اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970606313679527

رونمایی از کتاب «پرواز عقاب‌های سفید» تالیف مهدی صنم پور

کد: 13970606313679527

https://goo.gl/dmExsZ

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم رونمایی از کتاب «پرواز عقاب‌های سفید» تالیف مهدی صنم‌پور، سه‌شنبه 30 مرداد ماه در سالن همایش سعدی شیراز توسط پروفسور محمدعلی فقیهی در جمع بسیاری از شرکت‌کنندگان برگزار شد.

رونمایی از کتاب "پرواز عقابهای سفید" تالیف مهدی صنم پور
رونمایی از کتاب پرواز عقابهای سفید - مهدی صنم پور

»پرواز عقاب‌های سفید» اولین و تنها کتابی است که در حوزه موفقیت کاربردی و گام به گام، ویژه پرسنل و کارکنان خدمات درمانی در کشور تالیف شده است. این کتاب به ذکر دستورالعمل‌های کاملا کاربردی می‌پردازد

به گزارش خبرگزاری درمان پرس، مراسم رونمایی از کتاب«پرواز عقاب‌های سفید» با حضور پروفسور فقیهی، دکتر قائدشرفی، دکتر خرمدل و تنی چند از اساتید دانشگاه و جمع کثیری از علاقه‌مندان به مهدی صنم پور که یک مربی بهبود فردی، سخنران انگیزشی و اولین حامی بیماران خاص در کشور است، برگزار شد.

«پرواز عقاب‌های سفید» اولین و تنها کتابی است که در حوزه موفقیت کاربردی و گام به گام، ویژه پرسنل و کارکنان خدمات درمانی در کشور تالیف شده است. این کتاب که توسط نویسنده آن، به خانواده بزرگ خدمات بهداشتی،درمانی تقدیم شده است. علاوه بر آنکه بر پایه ایجاد انگیزه برای موفقیت افراد تدوین شده است، به ذکر دستورالعمل‌های گام به گام و کاملا کاربردی برای دستیابی افراد به هر هدفی می‌پردازد.

مهدی صنم پور؛ نویسنده کتاب «پرواز عقاب‌های سفید»، در این کتاب به تشریح یک تئوری جدید در حوزه موفقیت می‌پردازد و بر این موضوع تاکید دارد که: درون همه افراد جهان به طور مشترک، قدرتی وجود دارد که آنها را قادر می‌سازد در هر کاری که می‌خواهند موفق باشند. وی در این تئوری که «تکنولوژی قدرت درون» نام دارد، به صورت کاملا کاربردی و به زبان ساده به مخاطب می‌آموزند؛ چگونه او نیز می‌تواند به هدف‌هایی که در ذهن خود دارد دست یابد؟

کتاب «پرواز عقاب‌های سفید» از سری کتاب‌های «بهترین خودت باش» از اواسط شهریور ماه در کتاب فروشی‌های معتبر در دسترس خوانندگان خواهد بود.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند برای دریافت اولین نسخ‌های کتاب با ارسال رایگان در سراسر کشور در وب‌سایت www.mehdisanampour.com   ثبت‌نام کنند.

گفتنی است رونمایی از کتاب «پرواز عقاب‌های سفید» همزمان با سمینار بزرگ شیراز، با عنوان «سلام حال خوب» در تاریخ سی‌ام مرداد ماه با سخنرانی مهدی صنم پور برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نگاه آرمانی

مجموعه نگاه آرمانی در این حوزه سه بخش اصلی دارد: آموزش ،مشاوره ،آژانس بازاریابی ... برای کشف اسرار جذب بیماران و ساخت برند تجاری خود، در سمینارهای ما شرکت کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت