اطلاعات تماس
  • 021261*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971017338599536

مزایای برگزاری تولد در دفتر کار

کد: 13971017338599536

https://goo.gl/1u6uPr

، تهران , (اخبار رسمی): خیلی وقت‌ها شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا اصلا برای همکاران جشن تولد در دفتر کار برگزار کنیم؟ حالا این سوال قطعا برای یک مدیر هم پیش می‌آید که چه الزام و یا منافعی برای مجموعه در برگزاری جشن تولد کارمندان وجود دارد؟ چون در یک سازمان بیش از هر چیزی منافع مجموعه در اولویت قرار دارد.

تولد در دفتر کار
همیشه یک لیست از تاریخ تولد پرسنل خود داشته باشید

اگر تعداد کارمندان مجموعه زیاد است، برای کاهش هزینه‌ها و همچنین صرفه‌جوئی در زمان می‌توان، در یک یا دو روز معین در طول یک‌ماه، جشن‌های تولد آنها را به صورت مشارکتی برگزار کرد

چرا یک تولد در دفتر کار داشته باشیم؟

در ابتدا یک مقوله جدید در برگزاری جشن تولد معرفی خواهد شد. در رابطه با برگزاری جشن تولد در دفتر کار، قبلا یک مقاله جامع تدوین شده است. اما موضوع برگزاری جشن تولد در دفتر کار در بسیاری از مواقع، یکی از سیاست‌های مدیران مجموعه‌ها است. در این مقاله مدیران با برخی از سر فصل‌های برگزاری جشن تولد در دفتر کار آشنا خواهند شد و در رابطه با مزایای این جشن صحبت خواهد شد.

برگزاری جشن تولد در دفتر کار در نکات اساسی و سرفصل‌های اصلی با هر جشن تولد دیگری یکسان است؛ اما در عین حال تفاوت‌هایی نیز دارد که نیازمند توجه بیشتری است.

اگر برگزاری جشن تولد کارمندان در مجموعه امری عادی است، نکات جدیدی معرفی خواهد شد که با رعایت آنها این روند با دغدغه و چالش کمتری طی می‌شود. برای این گروه از مخاطبان پیشنهاد می‌شود که با استفاده از مشاوران و مجموعه‌های معتبر در زمینه‌ی برگزاری جشن تولد می‌توان، مراحل برگزاری جشن تولد در دفتر کار را راحت‌تر طی کرد. این موسسات می‌توانند به راحتی تمامی مسئولیت‌ها را بر عهده بگیرند. آنها در انتخاب تم تولد، نوع تزئینات و اجرای آنها و همچنین تهیه خوراکی‌های آن مانند فینگر فودهای تولد کمک می‌کنند.

خیلی وقت‌ها شاید این سوال پیش بیاید که چرا اصلا برای همکاران جشن تولد در دفتر کار برگزار کنیم؟

حالا این سوال قطعا برای یک مدیر هم پیش می‌آید که چه الزام و یا منافعی برای مجموعه در برگزاری جشن تولد کارمندان وجود دارد؟ قطعا این سوال درستی است؛ چون در یک سازمان بیش از هر چیزی منافع مجموعه در اولویت قرار دارد. پاسخ به این سوال مدیران بسیار ساده است.

سال‌ها است شرکت‌های بزرگ دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که، با بالا بردن راندمان کاری منابع انسانی بیشترین سوددهی را خواهند داشت. این امر دیگر تنها به سیستم‌های نظارتی محدود نمی‌شود. این روزها شرکت‌های بزرگ دنیا دریافته‌اند، برای بالا بردن انگیزه‌های پرسنل، تقویت احساس مسئولیت‌پذیری و در نتیجه افزایش بهره‌وری آنها باید احساسی در منابع انسانی خود ایجاد کنند که آنها خود را بخشی از سازمان احساس کنند. قطعا شما هم از شرایط کاری کمپانی‌های بزرگی همچون گوگل و اپل بارها موضوعات جالب و شاید تا حدی باور نکردنی را شنیده باشید. تمامی این اقدامات یک هدف اصلی دارند و آن چیزی جز سوددهی مجموعه نیست. حالا که همگی با ضرورت‌های برگزاری جشن تولد پرسنل در شرکت تا حدی آشنا هستیم؛ به چند راهکار در زمینه‌ی برگزاری صحیح و دقیق آن پرداخته خواهد شد. خواه یا نا خواه برگزاری یک جشن تولد در دفتر کار با تمامی انواع جشن تولد متفاوت خواهد بود. این تفاوت در دو فاکتور اصلی که در ادامه به آنها اشاره می‌شود از سایر بخش‌ها محسوس‌تر است. 

برگزاری جشن تولد در دفتر کار در کنار اینکه باید شادابی و جذابیت یک جشن تولد را به کارمندان منتقل می‌کند، باید با رعایت شئونات رسمی شرکت برگزار شود. شاید این نکته هم یکی دیگر از چالش‌های مدیران شرکت‌ها در برگزاری جشن تولد کارمندان باشد. اینجا دقیقا جائی است که با انتخاب یک تم تولد مناسب می‌توان این چالش را بر طرف کرد. خوشبختانه تنوعی که در تهیه تزئینات تولد وجود دارد، دست شما را برای هر سطحی از جشن و هر تمی که به آن علاقه‌مند هستید، باز گذاشته است. ضمنا با رعایت چند گام ساده می‌توان، مشارکت کارمندان را نیز در این برگزاری به دنبال خود داشته باشید. پس، این دغدغه خیلی هم نابجا نیست.

دومین دغدغه‌ای که مدیران در برگزاری جشن تولد کارمندان معمولا با آن مواجه هستند، موضوع تدارکات این جشن است. همانطور که قطعا بسیاری از ما با چالش‌های برگزاری و هماهنگی یک جشن تولد عادی مواجه بوده‌ایم، می‌دانیم که این تدارکات گاهی تا چه میزان می‌توانند دشوار باشند؛ که این چالش در فضای محدودتر دفتر کار بیشتر خود را نشان می‌دهد. برای این موضوع هم سه راهکار وجود دارد که، در ادامه به طور مختصر به آنها اشاره می‌شود تا اینجای کار تنها کافی است بدانید با توجه به نکاتی که در ادامه این مقالات بیان خواهد شد، هر دوی این چالش ها را می‌توان با خوبی و آرامش پشت سر گذاشت.

به این چند نکته‌ی ساده توجه داشته باشید:

همیشه یک لیست از تاریخ تولد پرسنل داشته باشید. زمانی که قصد برگزاری جشن تولد برای پرسنل خود را دارید، باید حواس شما به این نکته باشد که تا حد امکان جشن تولد یکسانی برای تمامی آنها برگزار شود. پس بهتر است، همیشه و چند روز قبل از روز تولد کارمندان، از برنامه جشن تولد آگاه باشید.

اگر تعداد کارمندان مجموعه زیاد است، برای کاهش هزینه‌ها و همچنین صرفه‌جوئی در زمان می‌توان، در یک یا دو روز معین در طول یک‌ماه، جشن‌های تولد آنها را به صورت مشارکتی برگزار کرد.

به خاطر داشته باشید، بهترین جشن تولد؛ تولدی است که همه در آن حضور داشته باشند و خود را بخشی از آن و مسئول آن بدانند. می‌توان یک یا چند نفر از کارمندان را مسئول این موضوع کرد تا خودشان با تقسیم کار و هماهنگی، برگزاری جشن تولد در دفتر کار را بر عهده داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنپ

آیا در اجرا و تزئینات جشن تولد کودک خود مشکل دارید و وقت کافی برای خرید و تدارک آن ندارید ؟ آیا در دورهمی ها و جشن های خود در خرید فینگر فود مشکل دارید و وقت کافی برای خرید و تدارک آن ندارید ؟ "جشنپ" برنامهء مناسبی برای صرفه جویی در هزینه و وقت شماست. در زمان کوتاه مطابق با سلیقه خود تم تولد ، کیک و فینگرفود با قیمت مناسب انتخاب کنید و درب منزل دریافت نمایید.

اطلاعات تماس
  • 021261*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح