اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970528312259527

جشن عید سعید قربان همراه با سلام حالِ خوب

کد: 13970528312259527

https://goo.gl/LXHoFu

، تهران , (اخبار رسمی): دومین سمینار بزرگ شیراز با عنوان «سلام حالِ خوب» همزمان با جشن عید سعید قربان، بزرگترین سمینار انگیزشی کشور، در سالن سعدی تالار فرهنگیان شهر شیراز در تاریخ 30 مرداد برگزار خواهد شد.مهندس مهدی صنم پور (مدرس و مربی بهبود فردی و شغلی)؛ سخنران این سمینار بزرگ خواهند بود.

جشن عید سعید قربان همراه با سلام حالِ خوب
سمینار بزرگ سلام حال خوب - مهندس مهدی صنم پور

دومین سمینار بزرگ شیراز با عنوان «سلام حالِ خوب» همزمان با جشن عید سعید قربان، در سالن سعدی تالار فرهنگیان شهر شیراز در تاریخ 30 مرداد 97 برگزار خواهد شد.

مهدی صنم پور (مدرس و مربی بهبود فردی – شغلی) به عنوان حامی بیماران خاص و این بار به عنوان حامی بیماران دیستروفی عضلانی؛ سخنران این سمینار بزرگ خواهد بود.

در این سمینار که با هدف ایجاد انگیزه و حال خوب، جهت شرکت کنندگان، بخصوص قریب به یکصد نفر از بیماران مبتلا به دیستروفی عضلانی و خانواده‌های آنها برگزار می‌شود مسولان عالی رتبه کشوری و استانی، پزشکان، هنرمندان و نزدیک به 1000 نفر از هم‌وطنان از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان به ایجاد انرژی‌های مثبت و انگیزه‌های خارق‌العاده برای رسیدن به بالاترین سطح از امید به زندگی می‌توانند در این سمینار شرکت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نگاه آرمانی

مجموعه نگاه آرمانی در این حوزه سه بخش اصلی دارد: آموزش ،مشاوره ،آژانس بازاریابی ... برای کشف اسرار جذب بیماران و ساخت برند تجاری خود، در سمینارهای ما شرکت کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]