اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970606313699527

سمینار «سلام حال خوب» در شیراز برگزار شد

کد: 13970606313699527

https://goo.gl/CAi3kJ

، تهران , (اخبار رسمی): محققان بر این باور هستند که اگر افراد جامعه‌ای حال روحی و درونی‌شان خوب باشد، بدون شک می‌توانند برای حل مسائل مالی و اجتماعی خود نیز راهکارهایی مناسب پیدا کنند. در اصل وقتی ذهن انسان در آرامش به سر می‌برد توان بیشتری در پیدا کردن راه‌هایی برای رفع مشکلات پیدا می‌کند.

سمینار «سلام حال خوب» در شیراز برگزار شد
سمینار «سلام حال خوب» در شیراز برگزار شد
سمینار «سلام حال خوب» در شیراز برگزار شد
سمینار «سلام حال خوب» در شیراز برگزار شد
سمینار «سلام حال خوب» در شیراز برگزار شد
سمینار «سلام حال خوب» در شیراز برگزار شد

دنیای مدرن امروز با تکنولوژی‌های پیشرفته، شاید زندگی انسان را به ظاهر آسان‌تر کرده ولی ما برای داشتن آن، بهای سنگینی پرداخت کرده‌ایم، یعنی از آرامش‌مان مایه گذاشته‌ایم

دنیای مدرن امروز با تکنولوژی‌های پیشرفته، شاید زندگی انسان را به ظاهر آسان‌تر کرده ولی برای داشتن آن، بهای سنگینی پرداخت شده است، یعنی از آرامش مایه گذاشته شده است. این روزها اگر کسی بگوید «حالم خوب است»، همه با تعجب به او نگاه می‌کنند، که مگر می‌شود امروزه فردی استرس و نگرانی نداشته باشد؟ و درگیر افکار منفی روزمره نباشد؟

برای پاسخ دادن به این سوالات مهم به بررسی روش‌های استفاده از تکنیک‌های بهبود فردی، یکی از مربیان این حوزه پرداخته شده است. مهدی صنم پور مدرس، مربی بهبود فردی است که به تازگی سمیناری با عنوان «سلام حال خوب» در کشور با اهدافی جالب برگزار کرده است.

مهدی صنم پور در این سمینار گفت: درست است که شرایط زندگی مردم در کشورمان در حال حاضر بسیار سخت است و این باعث شده میزان بیماری‌های روانی و جسمی که وابسته به استرس هستند نیز بسیار زیاد شده باشد؛ اما باید برای درمان آن از روش‌های درست و سریع الاثر استفاده کرد. اگر مردم کشورمان ناراحت هستند و نمی‌توانند از زندگی لذت ببرند باید به دنبال راه چاره باشیم. پس هر وقت که در این شرایط ذهنی گیر افتادید باید به این سوال مهم جواب بدهید که؛ برای حل مشکل فعلی چه کاری از دستم بر می‌آید؟ برای بهتر شدن حالم چه باید انجام دهم؟ آیا می‌توانم در این شرایط بر استرس‌هایم غلبه کنم و حال خوبی داشته باشم؟ اصلا چرا باید وقتی شرایطم خوب نیست، نگران حالم باشم؟

در سمینار «سلام حالِ خوب» برای اولین بار در کشور به دور از هیجانات کاذب، دلایل کاملا علمیِ شاد بودن را به زبان ساده و در قالب بازی و تمرین با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشته شد.

چرا گفته می‌شود هیجان کاذب؟ زیرا وقتی یک سخنران نداند دلایل واقعی شاد بودن چیست و چرا باید شاد باشیم و اگر افکار درون ذهن مثبت یا منفی باشد، چه تاثیری بر فیزیولوژی بدن دارد، فقط با استفاده از جملات انگیزشی، در بین شرکت‌کنندگان شور و هیجان ایجاد می‌کند. حتما می‌گوئید اینکه خوب است؟! بله ما هم می گوییم ایجاد این هیجان برای افراد جامعه خوب است اما وقتی شما دلایل دقیق و درست شاد بودن را ندانید، بعد از چند روز تمام آن هیجان، اثر خود را از دست می دهد و شما دوباره در حالت استرس و ناراحتی قبل خود قرار خواهید گرفت.

