می‌کنیم. خدماتی که توسط ما به مشتریان عرضه می‌شود عبارتند از تمام نیازهای صفر تا صد یک جشن تولد است که دغدغه بسیاری از افراد علی‌الخصوص پدر و مادرهاست. 

وی در ادامه افزود: استارتاپ ما در حقیقت کامل‌ترین گروهی است که در حوزه جشن تولد فعالیت می‌کند و عملا رقیبی در سطح فعالیت خود نداریم. ما تمامی نیازها و سلایق را در کسب و کار خود جمع کردیم و مدعی هستیم که توانستیم بسیاری از سلایق را در مجموعه خود راضی کنیم. حتی جالب است بدانید که ما حتی نظافت بعد از جشن تولد را نیز برعهده می‌گیریم و عملا فرد سفارش دهنده از انجام هر کاری بی نیاز خواهد بود!

نعمتی در ادامه با اشاره به مزیت‌ها و کمبودهای هدیه من گفت: ما امیدواریم که بتوانیم تمامی خدمات خود را به تمامی شهرستان‌ها عرضه کنیم ولی در حاضر شاید چیزی در حدود نیمی از خدمات ما قابل ارائه برای شهرستانی‌هاست. ما در حال حاضر با نیروهایی صحبت می‌کنیم که در شهرستان‌ها فعالیت کرده و بتوانیم سرتاسر ایران را پوشش دهیم. ما به نیروهای مدنظرمان آموزش می‌دهیم تا بتوانند خدمات خوبی را به مشتریان شهرستانی ارائه کنند.

گفتنی است که علاقه‌مندان برای دسترسی به خدمات این مجموعه می‌توانند از طریق کافه بازار اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنپ

آیا در اجرا و تزئینات جشن تولد کودک خود مشکل دارید و وقت کافی برای خرید و تدارک آن ندارید ؟ آیا در دورهمی ها و جشن های خود در خرید فینگر فود مشکل دارید و وقت کافی برای خرید و تدارک آن ندارید ؟ "جشنپ" برنامهء مناسبی برای صرفه جویی در هزینه و وقت شماست. در زمان کوتاه مطابق با سلیقه خود تم تولد ، کیک و فینگرفود با قیمت مناسب انتخاب کنید و درب منزل دریافت نمایید.

اطلاعات تماس
  • 021261*****
[نمایش اطلاعات]