اطلاعات تماس
  • 021261*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970827328709536

مدیران بخوانند

بهروری کارمندان خود را با تولد گرفتن در دفتر کار بیشتر کنید

کد: 13970827328709536

https://goo.gl/hifQUQ

، تهران , (اخبار رسمی): فعالیت شرکت را در دید کارمندان ارتقا داده و با نگرشی جدید فضای کاری دوست داشتنی ایجاد ‌کنند. برای ارتقای بهروری کارمندان خود برگزاری جشن تولد که بصورت ماهانه می‌تواند باشد؛ تنها نشانی است از ابراز مهر و توجه به کارمندان، چیزی که در این روزها بسیار بیشتر از قبل به آن نیازمندیم.

بهروری کارمندان خود را با تولد گرفتن در دفتر کار بیشتر کنید
بهروری کارمندان خود را با تولد گرفتن در دفتر کار بیشتر کنید

جشن تولد یکی از مهمترین اتفاقات هر شخص است که مدیران شرکت ها با ارج نهادن به آن با برگزاری یک جشن، شرکت خود را در دید کارمندان ارتقا داده و با نگرشی جدید فضای کاری دوست داشتنی ایجاد ‌کنند.

احتمالا خیلی‌ها در سال‌های اخیر تجربه سوپرایز شدن در محل کار و روز تولد را داشته‌اند، یا حداقل این تجربه را از زبان دوستان‌شان شنیده‌اند. تولدهایی هیجان انگیز که البته با رعایت ساختارهای محل کار و تم‌های تولد کمی رسمی‌تر، در دفتر کار برگزار شده است.

دلایل برگزاری جشن تولد در دفتر کار کمی بیشتر از یک جشن تولد معمولی است. این جشن‌های تولد علاوه بر ابراز مهر و توجه که اساس یک برگزاری جشن است، نگاهی است جدید و نو به حمایت از فضای کاری دوست‌داشتنی در دفاتر کاری که تا همین چند سال قبل تنها به محلی خشک و بی‌روح برای انجام وظایف تبدیل شده بود. اما کمپانی‌های بزرگ دنیا سال‌ها است به این نتیجه رسیده‌اند که، بالا بردن بهره‌وری در سازمان، تنها با داشتن منابع انسانی شاد و راضی به‌ دست می‌آید.

مدیران شرکت‌ها برای اینکه بدانند برای برگزاری یک جشن تولد در دفتر کار باید چه کارهایی انجام دهند، که علاوه بر رعایت تم جشن در سازمان، بتوانند کارمندان خود را شاد کنید و بهره‌وری در سازمان را بالا ببرند باید به نکات زیر دقت کنند:

گام اول: لیست کارمندان متولد آن ماه

در خیلی از موارد خود کارمندان با جمع‌آوری مبلغی برای خرید کیک، شمع و کادو اقدام می‌کردند که این مناسب شرکت‌های امروزی نیست و این موضوع می‌تواند برای بعضی از کارمندان به دلیل تعداد بالای همکاران خود و در نتیجه تکرار دفعات پرداخت نارضایتی‌هایی را به همراه داشته باشد.

بهتر است برای یک تولد در دفتر شرکت، مدیر منابع انسانی ابتدا کارمندان متولد آن ماه را مشخص و نیازهای یک جشن را در دفتر شرکت بداند. همه کارمندان می‌توانند از موضوع خبر داشته باشند و این جشن به صورت ماهانه برای آنها در یک روز خاص برای تمامی کارمندان متولد همان ماه جشنی از طرف شرکت برگزار شود البته مشارکت مدیران در جشن تولد کارمندان علاوه بر بالا بردن ارزش آن، منجر به هماهنگی بیشتر کارمندان می‌شود.

گام دوم: یک روز مناسب انتخاب کنید

روز مناسب یعنی، روزی که کارمندان فعالیت کمتری دارند و می‌تواند آخرین روز هر ماه باشد و در کنار یادآوری اینکه یک ماه هیجان‌انگیز دیگری در کنار هم بودند برای متولدین آن ماه آرزوی سلامتی و موفقیت در کار و زندگی کنند.

گام سوم: سفارش ملزومات جشن

شرکت‌ها اگر از نظر زمان با مشکل مواجه هستند و یا به علت حجم کارهای خود شرکت، فرصت کافی برای تدارک را ندارند، موسسه‌هایی هستند که به طور تخصصی به موضوع برگزاری انواع جشن‌های تولد با تم‌های تولد گوناگون مشغول هستند. از آنها می‌توان در زمینه تدارک جشن، تهیه کیک، فینگرفود و انتخاب تم مناسب کمک گرفت.

یکی از استارتاپ‌های نوپا در شهر تهران با ارائه خدمات به شرکت‌ها و سازمان‌ها با نام «جشنپ» فعالیت خود را از اردیبهشت ماه سال 97 در کارخانه نوآوری تهران شروع کرده است. مدیران  شرکت‌ها برای استفاده از این خدمات می‌توانند به سادگی جشن‌های ماهیانه خود را که فقط محدود به تولد نیست و می‌تواند سالگرد تاسیس شرکت، سالگرد یک سالگی یکی از همکاران و یا کارمند نمونه آن شرکت باشد را از طریق جشنپ درخواست کنند.

جشنپ: مهربان باشیم

برگزاری یک جشن، کوچک و بزرگ ندارد، خیلی هم به محل برگزاری آن وابسته نیست، تنها نشانی است از ابراز مهر و توجه، چیزی که در این روزها بسیار بیشتر از قبل به آن نیازمند هستند. جشن تولد یکی از مهمترین اتفاقات هر شخص است که مدیران شرکت ها با ارج نهادن به آن با برگزاری یک جشن، شرکت خود را در دید کارمندان ارتقا داده و با نگرشی جدید فضای کاری دوست داشتنی ایجاد ‌کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنپ

آیا در اجرا و تزئینات جشن تولد کودک خود مشکل دارید و وقت کافی برای خرید و تدارک آن ندارید ؟ آیا در دورهمی ها و جشن های خود در خرید فینگر فود مشکل دارید و وقت کافی برای خرید و تدارک آن ندارید ؟ "جشنپ" برنامهء مناسبی برای صرفه جویی در هزینه و وقت شماست. در زمان کوتاه مطابق با سلیقه خود تم تولد ، کیک و فینگرفود با قیمت مناسب انتخاب کنید و درب منزل دریافت نمایید.

اطلاعات تماس
  • 021261*****
[نمایش اطلاعات]