30 مرداد ماه سال97، سمینار بزرگ «سلام حالِ خوب» در بین مقامات عالی رتبه استانی، ورزشکاران، هنرمندان و بسیاری از شهروندان درجه یک شیرازی برگزار شد. در این سمینار که در جهت بهبود فردی برگزار شد، سه هدف مهم محقق شد؛ اولین هدف، حمایت از بیماران دیستروفی عضلانی استان فارس بود و هدف دوم؛ برگزاری یک سمینار پر از انرژی و شور و شوق با آموزش دلایل کاملا علمی، شاد بودن و دوری از انرژی‌های منفی برای بیماران، خانواده‌ها و مدعوین بود و در نهایت هدف سوم؛ استفاده از روش‌های جدید درآمدزایی خیریه‌ها و انجمن‌های مردم نهاد و انجمن‌های حمایتی بیماران و جذب درآمد از روش‌های درست براساس اصول مارکتینگ جهانی برای دوری جستن از روش‌های اشتباه و سنتی گذشته است.

محققان بر این باور هستند که اگر افراد جامعه ای حال روحی و درونی‌شان خوب باشد، بدون شک می توانند برای حل مسائل مالی و اجتماعی خود نیز راهکارهایی مناسب پیدا کنند. در اصل وقتی ذهن انسان در آرامش به سر می‌برد توان بیشتری در پیدا کردن راه‌هایی برای رفع مشکلات پیدا می‌کند.

در سمینار بزرگ سلام حالِ خوب،  مهدی صنم پور به عنوان سخنران و مربی بهبود فردی،شغلی به این پرسش‌ها پاسخ دادند که چه چیزی باعث می‌شود حالمان خوب نباشد؟ جنس افکار درون ذهن‌مان چیست؟ چرا باید ذهن‌مان را از افکار منفی خالی کنیم؟ افکار مثبت و منفی چه تاثیری بر آینده و سبک زندگی دارند؟ اصلا چرا باید به مدل افکار، اهمیت داد؟ چگونه به طور عملی بر افکار منفی ذهنی، غلبه کنیم؟ نقش حیاتی افکار در میزان عمر انسان چیست؟ چرا مجبوریم آدم خوبی باشیم؟ نقش مغز انسان در ایجاد خوشبختی و بدبختی چیست؟ تکنیک‌های سویچ سریع از افکار منفی به مثبت کدام هستند؟ چطور با کارهای ساده، بیشترین شادی را در خود و دیگران ایجاد کنیم؟

در سمینار بزرگ سلام حالِ خوب ، که این بار در جمع کثیری از مبتلایان به بیماری دیستروفی و خانواده‌های آنها در شهر شیراز برگزار شد مهدی صنم پور؛ بنیانگذار تئوری " تکنولوژی قدرت درون" و مربی بهبود فردی-شغلی، به عنوان سخنران اصلی در سمیناری جذاب و پر انرژی، شرکت‌کنندگان را با دنیای قهرمان‌ها و سبک زندگی‌شان بیشتر آشنا کرد و گفت که مهمترین راز قهرمان‌ها در دنیا چیست؟!  چرا و چگونه آنها تبدیل به یک فرد قدرتمند و شکست ناپذیر می‌شوند؟

آقای صنم پور در پایان احساس خود از این سمینار را اینگونه بیان کردند که: بسیار خوشحالیم که؛ یکبار دیگر با یاری و نگاه مهربان پروردگار و با کمک تیم خلاق «بیان بهتر» توانستیم یک گام موثر در راستای انجام تعهدمان در ایجاد حال خوب و انگیزه های مثبت در بین افراد کشور عزیزمان برداریم. شور و اشتیاق بسیار زیاد شرکت کنندگان در حین سمینار و پس از آن، نه تنها خستگی ما را به در آورد بلکه انگیزه هایمان را برای ادامه مسیر تا محقق شدن هدف نهایی برای شادتر کردن کل افراد جامعه نیز بیشتر و بیشتر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نگاه آرمانی

مجموعه نگاه آرمانی در این حوزه سه بخش اصلی دارد: آموزش ،مشاوره ،آژانس بازاریابی ... برای کشف اسرار جذب بیماران و ساخت برند تجاری خود، در سمینارهای ما شرکت کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | روانشناسی و موفقیت